birazdan fenere dandik bir penalti ve 90+ fener atana kadar jokerinin devreye girecegi mac.
edit: lan 5 dakka gecmedi penalti verildi adyifgfsdyufguilfgsioefhwe
edit2: aha 90+10 da geldi, butun jokerler kullanildi :)
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
hdp nin pkk ile hiç alakası yokmuş gibi yazanlara da bayılıyorum ha.
güzel soru. fakat şu da bir gerçek ki ne babacan ne davutoğlu için kimse yediler çaldılar diyemez. siyaset babacan’ı ve davutoğlu’nu erdoğan’a karşı yanında tutabilmektir. muharrem'inse tek amacı seçimi erdoğan'a kazandırmak. muharrem’in bazı şaibeli akçeli işlere bulaştığına dair duyumlarım var bilenler bilir. tekrar ediyorum soru güzel ve herkes hesap verecek buna babacan da davutoğlu da dahil.
edit
kardeşlerim çalsa da çalmasa da veballeri büyük hesap verecekler diyorum. sırf çalmadılar dediğim için övmüş olduğumu sanmanız bile ülkenin içine düştüğü bunalımın kesif kokulu bir göstergesi. bu ikisinin çaldığına dair elinde belge olan kanıt olan varsa paylaşsın ben hepinizden çok sevinirim. peki çalmış olsalar havuz medyası çoktan davulla zurnayla çarşaf çarşaf yayınlamaz mıydı ? bakın hesap verecekler diyorum lütfen sonuna kadar dikkatli okuyun. birbirimizi yanlış anlıyoruz sonra
ünvan ve makamları ne olursa olsun suçu olan herkes hesap verecek
beğenen favlayan arkadaşlara çok teşekkür ederim
ehemini mühimine tercih ediyorum beğenmeyen kardeşlerim
edit
kardeşlerim çalsa da çalmasa da veballeri büyük hesap verecekler diyorum. sırf çalmadılar dediğim için övmüş olduğumu sanmanız bile ülkenin içine düştüğü bunalımın kesif kokulu bir göstergesi. bu ikisinin çaldığına dair elinde belge olan kanıt olan varsa paylaşsın ben hepinizden çok sevinirim. peki çalmış olsalar havuz medyası çoktan davulla zurnayla çarşaf çarşaf yayınlamaz mıydı ? bakın hesap verecekler diyorum lütfen sonuna kadar dikkatli okuyun. birbirimizi yanlış anlıyoruz sonra
ünvan ve makamları ne olursa olsun suçu olan herkes hesap verecek
beğenen favlayan arkadaşlara çok teşekkür ederim
ehemini mühimine tercih ediyorum beğenmeyen kardeşlerim
sağlamak istediği düzen eşek gibi çalışarak ekmek yiyerek hayatına devam etmek. insan gibi yaşamanın ne olduğunu düşünmediği çok belli.
fenerbahçe mağlupken ya da maç berabere devam ederken imdadına yetişen penaltıdır.
çocuk gürültüsünü kafam kaldırmıyor.
çok komik başlık lan, zarf atan erkekler arasından atlaya atlaya yazıyorum :)
kendisine yürüyen genç kızlara nasihat ediyomuş bana bulaşma diye.. hele hele yaprağama bak
kendisine yürüyen genç kızlara nasihat ediyomuş bana bulaşma diye.. hele hele yaprağama bak
beşiktaşlılar siktirin gidin kendi genç yeteneğinize entry girin. karakter yokmuş da bilmem neymiş. ulan siz kendini yerlere atıp inönüde kaç defa hakkınızı yiyen burak yılmaza kral çeken adamsınız omurgasız herifler
--- spoiler ---
2018'de aday olup %8,4 oy alan selahattin demirtaş'a neden "oy bölüyorsun aday olma" diyemediniz?
--- spoiler ---
demiş bir suser. güzel kardeşim 2018 seçimlerinin favorisi erdoğandı, muhalefetin amacı ikinci seçime bırakmaktı. eğer tek adayla çıkılsa ilk turda rte %55-60 arası bir oy alacaktı.
bu seçimlerde ise favori kk ve ikinci turda %55-60 civarı oy alıyor. ilk turda kazanılacak seçimi ikinci tura bırakma sebebi neden?
bu seçim sisteminde güçsüz adayın ilk hedefi seçimi ikinci tura bırakmaktır (2018 seçimlerinde muhalefet, bu seçimde ise akp bu amacı taşıyor). şimdi anlaşıldı mı neden oy bölüyorsun dediğimizi
2018'de aday olup %8,4 oy alan selahattin demirtaş'a neden "oy bölüyorsun aday olma" diyemediniz?
--- spoiler ---
demiş bir suser. güzel kardeşim 2018 seçimlerinin favorisi erdoğandı, muhalefetin amacı ikinci seçime bırakmaktı. eğer tek adayla çıkılsa ilk turda rte %55-60 arası bir oy alacaktı.
bu seçimlerde ise favori kk ve ikinci turda %55-60 civarı oy alıyor. ilk turda kazanılacak seçimi ikinci tura bırakma sebebi neden?
bu seçim sisteminde güçsüz adayın ilk hedefi seçimi ikinci tura bırakmaktır (2018 seçimlerinde muhalefet, bu seçimde ise akp bu amacı taşıyor). şimdi anlaşıldı mı neden oy bölüyorsun dediğimizi
amaaaan çok işler yaptım. akla ne gelirse. ailemden para gelmiyordu bana pek fazla. hatta bazen benden para istedikleri bile oluyordu öğrenci kredimi aldığım günlerde.
anketörlük, o zamanın kliplerinde figüranlık, marketlerde ürün tanıtım hostesliği (sucuk tattırıcı), yurt odasında gelinlik üstüne boncuk işlemecilik, bir avukatın bürosunda part time telefonlara bakma sekreterlik, terzi yamaklığı, garsonluk, otobüs hostesliği.
benim zamanında olsaydı onlyfans açardım öğrencilik süresince. gerek yoktu bu sefalete yani. ama yalnızca ayakçılara ayaklarımı gösterdiğim bir yayın yapardım. sonuçta bunun da meraklısı bol. sadece bununla bile rahat bir öğrencilik hayatı geçireceğimi düşünüyorum.
anketörlük, o zamanın kliplerinde figüranlık, marketlerde ürün tanıtım hostesliği (sucuk tattırıcı), yurt odasında gelinlik üstüne boncuk işlemecilik, bir avukatın bürosunda part time telefonlara bakma sekreterlik, terzi yamaklığı, garsonluk, otobüs hostesliği.
benim zamanında olsaydı onlyfans açardım öğrencilik süresince. gerek yoktu bu sefalete yani. ama yalnızca ayakçılara ayaklarımı gösterdiğim bir yayın yapardım. sonuçta bunun da meraklısı bol. sadece bununla bile rahat bir öğrencilik hayatı geçireceğimi düşünüyorum.
zerre miktar zeka pırıltısı barındırmayan cringe video!
keşke mizahi da ehline bıraksalar, zira guldurmuyor, e dusundurmuyor da?
keşke mizahi da ehline bıraksalar, zira guldurmuyor, e dusundurmuyor da?
gabar dağı, can tertip (kalp)
baba ile güvenli bağ kuramayan her kız çocuğu narsist davranış sever. o nedenle kendini üzen erkeğe çekilir.
karşılarına çıkan aslında gayet ideal olan erkekler için "bir şey hissetmediklerini - elektrik alamadıklarını" söylerler. oysa aradıkları sağlıklı bir ilişki yerine narsist davranış sergileyen erkeğin peşinden gitmektir.
istisnalar tabi ki hariç. benim kendi gözlemlediğim ve yaşamış olduğum 1-2 ilişkiden çıkardığım sonuç bu.
karşılarına çıkan aslında gayet ideal olan erkekler için "bir şey hissetmediklerini - elektrik alamadıklarını" söylerler. oysa aradıkları sağlıklı bir ilişki yerine narsist davranış sergileyen erkeğin peşinden gitmektir.
istisnalar tabi ki hariç. benim kendi gözlemlediğim ve yaşamış olduğum 1-2 ilişkiden çıkardığım sonuç bu.
hazırda zaten biri olduğu gerçeğidir. %80 i her zaman yedek bulundurur. evlenmediğin için kendini çok şanslı hissetmelisin.
hep şu komik hataya düşerek soruluyor bu soru:
doğduğun aileyi öne koyacaksan kusura bakma, kendine ait bir aile yaratıp ona karşı standart sorumluluklarını yerine getirebilecek olgunluktaki mentaliteye henüz ulaşamamışsın demektir. evlenen insanın kendine ait ailesi olur, diğer ailesi tabii ki daima önemlidir ama eşine ve çocuğuna karşı olan sorumluluklar ana babaya karşı olanlara göre çok daha öncelikli olmak zorundadır. kendi yarattığı ailesine karşı bu sorumluluklarını layıkı veçhile yerine getiren aile fertlerinin olduğu aileler zaten ebeveynlerin ana ve babalarına öncelik verilmesi gereken durumda birlikte hareket ederek tek kişi yerine iki kişilik destekle çok daha verimli bir çıktı elde edecektir.
biz erkeklerde hala bu boktan romantik zihniyet sürüyor bu coğrafyada, bu zihniyeti taşıyan ebeveynlerden doğan çocuklar da bu ihmalci zihniyette büyüyüp, bu iğrenç geleneği içgüdüsel olarak devam ettirecektir yüksek bir ihtimalle. daddy issues sahibi olup bu konuya dair hiçbir terapi/tedavi almadan yaşayan kadınlar ne kadar toksikse, annesine düşkünlük adı altında annesinin bencil ve müdahaleci dürtülerinin romantik ilişkilerine zarar vermesine göz yuman erkekler de en az bir o kadar toksiktir. eğri oturup doğru konuşmak gerek, hala çoğumuzun anası kendi fikir dünyasında, kucağına torun verene kadar gelinine gelinlik payesi bile vermiyor. evli bir insanın hayatında eşinden daha öncelik sahibi bir birey olamaz, olmamalı da.
doğduğun aileyi öne koyacaksan kusura bakma, kendine ait bir aile yaratıp ona karşı standart sorumluluklarını yerine getirebilecek olgunluktaki mentaliteye henüz ulaşamamışsın demektir. evlenen insanın kendine ait ailesi olur, diğer ailesi tabii ki daima önemlidir ama eşine ve çocuğuna karşı olan sorumluluklar ana babaya karşı olanlara göre çok daha öncelikli olmak zorundadır. kendi yarattığı ailesine karşı bu sorumluluklarını layıkı veçhile yerine getiren aile fertlerinin olduğu aileler zaten ebeveynlerin ana ve babalarına öncelik verilmesi gereken durumda birlikte hareket ederek tek kişi yerine iki kişilik destekle çok daha verimli bir çıktı elde edecektir.
biz erkeklerde hala bu boktan romantik zihniyet sürüyor bu coğrafyada, bu zihniyeti taşıyan ebeveynlerden doğan çocuklar da bu ihmalci zihniyette büyüyüp, bu iğrenç geleneği içgüdüsel olarak devam ettirecektir yüksek bir ihtimalle. daddy issues sahibi olup bu konuya dair hiçbir terapi/tedavi almadan yaşayan kadınlar ne kadar toksikse, annesine düşkünlük adı altında annesinin bencil ve müdahaleci dürtülerinin romantik ilişkilerine zarar vermesine göz yuman erkekler de en az bir o kadar toksiktir. eğri oturup doğru konuşmak gerek, hala çoğumuzun anası kendi fikir dünyasında, kucağına torun verene kadar gelinine gelinlik payesi bile vermiyor. evli bir insanın hayatında eşinden daha öncelik sahibi bir birey olamaz, olmamalı da.
yalaka, liyakatsiz, cahil, narsist, özgüvensiz, sinsi, çirkef meb yöneticileri.
edit: yalaka'yı unutmuşum akıl alır gibi değil.
edit: yalaka'yı unutmuşum akıl alır gibi değil.
gençlerin şikayetlerini,
şikayet olarak değil,
şımarıklık olarak nitelendiren bir kısa film.
bu film ile gençlerden oy alabileceğini,
onların aklını çelebileceğini düşünmek,
ileri düzeyde geri zekalıca (advanced retard.)
muhalefetin, bu senaryoyu yazan kişiye (dallamaya)
üstün hizmet madalyası ve advanced retard award vermesi lazım.
amin&ecmain.
şikayet olarak değil,
şımarıklık olarak nitelendiren bir kısa film.
bu film ile gençlerden oy alabileceğini,
onların aklını çelebileceğini düşünmek,
ileri düzeyde geri zekalıca (advanced retard.)
muhalefetin, bu senaryoyu yazan kişiye (dallamaya)
üstün hizmet madalyası ve advanced retard award vermesi lazım.
amin&ecmain.
test beyaz türk ile zenginliği karıştırmış. zengin olmak ile beyaz türk olmanın alakası yok. aksi halde yalaka akp’liler beyaz türk olurdu.
kahkaha attıran bi hikayeye denk gelmek:
(bkz: #137251169)
çünkü kahkahalarla gülmek kadar mükemmel bi şey yok, yarım saat ağladıktan sonra denk gelip kahkaha attırmışlığı vardır
(bkz: #137251169)
çünkü kahkahalarla gülmek kadar mükemmel bi şey yok, yarım saat ağladıktan sonra denk gelip kahkaha attırmışlığı vardır
bu maçı gerçekten izleyip objektif yorumda bulunan bir kaç rakip taraftar var onları tenzih ederim ama maçı izlemeden buraya, yok lig dizayn edilmiş, yok bilmem ne yapılmış, yok himmet yok yarak yok kürek.
sövünce de suçlu oluyoruz amk. be at yarra, başkanın 5 senede 150 transfer yapmış, 200 milyon eurodan fazla para harcamışsın, bu transferlerin içinde tek bir yıldız transferin yok,manejerler kulübünü soyuyor, her sene aldığın adamlardan en az 2-3 tanesini hiç forma giymeden başka takıma bedava gönderiyorsun ya da serbest bırakıyorsun, ite kaka ligi bitiriyorsun, tek bir kupan yok, evinde gelen geçen koyuyor sana, savunacağın başarın kalmamış, taraftar grubun mamalanmış istifa diyemiyor, sırf başkanın zengin, türkiye' nin güçlü adamlarından biri olduğun için göt korkundan sesini çıkaramıyorsun, sinirden kendini sikip gelip buraya nefretini kusuyorsun.
oğlum bak, biz şampiyon başkanı gönderen kulübüz takım iyi futbol oynamadığı için. sende bu kafayla devam edersen 10 değil, 20 sene bir sikim göremezsin. anladın ?
diğerine lafım yok, zaten sinek oldukları için siklemiyoruz onları.
edit: bir renkdaşım uyardı, 2020' de the land of legends kupası almışlar.
sövünce de suçlu oluyoruz amk. be at yarra, başkanın 5 senede 150 transfer yapmış, 200 milyon eurodan fazla para harcamışsın, bu transferlerin içinde tek bir yıldız transferin yok,manejerler kulübünü soyuyor, her sene aldığın adamlardan en az 2-3 tanesini hiç forma giymeden başka takıma bedava gönderiyorsun ya da serbest bırakıyorsun, ite kaka ligi bitiriyorsun, tek bir kupan yok, evinde gelen geçen koyuyor sana, savunacağın başarın kalmamış, taraftar grubun mamalanmış istifa diyemiyor, sırf başkanın zengin, türkiye' nin güçlü adamlarından biri olduğun için göt korkundan sesini çıkaramıyorsun, sinirden kendini sikip gelip buraya nefretini kusuyorsun.
oğlum bak, biz şampiyon başkanı gönderen kulübüz takım iyi futbol oynamadığı için. sende bu kafayla devam edersen 10 değil, 20 sene bir sikim göremezsin. anladın ?
diğerine lafım yok, zaten sinek oldukları için siklemiyoruz onları.
edit: bir renkdaşım uyardı, 2020' de the land of legends kupası almışlar.
kocan, kocamdır
schopenhauer.
hayatın anlamsızlığı.
evrim.
bonus: her çeşit deterjan ve yumuşatıcı.
hayatın anlamsızlığı.
evrim.
bonus: her çeşit deterjan ve yumuşatıcı.
bar sahnesinde kız tuvaletten neden geç geldi, finalde anladık shsjsjsksk
akp'nin fazladan 1 vekil kazanmasıyla sonuçlanacak gibi. seçimden sonra değerlendiririz. hdp bile 110.000 oy (%8.7) ile ancak ucu ucuna 1 vekil çıkartmış 2018'de. doğru olan hdp ile tip'in ortak girmesiydi ve yine 1 vekile oynamasıydı burada. hem hdp'nin hem tip'in birer vekil çıkartması imkansız. büyük olasılık olacak olan ikisinin de %8 altında kalarak vekil çıkartamaması ile sonuçlanacak seçim. hdp belki ucu ucuna yine çıkarır ama ikisi birden imkansız.
arkadaş şu seçimi bir atlatalım yeni demokratik ortamda tip de diğer tüm oy oranı az partiler çok güçlenecektir ama lütfen bir şu seçimi atlatalım. mecliste güçlü olalım. bu çok önemli. mecliste ne kadar az akpli mhpli vekil o kadar türkiye'nin önünün açılması demek.
edit : prosedür gereği açıklaması var. umarım öyledir. #151314838
edit2 : silinmiş entry. belli değilmiş henüz. umarım doğru kararı verirler. başlık altına gelen aktrolleri inceleyin. neyin doğru olduğunu bulmak kolay.
arkadaş şu seçimi bir atlatalım yeni demokratik ortamda tip de diğer tüm oy oranı az partiler çok güçlenecektir ama lütfen bir şu seçimi atlatalım. mecliste güçlü olalım. bu çok önemli. mecliste ne kadar az akpli mhpli vekil o kadar türkiye'nin önünün açılması demek.
edit : prosedür gereği açıklaması var. umarım öyledir. #151314838
edit2 : silinmiş entry. belli değilmiş henüz. umarım doğru kararı verirler. başlık altına gelen aktrolleri inceleyin. neyin doğru olduğunu bulmak kolay.
"hangi?"
50 yaşına geldiğine ne kadar doğru bir hareket yaptığının farkına varıp kendini takdir edecektir.
kendini simartmiycan da kimi simartican, canim kendim, uzun zamandır sürekli simartiyorum, börek yiyorum, tatlının dibine vuruyorum, alışveriş yapıyorum, çikolata yiyorum, yarın da kuaföre bayilicam cilt bakımı ve masaja da.
ohh be
dünya sen mutluysan güzel kardesim, kendine yatırım yapmalısın.
ohh be
dünya sen mutluysan güzel kardesim, kendine yatırım yapmalısın.
inşallah sayımız artar. söyleyeceklerim bu kadar.
gemide yer var mı?
neymis, istanbul icin oy vermis, neden ulkeyi geziyormus? aynen, kesin oy vermissindir*
istanbul'da hizmetlerini ve acilislarini tam gaz devam surduren, sadece 2 aylik surec icin memlekette muhalefetin kazanmasi icin miting yapan, yardimci olmaya calisan imamoglu'nun bu davranisindan kim rahatsizlik duyar bir bakayim dedim.
elbette erdogan'in kontrollu muhalifi, cakma rte olan ince'nin kilicdaroglu'ndan fazla oy alacagini hayal eden biri cikti.
hic sasmaz. ulke en olmayacak secimde egosu ve sozde idealistliginden vazgecemeyen aptal muhalif kitle ya da bu ulkeyi norvec zannedip ona gore davranilmasini bekleyen hayallerde yasayan sozde muhalif kitleden dolayi bu halde. sunu da elestirmezsin!
tanim: muhalefetin soz verdigi gibi en caliskan neferi. secim canavari, miting ve kampanya performansi inanilmaz olan muhtemelen bir sonraki basbakan
istanbul'da hizmetlerini ve acilislarini tam gaz devam surduren, sadece 2 aylik surec icin memlekette muhalefetin kazanmasi icin miting yapan, yardimci olmaya calisan imamoglu'nun bu davranisindan kim rahatsizlik duyar bir bakayim dedim.
elbette erdogan'in kontrollu muhalifi, cakma rte olan ince'nin kilicdaroglu'ndan fazla oy alacagini hayal eden biri cikti.
hic sasmaz. ulke en olmayacak secimde egosu ve sozde idealistliginden vazgecemeyen aptal muhalif kitle ya da bu ulkeyi norvec zannedip ona gore davranilmasini bekleyen hayallerde yasayan sozde muhalif kitleden dolayi bu halde. sunu da elestirmezsin!
tanim: muhalefetin soz verdigi gibi en caliskan neferi. secim canavari, miting ve kampanya performansi inanilmaz olan muhtemelen bir sonraki basbakan
milliyetçi biriyim. normal şartlarda hayatta sol bir partiye oy vermem. ama tip'in popülerleşmesinin, hdp'yi son derece rahatsız ettiğinin farkındayım. sırf bu yüzden oy vermeyi düşünüyorum. istiyorum ki türk solunun bir partisi olsun. ve hdp gerçekte olduğu gibi sadece kürt faşistleri tarafından desteklensin, sol ile alakaları olmadığı ortaya çıksın.
kardeşim koysana yeni bölümü youtube'a destek de iste her yerden “katıl” butonundan gelen destekle alacağınızdan da fazla para kazanırsınız hem de bu karara boyun eğmemiş olursunuz.
“anılara sonuna kadar sadığım, insanlara hiçbir zaman öyle olmayacağım." demiş rainer maria rilkeciğim.
katılıyorum.
katılıyorum.
filmin adı:'kucaktan kucağa "
ne sikko mevzular amk
rakibi tanimaya calisiyorum.
komando çavuş olarak askerlik yaptım. sizin 25m dediğiniz o destekli atışlar tüfeklerin sıfırlama atışıdır. esas atış tam teçhizat bir km koşup soluk soluğa desteksiz 200m ötedeki diz hedeflerine atılır.
böyle bir atış yapmayan ve en az 1/3 vurmayan ben askerlik yaptım demesin.
böyle bir atış yapmayan ve en az 1/3 vurmayan ben askerlik yaptım demesin.
küffar yani allah'a inanmayan kafir anlamına geliyor. yani şimdi hükümeti istemeyen herkese bu yakistirmayi yapıyor. bu halkın bir bölümünü ayrıştırmak kin ve düşmanlığa sevk etmek değil midir? bu suçun da kanunlara göre bir cezası yok mudur?
sicanin biri devlete katil ve pkk'nin katlettigi sehitlere "hayat iste ehehehe" diyerek tasak gececek, ama ümit özdag provokatör ve kötü olacak öyle mi?
t: orospu evladi terörist pkk'lilari yine hoplatan zafer partisi genel baskanidir.
t: orospu evladi terörist pkk'lilari yine hoplatan zafer partisi genel baskanidir.
merhametli olup olmamasıdır.
sürekli bunu test edin,uzun aşamalardan geçmeden de merhametine güvenmeyin. insanlar menfaatleri için karşısındaki kişinin istediği kişiliğe kolaylıkla bürünebilir.
sürekli bunu test edin,uzun aşamalardan geçmeden de merhametine güvenmeyin. insanlar menfaatleri için karşısındaki kişinin istediği kişiliğe kolaylıkla bürünebilir.
çocuğun biri demiş ki dijital tecriti varmış, konuşamamasının sebebi de oymuş*. defalarca açıklandı demiş... kendine ne verilirse yiyenin kim olduğu belli ama 'çocuk' işte anlamıyor.
yine de anlatayım;
susturulabileceğini, yurtdışında da olsa böyle girişimlerde bulunulabileceğini düşünmeliydi. yine de konuşabilir herşeyi göze alıp. namus sözünün mazereti olmaz. büyük konuşuyordu, çıkarıp koysun ortaya.
yine de anlatayım;
susturulabileceğini, yurtdışında da olsa böyle girişimlerde bulunulabileceğini düşünmeliydi. yine de konuşabilir herşeyi göze alıp. namus sözünün mazereti olmaz. büyük konuşuyordu, çıkarıp koysun ortaya.
bizden önceki toplumlara farz kılındığı gibi bizlere de farz kılınmış ibadet. inandığım ve sevdiğim allah’ın inandığım kitabında nadir olarak emir kipiyle yapmamı istediği işlerden. sevdiğimin emirlerini yerine getirmek mutluluktur. keşke her alanda nefsimi böyle alt edebilseydim.
mutluluktur. tokken asla sen sen değilsindir. insan en çok açken insandır.
mutluluktur. tokken asla sen sen değilsindir. insan en çok açken insandır.
aç olmamız. fine dining restoranının menüsünde 10 hadi bilemedin 15 adet ürün olur. bize sayfa sayfa menü lazım. biz balıkçıda köfte isteriz, hint mutfağında ne çok köri var deriz. güzel yer içeriz ama gene de gözümüz doymaz. o yüzden o fine diningteki çıtı pıtı tabaklar bize gelmez.
çarpışma testlerini halkımızın başlattığı otomobil.
(bkz: euro ncap) için otomobil avrupa'da satışa çıktıktan sonra ncap ekipleri tarafından satın alınır ve testleri öyle yapılır. togg'un testleri henüz yapılmadı.
(bkz: euro ncap) için otomobil avrupa'da satışa çıktıktan sonra ncap ekipleri tarafından satın alınır ve testleri öyle yapılır. togg'un testleri henüz yapılmadı.
"nasılsa bu söylediklerime karşılık verilmiyor, istediğim kadar dalga geçeyim." diye düşünen hazine ve yetmezmiş gibi maliye bakanı.
seçimi kazandığı taktirde yapılacak olan ekonomik devrimleri anlattığı videodur.
https://twitter.com/…?t=i2ju95nlzaqggdiylklbgg&s=19
https://twitter.com/…?t=i2ju95nlzaqggdiylklbgg&s=19
seçim gecesi, gece yarısına doğru gelecek olan açıklamadır.
tahminim,
"tek başına yüzde 4 aldım. birinin arkasında devlet, diğerinin 6 parti iki büyükşehir belediye başkanı vardı." şeklinde olacaktır.
laf ebesi bir kasaba siyasetçisi gibi şaşırtmayacaktır.
şunları da içerebilir:
...daha yeni başlıyoruz,
...bunlar ısınma turları,
...seçimi ben kazandırdım,
...
tahminim,
"tek başına yüzde 4 aldım. birinin arkasında devlet, diğerinin 6 parti iki büyükşehir belediye başkanı vardı." şeklinde olacaktır.
laf ebesi bir kasaba siyasetçisi gibi şaşırtmayacaktır.
şunları da içerebilir:
...daha yeni başlıyoruz,
...bunlar ısınma turları,
...seçimi ben kazandırdım,
...
anketler üzerinden tahmin yapmanın saçma olduğu seçimdir. tahminlerin partilerin hal, hareket, heyecan, söylem, kulisler ve vaadleri gibi şeyler üzerinden yaparsanız daha tutarlı bir sonuç çıkar ortaya.
ben şimdiye kadar muhalefetin bu kadar organize olduğu bir seçim daha görmedim. akp nin ise bu kadar bitik olduğunu görmedim. yukarıda yazdıklarım üzerinden çokça örnek verilebilir. siz de eğer iyi bir gözlemciyseniz şu an her şeyin muhalefet lehine gittiğini görebilirsiniz.
şahsen ben %80 ihtimalle muhalefetin başkanlığı da meclisi de alacağını düşünüyorum. fakat yine de seçime daha 1 ay var ve neler yaşayacağımızı kimse kesin olarak bilemez.
sadece içinizi ferah tutun ve gidin oyunuzu kullanın. sağda solda da birbirinize negatif basmayın. 20 yıllık tahakkümün biteceğini hayal etmek biraz zor oluyor fakat başaracağız.
ben şimdiye kadar muhalefetin bu kadar organize olduğu bir seçim daha görmedim. akp nin ise bu kadar bitik olduğunu görmedim. yukarıda yazdıklarım üzerinden çokça örnek verilebilir. siz de eğer iyi bir gözlemciyseniz şu an her şeyin muhalefet lehine gittiğini görebilirsiniz.
şahsen ben %80 ihtimalle muhalefetin başkanlığı da meclisi de alacağını düşünüyorum. fakat yine de seçime daha 1 ay var ve neler yaşayacağımızı kimse kesin olarak bilemez.
sadece içinizi ferah tutun ve gidin oyunuzu kullanın. sağda solda da birbirinize negatif basmayın. 20 yıllık tahakkümün biteceğini hayal etmek biraz zor oluyor fakat başaracağız.
bir kimseyi kırmayıp verilen borcun, günü geldiğinde, hatta her fırsatta hatırlatılmasına rağmen ödenmemesi durumu.
(bkz: enayilik)
insanı yaptığı iyiliğe bile pişman ettirirler. o kadar çok başıma geldi ki ama hala aynı enayiliği yapmaya devam ediyorum.
edit: bir keresinde borç verdiğim kişi "başka birine borcum var vermezsem işimden olurum" diye aldığı 3500 tl borçla fenerbahce beşiktaş derbisine gitmişti. söyleyeceklerim bu kadar.
(bkz: enayilik)
insanı yaptığı iyiliğe bile pişman ettirirler. o kadar çok başıma geldi ki ama hala aynı enayiliği yapmaya devam ediyorum.
edit: bir keresinde borç verdiğim kişi "başka birine borcum var vermezsem işimden olurum" diye aldığı 3500 tl borçla fenerbahce beşiktaş derbisine gitmişti. söyleyeceklerim bu kadar.
haddini aşmayan her mesaja geç de olsa
mutlaka dönüş yaparım. ama adamın teki gelmiş hiç tanımadığı üstelik mesajlarına dönmeyen bir kadına şunu soruyor. pardon da buna ne cevabı vereyim? engelledim.
aynen aynen çok hoşuma gider, gavat fantezim var da benim..? sik kırığı
bir de sürekli nasılsın nasılsın, yaş, nerde yaşıyosun? gibi konusuz mesajlara vaktim yok. akşama kadar kendimi mi tanıtıcam?
bir derdi olan her insana vaktim var, o ayrı.
mutlaka dönüş yaparım. ama adamın teki gelmiş hiç tanımadığı üstelik mesajlarına dönmeyen bir kadına şunu soruyor. pardon da buna ne cevabı vereyim? engelledim.
aynen aynen çok hoşuma gider, gavat fantezim var da benim..? sik kırığı
bir de sürekli nasılsın nasılsın, yaş, nerde yaşıyosun? gibi konusuz mesajlara vaktim yok. akşama kadar kendimi mi tanıtıcam?
bir derdi olan her insana vaktim var, o ayrı.