Sık geçen başlıklar

oturup saatlerce konuşabilirim denen konular 8

ekşi'de gör
ben hiçbir konuda saatlerce konuşmam kardeşim, hem kendi kafama ağrılar girer hem de başka kimsenin kafasını sikemem. zaten gündelik konuşma seviyesini minimumda tutmaya çalışan, sevilen kişilerle dahi 2-3 saat muhabbetten sonra beyni sikilen ve hemen sessizlik ortamına dönmek isteyen bir adamım. bilgim ya da konuşacak şeyim olmadığından değil, insan sevmiyorum. gerek yok o kadar konuşmaya.
schopenhauer.
hayatın anlamsızlığı.
evrim.

bonus: her çeşit deterjan ve yumuşatıcı.
saatlerce niye aynı konuyu konuşuyoruz ki sıkıcı olur..
ortama bak entelektualiteden gecilmiyor. sabah akşam kari kiz siyaset futbol muhabbeti yapan eksiciler hic uğramamis heralde buraya.