içinde domates çorbasıyla birlikte servis edilen , dönerle hiç bir ilgisi olmayan kendime saygım yok yiyeceği.
Sık geçen başlıklar
cukur 9
ekşi profiliadam kızına barbie almak ister ve bir oyuncakçıya girer.
– “vitrindeki barbie bebek kaç para ?” diye sorar.
satıcı
– “hangisi beyim ?” ve devam eder:
– “barbie spora gidiyor 19.95 usd,
barbie alışverişde 19.95 usd
barbie discoda 19.95 usd
barbie plajda 19.95 usd
barbie boşandı 265 usd.”
, adam şaşırır.
– “neden hepsi 19.95 de, boşanmış olan 265 usd ?”
satıcı cevaplar:
– “çok basit boşanmış barbie ile birlikte; ken’in evini, arabasını, mobilyalarını da alıyorsunuz.”
– “vitrindeki barbie bebek kaç para ?” diye sorar.
satıcı
– “hangisi beyim ?” ve devam eder:
– “barbie spora gidiyor 19.95 usd,
barbie alışverişde 19.95 usd
barbie discoda 19.95 usd
barbie plajda 19.95 usd
barbie boşandı 265 usd.”
, adam şaşırır.
– “neden hepsi 19.95 de, boşanmış olan 265 usd ?”
satıcı cevaplar:
– “çok basit boşanmış barbie ile birlikte; ken’in evini, arabasını, mobilyalarını da alıyorsunuz.”
genelde ev sahiplerine kızılırken , böyle orospu çocuğu kiracılar olduğunu da öğrendiğimiz başlık.
"arda güler gözaltına alındı" diye başlık at. görüntüler sırıtırsa sözlüğü bırakırım..
- allah'tan üstümde çakı var. hemen çektim çakıyı açtım , atladım jaguarın üstüne. karnına tak tak tak tak..
yemin ediyorum asıl çomar bizmişiz amk.. chp'nin içinde olduğu duruma bak. sinirden kendimi sikicem.. bir daha oy vereni siksinler..
edit: demek ki herkes ekmeğinin peşindeymiş , milleti düşünen yokmuş. il başkanları paralarını alıp şakşakcılık yapıyormuş pirlo dedelerine.
edit 2: özelden bana aktroll diyenler var. at izi it izine karışmış durumda. bunun sebebi bile kılıçdaroğlu'dur.. hazineden gelen paralarla kendi çetesini ve trollerini doyuruyordur.. haram zıkkım olsun hepinize..
edit 3: ısrarla "akp'den kaç para aldın" diyen dersim trolleri var. hepsini tek tek engelliyorum. ayrıca keşke akp'den para verselerdi.. sokak hayvanlarına mama alırdım o parayla.
ayrıca : 2018 tarihli entry.. paylaştığı için marques de pombal adlı susere teşekkürler..
edit: demek ki herkes ekmeğinin peşindeymiş , milleti düşünen yokmuş. il başkanları paralarını alıp şakşakcılık yapıyormuş pirlo dedelerine.
edit 2: özelden bana aktroll diyenler var. at izi it izine karışmış durumda. bunun sebebi bile kılıçdaroğlu'dur.. hazineden gelen paralarla kendi çetesini ve trollerini doyuruyordur.. haram zıkkım olsun hepinize..
edit 3: ısrarla "akp'den kaç para aldın" diyen dersim trolleri var. hepsini tek tek engelliyorum. ayrıca keşke akp'den para verselerdi.. sokak hayvanlarına mama alırdım o parayla.
ayrıca : 2018 tarihli entry.. paylaştığı için marques de pombal adlı susere teşekkürler..
1-barı açıyorum.
2-ayla'yla aramı düzeltiyorum.
3-babamı da yanıma alıyorum.
2-ayla'yla aramı düzeltiyorum.
3-babamı da yanıma alıyorum.
baba ile güvenli bağ kuramayan her kız çocuğu narsist davranış sever. o nedenle kendini üzen erkeğe çekilir.
karşılarına çıkan aslında gayet ideal olan erkekler için "bir şey hissetmediklerini - elektrik alamadıklarını" söylerler. oysa aradıkları sağlıklı bir ilişki yerine narsist davranış sergileyen erkeğin peşinden gitmektir.
istisnalar tabi ki hariç. benim kendi gözlemlediğim ve yaşamış olduğum 1-2 ilişkiden çıkardığım sonuç bu.
karşılarına çıkan aslında gayet ideal olan erkekler için "bir şey hissetmediklerini - elektrik alamadıklarını" söylerler. oysa aradıkları sağlıklı bir ilişki yerine narsist davranış sergileyen erkeğin peşinden gitmektir.
istisnalar tabi ki hariç. benim kendi gözlemlediğim ve yaşamış olduğum 1-2 ilişkiden çıkardığım sonuç bu.
ona bakarsan soylu'da tayyip erdoğan 'dan hesap soracakti , bakan oldu.. devlet bahçeli'nin tayyip için dediklerini söylemiyorum bile.
(bkz: akp'den yüce divanda hesap sormazsam namussuzum)
edit : çok mesaj geldi.
onlar öyle yaptıysa , kemal'de yapabilir sorun yok öyle mi ? diye ;
tabi ki hayir.. başlığı açan arkadaşın 20 yıldir gözünun önünde kabak gibi duran ve görmezden geldiği haksız bir durumu, devran dönmeye başladığında bugünden saldırıya geçmesinin yüzsüzlük olduğunu düşünüyorum.
(bkz: akp'den yüce divanda hesap sormazsam namussuzum)
edit : çok mesaj geldi.
onlar öyle yaptıysa , kemal'de yapabilir sorun yok öyle mi ? diye ;
tabi ki hayir.. başlığı açan arkadaşın 20 yıldir gözünun önünde kabak gibi duran ve görmezden geldiği haksız bir durumu, devran dönmeye başladığında bugünden saldırıya geçmesinin yüzsüzlük olduğunu düşünüyorum.