"birini sevmek ile ilgili bir kitap yazılsa, kesinlikle senin beni sevme şeklin anlatılırdı. öyle güzel seviyorsun ki, kitaplarda anlatılacak kadar güzel"
bu cümleyi sevdiğim kadın kurdu bana.
karakteri oturmamış, kendini geliştirememiş erkeklerle birlikte olup bunu tüm erkek cinsine yıkmanız biraz garip olmuş.
Sık geçen başlıklar
stajyermafya 28
ekşi profilikocan, kocamdır
rezilliğin en üst seviyede olduğu tweettir.
tweet kaynak
silerse diye görsel
sorsan müslümanlar, sırf aynı düşüncede değil diye başkasının iftar sofrasına bile kurtlar sofrası diyecek kadar rezil insanlar bunlar.
mustafa varank akp kadrosundaki en rezil üsluba sahip insandır.
tweet kaynak
silerse diye görsel
sorsan müslümanlar, sırf aynı düşüncede değil diye başkasının iftar sofrasına bile kurtlar sofrası diyecek kadar rezil insanlar bunlar.
mustafa varank akp kadrosundaki en rezil üsluba sahip insandır.
en büyük iktidarın korku olduğunu biliyordun, bunu yıllarca kullandın ama artık insanlar ölümü bile tattıkları için senden korkmuyor.
taht sallanıyor reis, istifa etmek de onurlu bir davranıştır. bi düşün istersen dicem de, senin için çok zor.
tanım: türkiye cumhuriyetinin en kötü yöneten cumhurbaşkanı.
taht sallanıyor reis, istifa etmek de onurlu bir davranıştır. bi düşün istersen dicem de, senin için çok zor.
tanım: türkiye cumhuriyetinin en kötü yöneten cumhurbaşkanı.
yalamaktan ağzı yamulmuş adam başkasına pislik demesi.
yargılanacaksın sen de ahmet. ağlayacaksın adliye koridorlarında.
yargılanacaksın sen de ahmet. ağlayacaksın adliye koridorlarında.
5-10 kişi aldı diye bunu ekonominin kötü olmadığına yoran gerizekalıları görmemize sebep olmuş telefondur.
hep dikkatimi çekmiştir, bu aktrollerde 2 iq üstü insan görmedim hiç.
mesela başlığı açan şahısta "ben neden 20 tlye benzin alıyorum?" diye soramıyor çünkü düşük iq'su buna müsaade etmiyor.
ya da bazı gerçekleştirdiği olaylar yüzünden dili yıpranmış olacak ki, bunu telaffuz etmekte zorlanıyor.
tanım: olması gerekendir.
edit: imla
mesela başlığı açan şahısta "ben neden 20 tlye benzin alıyorum?" diye soramıyor çünkü düşük iq'su buna müsaade etmiyor.
ya da bazı gerçekleştirdiği olaylar yüzünden dili yıpranmış olacak ki, bunu telaffuz etmekte zorlanıyor.
tanım: olması gerekendir.
edit: imla
saçma sapan bir vaaddir.
bir insan, sırf kadın olduğu için pozitif ayrımcılık yapılmamalı.
ben vergilerimi sırf iki insan önce evlenip daha sonra anlaşamayıp boşandılar diye bir kadının ev kirasını ödesin diye devlete vermiyorum.
bir insan, sırf kadın olduğu için pozitif ayrımcılık yapılmamalı.
ben vergilerimi sırf iki insan önce evlenip daha sonra anlaşamayıp boşandılar diye bir kadının ev kirasını ödesin diye devlete vermiyorum.
şuraya metaverse'nin kripto paralarını iliştiriyorum. görsel
eğer geleceğinize yatırım yapmak istiyorsanız, bunlardan birine yatırım yapmalısınız.
ben çok önceden radiocaca token'e yatırımımı yaptım yüklü miktarda zaten, enjin coin zaten spotta uzun süredir var. bosagora'yı da az önce ekledim.
diğerlerini de ufaktan alıp eklemelerimi yapacağım.
yolumuz uzun.
eğer geleceğinize yatırım yapmak istiyorsanız, bunlardan birine yatırım yapmalısınız.
ben çok önceden radiocaca token'e yatırımımı yaptım yüklü miktarda zaten, enjin coin zaten spotta uzun süredir var. bosagora'yı da az önce ekledim.
diğerlerini de ufaktan alıp eklemelerimi yapacağım.
yolumuz uzun.
araba alırken devlete de bir araba almak istemeyen insanların yaptığı şeydir.
arabanın fabrika çıkış fiyatı 150bin, bizim ülkede 400bin. önce bunu sorgulayın, muafiyetten yararlanmak isteyenleri değil.
arabanın fabrika çıkış fiyatı 150bin, bizim ülkede 400bin. önce bunu sorgulayın, muafiyetten yararlanmak isteyenleri değil.
bunu diyen kişi evlenmeden önce evini alsın o zaman, karşı taraftan bekliyorsa önce sikilir ve sonra göt gibi ortada bırakılması gerekiyor. iki bacağının arasında 250 gramlık et parçası var diye kimsenin kölesi olmayın.
bu olay tamamen erdoğan'ın soylu'yu itibarsızlaştırıp koltuğundan edilmesine sebep verecek bir olay üzerine kurgulanmış bir plan diye düşünüyorum.
soylu çok öne çıktı, erdoğandan daha çok konuşuluyor. erdoğan gibi egoist bir insan bunu kabul etmez ve hemen ortadan kaldırır.
ve yavaş yavaş plan işliyor.
tanım: beklenen olay
edit: mesaj olarak "isterse anından görevden alır" diyenler var. alamaz arkadaşlar alamaz. alır ama alamaz. çünkü soylu kitlesini genişletti, damadı yemiş adam çevresi sayesinde. geçen seferki istifasını erdoğan niye kabul etmedi? saçlarını sevdiği için mi? hayır. saçlarını sevmiyor soylu'nun. erdoğan kendisinden başka kahramana tahammülü yok.
soylu çok öne çıktı, erdoğandan daha çok konuşuluyor. erdoğan gibi egoist bir insan bunu kabul etmez ve hemen ortadan kaldırır.
ve yavaş yavaş plan işliyor.
tanım: beklenen olay
edit: mesaj olarak "isterse anından görevden alır" diyenler var. alamaz arkadaşlar alamaz. alır ama alamaz. çünkü soylu kitlesini genişletti, damadı yemiş adam çevresi sayesinde. geçen seferki istifasını erdoğan niye kabul etmedi? saçlarını sevdiği için mi? hayır. saçlarını sevmiyor soylu'nun. erdoğan kendisinden başka kahramana tahammülü yok.
imkansızdır.
mendelssohn isimli yazar 'asalak kemalistler' diyerek mesaj atmış, şikayet ettim ama cevap vermek isterim.
biz mustafa kemal atatürk'e körü körüne hayran değiliz, biz hatalarını da biliyor, doğrularını da biliyoruz.
sizin nefret ettiğiniz adam, tüm dünya devletlerince takdir gören kişidir. hadi biz asalak kemalistleriz, ya tüm dünya? herkes asalak, bir siz zekisiniz aynen.
mendelssohn isimli yazar 'asalak kemalistler' diyerek mesaj atmış, şikayet ettim ama cevap vermek isterim.
biz mustafa kemal atatürk'e körü körüne hayran değiliz, biz hatalarını da biliyor, doğrularını da biliyoruz.
sizin nefret ettiğiniz adam, tüm dünya devletlerince takdir gören kişidir. hadi biz asalak kemalistleriz, ya tüm dünya? herkes asalak, bir siz zekisiniz aynen.
tamam
edit: bak şu entryde de yazdım (bkz: #119075909)
yine yazıyorum. gerizekalı arkadaşım, biz heteroseksüeliz diye kendimizi sizden üstün görmüyoruz, çoğunluğuz diye de üstün görmüyoruz. çünkü değiliz.
ben heteroseksüelim diye, dalgayı elime alıp her direnişte gezsem anlamsız olur değil mi?
sizinki de bu kadar anlamsız ve gereksiz işte.
hakkını ara, arama demiyorum. hatta lgbt bireyi olmayan bir çok insan sizin direnişinize destek oluyor.
sen onur yürüyüşü yaparken ben gelip başka bir bayrak açıp gezsem ne olur? "ay bu napıyo beeeğ ne alakağ kiğğ " dersin değil? hah seninki de aynen bu şekil, ne alakaaağ?
düzgünce yazdık anlamadınız, açıkca yazalım. siktirin gidin hakkınızı kendi direnişinizde arayın, sizinle alakalı olmayan direnişlerde cinsel eğilimlerinizi veya savunduğunuz oluşumun bayrağını kendi direnişlerinizde sallayın. orada destekleriz sizi, bu tür direnişlerden siktir olup gidin.
edit: bak şu entryde de yazdım (bkz: #119075909)
yine yazıyorum. gerizekalı arkadaşım, biz heteroseksüeliz diye kendimizi sizden üstün görmüyoruz, çoğunluğuz diye de üstün görmüyoruz. çünkü değiliz.
ben heteroseksüelim diye, dalgayı elime alıp her direnişte gezsem anlamsız olur değil mi?
sizinki de bu kadar anlamsız ve gereksiz işte.
hakkını ara, arama demiyorum. hatta lgbt bireyi olmayan bir çok insan sizin direnişinize destek oluyor.
sen onur yürüyüşü yaparken ben gelip başka bir bayrak açıp gezsem ne olur? "ay bu napıyo beeeğ ne alakağ kiğğ " dersin değil? hah seninki de aynen bu şekil, ne alakaaağ?
düzgünce yazdık anlamadınız, açıkca yazalım. siktirin gidin hakkınızı kendi direnişinizde arayın, sizinle alakalı olmayan direnişlerde cinsel eğilimlerinizi veya savunduğunuz oluşumun bayrağını kendi direnişlerinizde sallayın. orada destekleriz sizi, bu tür direnişlerden siktir olup gidin.
açlıktan sıçtığın boku yiyecek seviyeye gelirsin umarım dediğim kadın. böylelerine hiç acımıyorum, açlıktan ölseler üstüne toprak atanı düdüklesinler.
(bkz: bak şurdan siktir git)
sonunda mansur yavaş'ın hatasını bulmaları beni de mutlu etti. bu kadar kusursuz ve mükemmel bir insan olamaz diyordum ki artık içim rahat.
ne derlerse desinler senciyiz mansur başkan.
ne derlerse desinler senciyiz mansur başkan.
insanlardan tiskiniyorum..
atatürk havalimanı saldırısından sonra müşteri seçip 400-500 tl fiyat çekerken bu günlerinizi düşünecektiniz.
daha beter olun.
daha beter olun.