Sık geçen başlıklar

cidolisa 1

ekşi profili
bir kimseyi kırmayıp verilen borcun, günü geldiğinde, hatta her fırsatta hatırlatılmasına rağmen ödenmemesi durumu.

(bkz: enayilik)

insanı yaptığı iyiliğe bile pişman ettirirler. o kadar çok başıma geldi ki ama hala aynı enayiliği yapmaya devam ediyorum.

edit: bir keresinde borç verdiğim kişi "başka birine borcum var vermezsem işimden olurum" diye aldığı 3500 tl borçla fenerbahce beşiktaş derbisine gitmişti. söyleyeceklerim bu kadar.