başlık altında ergen bir kardeş çıkmış "bjk ve fb'ye fren çekilirken..." yazmış.
kardeş kadıköy'de kim fren çekti fenerbahçe'ye? 5 gol attı galatasaray 3'ü anca sayıldı. fenerbahçe'nin pozisyonu yok.
arena'da bjk'ye freni kim çekti? galatasaray tek kale top oynadı direkten dönen topların hesabı yapılamadı.
tüm bu frenlere rağmen puan farkı sadece 6.
söyle bir dahakine güzel frenlesinler.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
hizbullahçılar ile ülkücüler aynı safta mı olacak şimdi hahahahahaha. utanç verici bir gelişmedir, oy için yapmayacakları şey yok.
ekşi sözlüğe göre seçim sonuçları
ince : % 43
sinan oğan: % 40
kılışdar : % 7
erdoğan : % 10
ikinci turda ince: % 56
oğan: % 44
ulan allah’tan buralarda belli bi yaşanmışlığımız varda gülüp geçiyoruz.
ince : % 43
sinan oğan: % 40
kılışdar : % 7
erdoğan : % 10
ikinci turda ince: % 56
oğan: % 44
ulan allah’tan buralarda belli bi yaşanmışlığımız varda gülüp geçiyoruz.
edit 3: sözlük yönetiminden ve moderasyonlardan tek bir ricam var o da bu başlığı bir hafta kadar gündemde sabitlemeleri, inanıyorum ki haftaiçi amacımıza ulaşacağız. lütfen başlığı gündeme sabitleyin.
edit: gelen mesajları ve başlığa yazılan tüm entryleri okudum. hepinize çok çok çok teşekkür ediyorum. bazı arkadaşlarımız hastalığa ilişkin bilgi ve belgelerin sunulmasını istemiş, radyolojik görüntülerini sunuyorum.
edit 2: bazı arkadaşlarımız bizlere özellikle yardım hesabı açmamızı belirttmişler, biz bu zamana kadar kimseden maddi bir yardım istemediğimiz için böyle bir girişimde bulunmadık, isteğimiz sadece ameliyat yapabilecek doktor. fakat burada birçok insanın yardım hesabı açmamızı belirttiği için en kısa sürede yardım hesabı açma girişiminde bulunup bu başlıkta paylaşacağım.
bazı arkadaşlarımız ise mesajlarında bana bazı doktorların isimlerini vermişler, okurken gülümsedim sadece. bizleri 1 sene boyunca oyalayıp, ameliyat sırasına soktuğunu söyleyip telefon numaramızı alan fakat ameliyat yapmayan, daha sonra devletten istifa edip özele geçen ve geçtiği özel hastane kanalıyla telefonumuza mesaj attıran sözde hayırsever, sözde paraya tamah etmez, sözde çok ilgili doktor diye bana mesajlarda ismini verdiğiniz doktorun ta kendisidir.
öncelikle şunu belirtmek istiyorum. birazdan
yazacağım şeyler çaresizliğin ve umudun tükenmek üzere olmasından kaynaklanan bir haykırış ve yardım çığlığıdır. destekleyen herkese teşekkür ederim
kardeşim 14 yaşında kız çocuğu olup %90 derece skolyoz hastalığına sahiptir. derecesi o kadar yüksek ki dışarıdan çok fazla belli olmakta ve sürekli sırt ağrıları yaşamaktadır. bu teşhis kendisine ilk konulduğunda henüz 9 yaşındaydı ve bu durumu fark ettiğimizde ortalama %17-20 arası dereceye sahipti. doktorlar ona skolyoz teşhisi koyduğunda bu kavram ile yeni tanışmıştık. bize ilk olarak yaşının henüz küçük olduğunu, kendisinin gelişme çağında olduğunu ve önleyici tedavi ile bu durumun önüne geçilebileceği söylendi. bizlere öncelikle yüzme ve egzersiz önerildi. biz kardeşimizi yüzme kursuna gönderdik ve haftada 3 gün yüzmeye gitmeye başlamıştı, yaklaşık 1 sene kadar yüzdü ve egzersizler yaptı. aradan biraz zaman geçtikten sonra kontrole götürdüğümüzde derecesinin %40lara ulaştığını ve hastalığının ilerlediğini bizlere söylediler. ameliyattan başka çözümünün olmadığını fakat yaşının çok küçük olmasından dolayı bu ameliyatın yapılamayacağını, ergenlik çağına girdikten sonra ancak bu ameliyatın yapılabileceği söylenerek bizleri gönderdiler. tabi bu süreç içerisinde kardeşim gelişme çağında olmasından mütevellit hastalığı her geçen yıl bir öncekine nazaran daha da ilerlemişti. 2020 yılına girdiğimizde araya pandemi girmişti ve bu nedenle yaklaşık 1 sene kadar hastanelere götürememiştik. kardeşim 12 yaşına girdiğinde, yani ergenlik çağına ulaştığında ameliyat için doktora gittik ve derecesinin daha da yükseldiğini söylediler. kardeşimin ameliyatı için ergenlik çağına ulaşmasını beklediklerini bize söylendiğini ergenliğe eriştiğini kendilerine belirttiğimizde ameliyatının riskli olduğunu ve ameliyat kaydı yapılsa dahi kendisine 1-1.5 yıl gibi bir sürede anca sıra gelebileceği belirtildi. biz bu sürenin çok uzun olduğunu, kendisinin durumunun acil olduğunu, her geçen gün daha da kötüye gittiğini belirtmemize rağmen sanki ameliyat sırası yokmuş ve ameliyat etmemek için bizi başından savmak istercesine tavırlar sergilenmişti. doktordan böyle bir yanıt aldığımızda çareyi diğer hastanelerde aramak zorunda kaldık. 2021 yılının sonlarına doğru ülkemizde maalesef ki doktor sıkıntısı yaşanmaya başladı ve hastanelerin nitelikli branşlarında bulunan doktorların çoğu devlet hastanelerinden istifa ederek ya özel hastanelere yada yurtdışına gitmeye başlamıştı. bu süreçte maalesef ki devlet çok yanlış bir politika izledi ve özel hastanelerde görev yapan doktorlarla anlaşıp devlet hastanelerinde istifa edilen branşlara poliklinik hizmeti vermek üzere transfer ettiler. bu durumdan en çokta biz olumsuz etkilendik. gittiğimiz doktorların çoğu ameliyat edeceğini söylediler fakat hiçbirisi ameliyat etmedi ve sürekli oyaladılar. bazı doktorlar ise kendi çalıştıkları özel hastanelere bizleri yönlendirdiler. bu hastanelerde ise kendileri bizlerden 250k dan başlayan ameliyat rakamları önümüze sundular. bizim ise bu miktarları ödememiz mümkün değildi. en son bugün daha önce devlette çalışıp bize ameliyat edeceğini söyleyip fakat 1 sene boyunca sürekli kendisine gidip ameliyat durumundan bahsettiğimiz doktorun özel hastaneye geçtiğini bize atılan özel hastane mesajıyla öğrendik. adam resmen devlete transfer olduğu süre boyunca tüm ameliyatlık hastaların kişisel bilgilerini alıp özel hastaneye gidince o kişilere teker teker hastane aracılığıyla randevuya başlanıldığına dair mesajlar atmış. bugün çalışmaya başladığı özel hastaneye gidip kendisiyle görüştüğümüzde, eski hastası olduğumuzu ve ameliyat ücretini öğrenmek istediğimizi belirtmemize rağmen bizlerden 2000tl muayene ücreti ödememizi, aksi takdirde görüşme yapmayacağını belirtti. içinde bulunduğumuz çaresizlik nedeniyle mecburen doktorla görüşmek için maaşımızın %25'ini tek kalemle, sadece 2 dakikalık ve tek cümleden oluşan soruyu sormak için verdik. bize eski hastamız olduğundan dolayı indirimli hali ile 300 bin gibi uçuk bir rakam çıkardı. maalesef bunu ödeyebilecek durumda olamadığımızı belirtip yanından ayrıldık. bugüne kadar sürekli farklı çareler aradık fakat maalesef ki ameliyat edecek doktor bulamadık. günümüze geldiğimizde ise ilk cümlemde belirttiğim üzere şuanda %90 dereceye ulaşmış durumda ve fiziki görünümü dışında artık akciğer kapasitesi de düşmüş durumda. doktorların en kısa süre içerisinde ameliyat olmaması halinde ve hastalığın biraz daha ilerlemesi halinde akciğer yetmezliği sorunu ile solunum sıkıntısı yaşayabileceklerini belirttiler. yani artık yaşam sıkıntısı da çekmeye başladı. kardeşim tüm bunların yanında ayrıca dış görünümden kaynaklı psikolojik travmalarda yaşaması cabası, kendisi şuan arkadaşlarının içine bile çıkmaktan çekinmeye başladı, öyle ki yaz aylarında bile sırf hastalığı belli olmasın diye o sıcak havalarda kalın kıyafetler giyer olmuştu.
yukarıda belirttiğim haykırışlar benim bu mecradaki son umudumdur arkadaşlar. bu zamana kadar kimseden yardım istemedik fakat sosyal medyanın, özellikle 10+ yıldır bulunduğum bu ekşisözlük mecrasından sesimi duyurup yardım edebilecek insanların olduğu inancındayım. lütfen arkadaşlar sizlerden istirhamım bu yardım çığlığına duyarsız kalmamanız. en son çare olarak buraya yazmak zorunda kaldım. mecbur olmasam inanın sizleri bu uzun yazı ile rahatsız etmezdim. umarım ahbap ekibinden yetkiler veya omurga-skolyoz cerrahisi hekim arkadaşlarımız bu yazıyı görür ve yardımcı olurlar inşallah. şimdiden bu başlığa destek olacak tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
lokasyon istanbul
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
edit: gelen mesajları ve başlığa yazılan tüm entryleri okudum. hepinize çok çok çok teşekkür ediyorum. bazı arkadaşlarımız hastalığa ilişkin bilgi ve belgelerin sunulmasını istemiş, radyolojik görüntülerini sunuyorum.
edit 2: bazı arkadaşlarımız bizlere özellikle yardım hesabı açmamızı belirttmişler, biz bu zamana kadar kimseden maddi bir yardım istemediğimiz için böyle bir girişimde bulunmadık, isteğimiz sadece ameliyat yapabilecek doktor. fakat burada birçok insanın yardım hesabı açmamızı belirttiği için en kısa sürede yardım hesabı açma girişiminde bulunup bu başlıkta paylaşacağım.
bazı arkadaşlarımız ise mesajlarında bana bazı doktorların isimlerini vermişler, okurken gülümsedim sadece. bizleri 1 sene boyunca oyalayıp, ameliyat sırasına soktuğunu söyleyip telefon numaramızı alan fakat ameliyat yapmayan, daha sonra devletten istifa edip özele geçen ve geçtiği özel hastane kanalıyla telefonumuza mesaj attıran sözde hayırsever, sözde paraya tamah etmez, sözde çok ilgili doktor diye bana mesajlarda ismini verdiğiniz doktorun ta kendisidir.
öncelikle şunu belirtmek istiyorum. birazdan
yazacağım şeyler çaresizliğin ve umudun tükenmek üzere olmasından kaynaklanan bir haykırış ve yardım çığlığıdır. destekleyen herkese teşekkür ederim
kardeşim 14 yaşında kız çocuğu olup %90 derece skolyoz hastalığına sahiptir. derecesi o kadar yüksek ki dışarıdan çok fazla belli olmakta ve sürekli sırt ağrıları yaşamaktadır. bu teşhis kendisine ilk konulduğunda henüz 9 yaşındaydı ve bu durumu fark ettiğimizde ortalama %17-20 arası dereceye sahipti. doktorlar ona skolyoz teşhisi koyduğunda bu kavram ile yeni tanışmıştık. bize ilk olarak yaşının henüz küçük olduğunu, kendisinin gelişme çağında olduğunu ve önleyici tedavi ile bu durumun önüne geçilebileceği söylendi. bizlere öncelikle yüzme ve egzersiz önerildi. biz kardeşimizi yüzme kursuna gönderdik ve haftada 3 gün yüzmeye gitmeye başlamıştı, yaklaşık 1 sene kadar yüzdü ve egzersizler yaptı. aradan biraz zaman geçtikten sonra kontrole götürdüğümüzde derecesinin %40lara ulaştığını ve hastalığının ilerlediğini bizlere söylediler. ameliyattan başka çözümünün olmadığını fakat yaşının çok küçük olmasından dolayı bu ameliyatın yapılamayacağını, ergenlik çağına girdikten sonra ancak bu ameliyatın yapılabileceği söylenerek bizleri gönderdiler. tabi bu süreç içerisinde kardeşim gelişme çağında olmasından mütevellit hastalığı her geçen yıl bir öncekine nazaran daha da ilerlemişti. 2020 yılına girdiğimizde araya pandemi girmişti ve bu nedenle yaklaşık 1 sene kadar hastanelere götürememiştik. kardeşim 12 yaşına girdiğinde, yani ergenlik çağına ulaştığında ameliyat için doktora gittik ve derecesinin daha da yükseldiğini söylediler. kardeşimin ameliyatı için ergenlik çağına ulaşmasını beklediklerini bize söylendiğini ergenliğe eriştiğini kendilerine belirttiğimizde ameliyatının riskli olduğunu ve ameliyat kaydı yapılsa dahi kendisine 1-1.5 yıl gibi bir sürede anca sıra gelebileceği belirtildi. biz bu sürenin çok uzun olduğunu, kendisinin durumunun acil olduğunu, her geçen gün daha da kötüye gittiğini belirtmemize rağmen sanki ameliyat sırası yokmuş ve ameliyat etmemek için bizi başından savmak istercesine tavırlar sergilenmişti. doktordan böyle bir yanıt aldığımızda çareyi diğer hastanelerde aramak zorunda kaldık. 2021 yılının sonlarına doğru ülkemizde maalesef ki doktor sıkıntısı yaşanmaya başladı ve hastanelerin nitelikli branşlarında bulunan doktorların çoğu devlet hastanelerinden istifa ederek ya özel hastanelere yada yurtdışına gitmeye başlamıştı. bu süreçte maalesef ki devlet çok yanlış bir politika izledi ve özel hastanelerde görev yapan doktorlarla anlaşıp devlet hastanelerinde istifa edilen branşlara poliklinik hizmeti vermek üzere transfer ettiler. bu durumdan en çokta biz olumsuz etkilendik. gittiğimiz doktorların çoğu ameliyat edeceğini söylediler fakat hiçbirisi ameliyat etmedi ve sürekli oyaladılar. bazı doktorlar ise kendi çalıştıkları özel hastanelere bizleri yönlendirdiler. bu hastanelerde ise kendileri bizlerden 250k dan başlayan ameliyat rakamları önümüze sundular. bizim ise bu miktarları ödememiz mümkün değildi. en son bugün daha önce devlette çalışıp bize ameliyat edeceğini söyleyip fakat 1 sene boyunca sürekli kendisine gidip ameliyat durumundan bahsettiğimiz doktorun özel hastaneye geçtiğini bize atılan özel hastane mesajıyla öğrendik. adam resmen devlete transfer olduğu süre boyunca tüm ameliyatlık hastaların kişisel bilgilerini alıp özel hastaneye gidince o kişilere teker teker hastane aracılığıyla randevuya başlanıldığına dair mesajlar atmış. bugün çalışmaya başladığı özel hastaneye gidip kendisiyle görüştüğümüzde, eski hastası olduğumuzu ve ameliyat ücretini öğrenmek istediğimizi belirtmemize rağmen bizlerden 2000tl muayene ücreti ödememizi, aksi takdirde görüşme yapmayacağını belirtti. içinde bulunduğumuz çaresizlik nedeniyle mecburen doktorla görüşmek için maaşımızın %25'ini tek kalemle, sadece 2 dakikalık ve tek cümleden oluşan soruyu sormak için verdik. bize eski hastamız olduğundan dolayı indirimli hali ile 300 bin gibi uçuk bir rakam çıkardı. maalesef bunu ödeyebilecek durumda olamadığımızı belirtip yanından ayrıldık. bugüne kadar sürekli farklı çareler aradık fakat maalesef ki ameliyat edecek doktor bulamadık. günümüze geldiğimizde ise ilk cümlemde belirttiğim üzere şuanda %90 dereceye ulaşmış durumda ve fiziki görünümü dışında artık akciğer kapasitesi de düşmüş durumda. doktorların en kısa süre içerisinde ameliyat olmaması halinde ve hastalığın biraz daha ilerlemesi halinde akciğer yetmezliği sorunu ile solunum sıkıntısı yaşayabileceklerini belirttiler. yani artık yaşam sıkıntısı da çekmeye başladı. kardeşim tüm bunların yanında ayrıca dış görünümden kaynaklı psikolojik travmalarda yaşaması cabası, kendisi şuan arkadaşlarının içine bile çıkmaktan çekinmeye başladı, öyle ki yaz aylarında bile sırf hastalığı belli olmasın diye o sıcak havalarda kalın kıyafetler giyer olmuştu.
yukarıda belirttiğim haykırışlar benim bu mecradaki son umudumdur arkadaşlar. bu zamana kadar kimseden yardım istemedik fakat sosyal medyanın, özellikle 10+ yıldır bulunduğum bu ekşisözlük mecrasından sesimi duyurup yardım edebilecek insanların olduğu inancındayım. lütfen arkadaşlar sizlerden istirhamım bu yardım çığlığına duyarsız kalmamanız. en son çare olarak buraya yazmak zorunda kaldım. mecbur olmasam inanın sizleri bu uzun yazı ile rahatsız etmezdim. umarım ahbap ekibinden yetkiler veya omurga-skolyoz cerrahisi hekim arkadaşlarımız bu yazıyı görür ve yardımcı olurlar inşallah. şimdiden bu başlığa destek olacak tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
lokasyon istanbul
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
sov yaptigi hareketmis.
halbuki sov yapmayip gunluk 10 milyon tl harcayan 1000 odali sarayinda ya da bahar geldigi icin mugla'daki yazlik sarayinda ya da hala kar varsa van'daki kislik sarayinda kalmasi gerekiyordu.
kusurumuza bakmayin.
halbuki sov yapmayip gunluk 10 milyon tl harcayan 1000 odali sarayinda ya da bahar geldigi icin mugla'daki yazlik sarayinda ya da hala kar varsa van'daki kislik sarayinda kalmasi gerekiyordu.
kusurumuza bakmayin.
ben hikayeyi bir de kurttan dinlemek istiyorum
depremzedelerle birlikte çadırda kalan adam %50 altında alıp, sıcacık sarayda uyuyan %50 üstü alıyorsa bu millete zulümlerin en beteri yakışır.
``kılıçdaroğlu'nun rte karşısında kazanmasının imkansız olduğunu herkes biliyor.``
aktrol veya aktroll, türkiye'de adalet ve kalkınma partisi tarafından yönetilen hükûmet destekli anonim internet siyasi yorumcuları ve trolleri tanımlamak için kullanılan tabirdir.
2015 yılında aktrollerin doğrudan devlet tarafından finanse edildiği hükûmet destekli internet trollerinin çoğunun 20-25 yaşları arasında olduğu iddia edildi.adalet ve kalkınma partisi'nin gençlik kollarının (ak gençlik) bu web tugayına başkanlık etmekle yükümlü olduğu iddia edilmektedir.
aktroller, aslen gülen cemaati tarafından finanse edildiği iddia edilen çeşitli internet yorumcuları ve trollerine dayansa da ilk olarak 2013 yılında hükümete ve recep tayyip erdoğan'ın otoriter eğilimlerine karşı düzenlenen gezi parkı protestoları sırasında protestocuların protestoları örgütlemek ve tanıtmak için sosyal medyayı kullandığı dönemde ortaya çıktılar.
buna karşılık iktidar devlet propagandasını teşvik etmek ve adalet ve kalkınma partisi'ne muhalif olduğu belirlenen kişilere karşı kampanyalar düzenlemek için 6 bin kişiyi yeni türkiye dijital ofisi olarak bilinen yeni bir sosyal medya ekibine dahil etti. internet botları devlet tarafından da ücretli kişilere yardımcı olmak için yaygın olarak kullanılmaktadır.
aktroller, iktidar karşıtı (muhalif) vatandaşlara karşı abartılı olumsuz tepkileri ile bilinmektedirler.aktroller, 2017 türkiye anayasa değişikliği referandumu sırasında 'evet' kampanyası lehine kampanya düzenlediler.
aktroller genel olarak süleyman soylu yanlısı kanat ve berat albayrak'ın iplerini tuttuğu pelikan yanlısı kanat olarak ikiye ayrılır.12 haziran 2020 günü twitter, ak parti ile alakalı olan ve sahte hesap olduğu belirlenen 7340 hesabı kapattı.
aktrollerin , facebook, twitter ve tiktok gibi sosyal medya ağlarının yanı sıra ekşi sözlük gibi katılımcı sözlük sitelerini ve kimi zaman da youtube'u, iktidar partisi lehine propaganda yapmak, muhalefeti itibarsızlaştırmak ve internete yanlış bilgiler yaymak suretiyle bireylere saldırmak için düzenli bir şekilde kullandıkları bilinmektedir.
aktrol veya aktroll, türkiye'de adalet ve kalkınma partisi tarafından yönetilen hükûmet destekli anonim internet siyasi yorumcuları ve trolleri tanımlamak için kullanılan tabirdir.
2015 yılında aktrollerin doğrudan devlet tarafından finanse edildiği hükûmet destekli internet trollerinin çoğunun 20-25 yaşları arasında olduğu iddia edildi.adalet ve kalkınma partisi'nin gençlik kollarının (ak gençlik) bu web tugayına başkanlık etmekle yükümlü olduğu iddia edilmektedir.
aktroller, aslen gülen cemaati tarafından finanse edildiği iddia edilen çeşitli internet yorumcuları ve trollerine dayansa da ilk olarak 2013 yılında hükümete ve recep tayyip erdoğan'ın otoriter eğilimlerine karşı düzenlenen gezi parkı protestoları sırasında protestocuların protestoları örgütlemek ve tanıtmak için sosyal medyayı kullandığı dönemde ortaya çıktılar.
buna karşılık iktidar devlet propagandasını teşvik etmek ve adalet ve kalkınma partisi'ne muhalif olduğu belirlenen kişilere karşı kampanyalar düzenlemek için 6 bin kişiyi yeni türkiye dijital ofisi olarak bilinen yeni bir sosyal medya ekibine dahil etti. internet botları devlet tarafından da ücretli kişilere yardımcı olmak için yaygın olarak kullanılmaktadır.
aktroller, iktidar karşıtı (muhalif) vatandaşlara karşı abartılı olumsuz tepkileri ile bilinmektedirler.aktroller, 2017 türkiye anayasa değişikliği referandumu sırasında 'evet' kampanyası lehine kampanya düzenlediler.
aktroller genel olarak süleyman soylu yanlısı kanat ve berat albayrak'ın iplerini tuttuğu pelikan yanlısı kanat olarak ikiye ayrılır.12 haziran 2020 günü twitter, ak parti ile alakalı olan ve sahte hesap olduğu belirlenen 7340 hesabı kapattı.
aktrollerin , facebook, twitter ve tiktok gibi sosyal medya ağlarının yanı sıra ekşi sözlük gibi katılımcı sözlük sitelerini ve kimi zaman da youtube'u, iktidar partisi lehine propaganda yapmak, muhalefeti itibarsızlaştırmak ve internete yanlış bilgiler yaymak suretiyle bireylere saldırmak için düzenli bir şekilde kullandıkları bilinmektedir.
nasıl doğumdan öncesini hatırlamıyorsan ölümden sonrasını da hatırlamayacaksın bir nevi hiçliktir.
lgbt silksin sizi.
kapatılacak olan şey tarikat ve cemaatler
eğitim sistemi de bilim esaslı olacak, gökten indiği sanılan şeylerin çerçevesinde değil.
onun dışındaki maddeler iyi ama fatih erbakan senden bir cacık olmaz
babanın kitaplarındaki cümleleri ezbere söylemekten başka bir yeterliliğin yok
edit: 6284 kanun da kaldırılsın denmiş sebebi de belli. sırtından sopayı eksik etmediğiniz kadınları yalnızlaştırmak. yani sabah döveyim akşam seveyim rutinime zarar gelmesin.
kapatılacak olan şey tarikat ve cemaatler
eğitim sistemi de bilim esaslı olacak, gökten indiği sanılan şeylerin çerçevesinde değil.
onun dışındaki maddeler iyi ama fatih erbakan senden bir cacık olmaz
babanın kitaplarındaki cümleleri ezbere söylemekten başka bir yeterliliğin yok
edit: 6284 kanun da kaldırılsın denmiş sebebi de belli. sırtından sopayı eksik etmediğiniz kadınları yalnızlaştırmak. yani sabah döveyim akşam seveyim rutinime zarar gelmesin.
--------- cumhurbaşkanlığı ---------------
cumhurbaşkanımız kemal kılıçdaroğlu: %55.6
akp genel başkanı rte: %44.4
---------- partiler -------------------------------
akp: %31
chp: %28.4
iyi: %12
hdp: %10.3
mhp: %7.2
deva: %1.4
saadet: %1.4
tip: %1.1
gelecek: %0.9
----------------------------------------------------
millet ittifakı: %44.1
ci: %38.2
emek ve özgürlük ittifakı: %11.4
https://twitter.com/…rma/status/1634499956940652544
not: bu aksoy araştırma necidir diyen varsa, 2019 istanbul seçimlerinden 1 gün önce şu anketi paylaştılar:
ekrem imamoğlu: %54.5
binali yıldırım: %44.5
gerçek sonuç:
ekrem imamoğlu: %54.22
binali yıldırım: %45
https://twitter.com/…rma/status/1142469265108475904
not 2: sanki araştırmayı ben yaptım gibi muharremciler saldırıyor özelden, ya tamam alın:
muharrem ince: %98.7
kemal kılıçdaroğlı: %0.2
recep tayyip erdoğan: %0.4
süleyman demirel: %52
cumhurbaşkanımız kemal kılıçdaroğlu: %55.6
akp genel başkanı rte: %44.4
---------- partiler -------------------------------
akp: %31
chp: %28.4
iyi: %12
hdp: %10.3
mhp: %7.2
deva: %1.4
saadet: %1.4
tip: %1.1
gelecek: %0.9
----------------------------------------------------
millet ittifakı: %44.1
ci: %38.2
emek ve özgürlük ittifakı: %11.4
https://twitter.com/…rma/status/1634499956940652544
not: bu aksoy araştırma necidir diyen varsa, 2019 istanbul seçimlerinden 1 gün önce şu anketi paylaştılar:
ekrem imamoğlu: %54.5
binali yıldırım: %44.5
gerçek sonuç:
ekrem imamoğlu: %54.22
binali yıldırım: %45
https://twitter.com/…rma/status/1142469265108475904
not 2: sanki araştırmayı ben yaptım gibi muharremciler saldırıyor özelden, ya tamam alın:
muharrem ince: %98.7
kemal kılıçdaroğlı: %0.2
recep tayyip erdoğan: %0.4
süleyman demirel: %52
muhtemelen en geç 6 ay içinde askeri liseler ve harp okulları açılmış olacak bu rezalet de son bulacaktır.
edit: bazı arkadaşlar harp okulu açık zaten diye yazmış, benim kastettiğim harp okulu dekanı bedelli askerlik yapan, rektörü erhan afyoncu olan harp okulu değil arkadaşlar zira o harp okulunun sonucu da bu oluyor.
edit: bazı arkadaşlar harp okulu açık zaten diye yazmış, benim kastettiğim harp okulu dekanı bedelli askerlik yapan, rektörü erhan afyoncu olan harp okulu değil arkadaşlar zira o harp okulunun sonucu da bu oluyor.
ilk turda ince'ye oy ver.
kilicdaroglu'nu da akp adayini da gecemesin.
ikinci tura ince kalmazsa kilicdar'a veririz de bir de.
siz mal misiniz lan? buradaki akepe trollerinin ince guzellemelerine harcadigi mesaiyi gormuyor musunuz? nasil anlamiyorsunuz arkadasim bu kadar basit bir aritmetigi?
trollerin soylemlerinin hepsini de bayrak etmisler amin evlatlari:
-bireysel ozgurluk (istedigime oy veririm, karisamazsiniz)
-kk halkin istedigi adayi cikarsaydi o zaman (halkin istedigi adaylarin hepsi, ince haric, kilicdaroglu'na tam destek aciklamasi yapti)
cocuk musunuz lan siz, istediginiz olmadiginda kazanma sansi asla ama asla olmayan (non-partisan anketlere bakin. hepsine. ince'nin sansi yok. yok amin evladi, yok)
ince'nin, ulkenin degil sahsinin cikarlari icin akepe karsisindaki oy blogunu bolmesine yardim edin.
sosyal medyada bu gerizekalilarin duymak istedigi herseyi soyleyen, kaybettigi, bizleri pic gibi ortada biraktigi secimlerden sonra yillarca giki cikmamis ama depremden sonra akepe'nin sonu da gorununce ayrani kabarmis ince'nin hangi icraatina bakarak kk'ya tercih ettiklerini bilmeyen, soyleyemeyen bu guruh, siyasal islamci ve rte-tapar kitleden cok daha tehlikelidir. ikinci grubu cehaletinden, nesiller boyu tasradan cikamamis olmasindan, anadolu sunni'msi muhafazakarliginin genlerine islemesinden falan (diyelim ki) affedebiliriz.
sizin mazeretiniz ne lan?
bir ay onceye kadar buradaki troll yazarlarin nicklerinin altina 'engelle' 'basliklarini engelle' yazanlar, simdi onlarin pesinden muharrem ince savunuyorlar.
trolleri engelledik, hayatimizdan cikardik.
sizi ne yapacagiz?
ikinci kez bu kadar inancimiz, umidimiz var siyasal islamcilardan nihayet kurtulmak icin. ama olmasin degil mi? cocukluk yapip, amciklik yapip ne adayligini destekleyen partisi, ne teskilati, hicbir halti olmayan, haftalardir twitter'dan duymak istediginiz herseyi soyleyip nasil, hangi kadrolarla, kimlerle yapacagi hakkinda bir tek soylemi olmayan populistin arkasindan gidin. neymis, babacan masadaymis, cb yardimcisi olacakmis, rte'den kacip baska bir siyasal islam'ciya oy mu verilirmis. sizin populist yuzeyselliginizi sikeyim.
ikinci kez bu kadar umutlandik demistim.
ilkinde haftalarca yine ozellikle sehirlilerin, genclerin duymak istediklerini teker teker, haykira haykira soyledikten sonra ilk engelde kim casper'a bagladi, bize bir closure'u bile cok gorup bir gazeteciye whatsapp'ten 'adam kazandi' yazip bizleri sandik baslarinda pic gibi ortada birakti?
bunu kim yapti bize lan, kim?
kk mi, ince mi?
sizin ucuz alginizi, sembolik olmaktan oteye asla gecemeyecek romantizminizi sikeyim. 6'li masa -tipki karsi taraf gibi- aday dayatiyormus. o yuzden kk'ya oy yokmus. ince'ye vereceklermis.
inanci olmayan birisi benzer hissi nasil ifade eder bilmiyorum, ama bununla yetinin artik:
allah bin turlu belanizi versin.
edit 1: #150221242 buyrun, dumani ustunde, taze taze.
edit 2: bu baslik altinda yazan aliklardan biri "secim kazandik diyebilme masturbasyonu icin oy vermiyoruz biz" gibisinden birseyler yazmis. iki sey:
1- secimin amaci nedir, dangalak?
2- aktrollerin gosterdigi yoldan gittiginizde, o yolu yurume amaciniz farkli olsa bile, baska bir yere mi ulasacaginizi dusunuyorsunuz? sadece oy sayilarinin birsey ifade ettigi turkiye demokrasisinde sizin ulvi amaciniz bize yirmi sene daha kaybettirsin, oyle mi?
cahilin siyasal islamcisi, muhalifi yok.
cahilin maliyeti var.
bu maliyet, oyle 'kk'ya oy verirsem icim rahat etmez, benim prensiplerim var' gibi manevi (asil masturbasyon bu iste, asil masturbasyon senin yaptigin vatan haini kopek) bir maliyet degil. senin prensiplerin nesillerin hayatini, mutlulugunu, gelecegini riske atacaksa ve sen 'holier than thou' bencilligin yuzunden ideolojik olarak bu topraklarda sana en yakin, 20 yildir seninle ayni cileyi cekmis, hincla dolmus, uzulmus, kahrolmus insanlarla birlik olmak yerine 'ego masturbasyonu'ugruna bu insanlari sirtindan bicaklayip, kahpelik yapacaksan kusura bakma arkadasim, ben senin ya niyetinden ya da zekandan suphe duyarim.
kilicdaroglu'nu da akp adayini da gecemesin.
ikinci tura ince kalmazsa kilicdar'a veririz de bir de.
siz mal misiniz lan? buradaki akepe trollerinin ince guzellemelerine harcadigi mesaiyi gormuyor musunuz? nasil anlamiyorsunuz arkadasim bu kadar basit bir aritmetigi?
trollerin soylemlerinin hepsini de bayrak etmisler amin evlatlari:
-bireysel ozgurluk (istedigime oy veririm, karisamazsiniz)
-kk halkin istedigi adayi cikarsaydi o zaman (halkin istedigi adaylarin hepsi, ince haric, kilicdaroglu'na tam destek aciklamasi yapti)
cocuk musunuz lan siz, istediginiz olmadiginda kazanma sansi asla ama asla olmayan (non-partisan anketlere bakin. hepsine. ince'nin sansi yok. yok amin evladi, yok)
ince'nin, ulkenin degil sahsinin cikarlari icin akepe karsisindaki oy blogunu bolmesine yardim edin.
sosyal medyada bu gerizekalilarin duymak istedigi herseyi soyleyen, kaybettigi, bizleri pic gibi ortada biraktigi secimlerden sonra yillarca giki cikmamis ama depremden sonra akepe'nin sonu da gorununce ayrani kabarmis ince'nin hangi icraatina bakarak kk'ya tercih ettiklerini bilmeyen, soyleyemeyen bu guruh, siyasal islamci ve rte-tapar kitleden cok daha tehlikelidir. ikinci grubu cehaletinden, nesiller boyu tasradan cikamamis olmasindan, anadolu sunni'msi muhafazakarliginin genlerine islemesinden falan (diyelim ki) affedebiliriz.
sizin mazeretiniz ne lan?
bir ay onceye kadar buradaki troll yazarlarin nicklerinin altina 'engelle' 'basliklarini engelle' yazanlar, simdi onlarin pesinden muharrem ince savunuyorlar.
trolleri engelledik, hayatimizdan cikardik.
sizi ne yapacagiz?
ikinci kez bu kadar inancimiz, umidimiz var siyasal islamcilardan nihayet kurtulmak icin. ama olmasin degil mi? cocukluk yapip, amciklik yapip ne adayligini destekleyen partisi, ne teskilati, hicbir halti olmayan, haftalardir twitter'dan duymak istediginiz herseyi soyleyip nasil, hangi kadrolarla, kimlerle yapacagi hakkinda bir tek soylemi olmayan populistin arkasindan gidin. neymis, babacan masadaymis, cb yardimcisi olacakmis, rte'den kacip baska bir siyasal islam'ciya oy mu verilirmis. sizin populist yuzeyselliginizi sikeyim.
ikinci kez bu kadar umutlandik demistim.
ilkinde haftalarca yine ozellikle sehirlilerin, genclerin duymak istediklerini teker teker, haykira haykira soyledikten sonra ilk engelde kim casper'a bagladi, bize bir closure'u bile cok gorup bir gazeteciye whatsapp'ten 'adam kazandi' yazip bizleri sandik baslarinda pic gibi ortada birakti?
bunu kim yapti bize lan, kim?
kk mi, ince mi?
sizin ucuz alginizi, sembolik olmaktan oteye asla gecemeyecek romantizminizi sikeyim. 6'li masa -tipki karsi taraf gibi- aday dayatiyormus. o yuzden kk'ya oy yokmus. ince'ye vereceklermis.
inanci olmayan birisi benzer hissi nasil ifade eder bilmiyorum, ama bununla yetinin artik:
allah bin turlu belanizi versin.
edit 1: #150221242 buyrun, dumani ustunde, taze taze.
edit 2: bu baslik altinda yazan aliklardan biri "secim kazandik diyebilme masturbasyonu icin oy vermiyoruz biz" gibisinden birseyler yazmis. iki sey:
1- secimin amaci nedir, dangalak?
2- aktrollerin gosterdigi yoldan gittiginizde, o yolu yurume amaciniz farkli olsa bile, baska bir yere mi ulasacaginizi dusunuyorsunuz? sadece oy sayilarinin birsey ifade ettigi turkiye demokrasisinde sizin ulvi amaciniz bize yirmi sene daha kaybettirsin, oyle mi?
cahilin siyasal islamcisi, muhalifi yok.
cahilin maliyeti var.
bu maliyet, oyle 'kk'ya oy verirsem icim rahat etmez, benim prensiplerim var' gibi manevi (asil masturbasyon bu iste, asil masturbasyon senin yaptigin vatan haini kopek) bir maliyet degil. senin prensiplerin nesillerin hayatini, mutlulugunu, gelecegini riske atacaksa ve sen 'holier than thou' bencilligin yuzunden ideolojik olarak bu topraklarda sana en yakin, 20 yildir seninle ayni cileyi cekmis, hincla dolmus, uzulmus, kahrolmus insanlarla birlik olmak yerine 'ego masturbasyonu'ugruna bu insanlari sirtindan bicaklayip, kahpelik yapacaksan kusura bakma arkadasim, ben senin ya niyetinden ya da zekandan suphe duyarim.
kendine değer biçmek.
bugün iki kez yine kafama dank etmiştir. gecen kırk yıla baktığımda ben kendime hiç değer biçmemişim.
ve insan kendine değer bicmediğinde ne anne-baba, ne kardeş, ne sevdicek kimsenin de bunu yapmak aklına gelmezmiş.
ve kişininkendine değer biçmemek gibi bir eksikliği, sahip olduğu bütün yetenekleri, bütün özellikleri ve güzellikleri hiçe evriltebilir.
bugün iki kez yine kafama dank etmiştir. gecen kırk yıla baktığımda ben kendime hiç değer biçmemişim.
ve insan kendine değer bicmediğinde ne anne-baba, ne kardeş, ne sevdicek kimsenin de bunu yapmak aklına gelmezmiş.
ve kişininkendine değer biçmemek gibi bir eksikliği, sahip olduğu bütün yetenekleri, bütün özellikleri ve güzellikleri hiçe evriltebilir.
hala derken? ne takacaktı. zaman durdu da biz mi bilmiyoruz .
hüdapar denilen parti hizbullahçı terör örgütünün siyasal zeminidir adamlar bildiğin işidin yan çarı,90 lı yılları görenler bunların nasıl bir terörist ve vahşi olduklarını çok iyi bilir
yanlış hatırlamıyorsam sanırım bay şengör rahmetli ecevit'i de amper ile watt ayrımını bilmediği için cahil olarak nitelemişti. yukarıda bir yazar jeoloji haricinde çok da ciddiye almayın demiş, kendisine katılıyorum.
ya şu kelime oyunlarınızı ve ucuz ayar verme çabalarınızı bir zahmet götünüze sokun da iki fikir edinelim şurada piyasayla ilgili ama yok maşallah herkes cem yılmaz herkes orhan pamuk amk yerinde.
6 aydır türkiye dışındayım belki iki üç tespit yaparım yazılan ürün veya hizmet fiyatları üzerinden diye bakıyorum başlığın yarısı umut, etik değerler falan. çook etkilendim bro imzalı kitabını gönder lütfen ya.
hata sizde değil tabi, sözlüğü ufak da olsa bilimsel bir çıkarım için kullanabileceğini sanan bende.
6 aydır türkiye dışındayım belki iki üç tespit yaparım yazılan ürün veya hizmet fiyatları üzerinden diye bakıyorum başlığın yarısı umut, etik değerler falan. çook etkilendim bro imzalı kitabını gönder lütfen ya.
hata sizde değil tabi, sözlüğü ufak da olsa bilimsel bir çıkarım için kullanabileceğini sanan bende.
noldu ya kürt oylarını almak yetiyordu hani? aa yetmiyor muymuş? atatürkçü seçmen sike sike oy vermeyecek diye tutuştunuz mu yoksa?
ulan anladık abazasınız, olta atıyorsunuz da, en son manyağın birine kestirteceksiniz kendinizi, o olacak aq.
olm azgınlık başa bela da ne bileyim, sözlükteki bipolarlara falan hallenmek de iyi cesaret yemin ederim. :)
olm azgınlık başa bela da ne bileyim, sözlükteki bipolarlara falan hallenmek de iyi cesaret yemin ederim. :)
nude bile yolluyoruz, memelerimizi fotoşofla büyütüp belimizi inceltiyoruz. buluşunca da karşı tarafın daşaklarını kesip dikiz aynamıza takıyoruz.
tehlikeli bir iş yapmış kız. veliaht prens onu konsolosluğa çekip, fırında pisirebilir. sonra da parasını verip hakkında açılacak bütün davaları sona erdirebilir.
o kadar inançlı/inançsız insanlarla tartışma ortamında bulundum.
böyle saçma bir soru duymadım.
böyle saçma bir soru duymadım.
verdiğiniz değerin kıymetini büyük ihtimalle bilmeyecek kızdır.
hayatta acı çekmemiş, zorluk görmemiş, her istediği yapılmış ve sürekli el üstünde tutulmuş insanlar genelde manevi şeylerin değerini bilmez. çünkü bu tarz değerlerin kıymeti genelde kayıplar yaşadıkça insanın farkına vardığı şeylerdir. o farkındalığa ulaşmadan, kendi zihnindeki ışıltılı şatoda prenses kıyafetiyle dilediği şekilde dans etsin dediğim kızdır...
...ama günü geldiğinde duygusal anlamda çok ağır bir kayaya çarpacağı da kesin olan kızdır.
hayatta acı çekmemiş, zorluk görmemiş, her istediği yapılmış ve sürekli el üstünde tutulmuş insanlar genelde manevi şeylerin değerini bilmez. çünkü bu tarz değerlerin kıymeti genelde kayıplar yaşadıkça insanın farkına vardığı şeylerdir. o farkındalığa ulaşmadan, kendi zihnindeki ışıltılı şatoda prenses kıyafetiyle dilediği şekilde dans etsin dediğim kızdır...
...ama günü geldiğinde duygusal anlamda çok ağır bir kayaya çarpacağı da kesin olan kızdır.
kısaların minyon olduğunu vurgulayarak kadınlığını savunduğu, uzunların da boyları çıtayı aştığı için kadınlığını onaylattığı, saçma sapan başlık.
benim naçizane top 5
1. tornado of souls
2. creeping death
3. painkillaaaa
4. hallowed be thy name
5. rainbow in the dark
heavy , trash, power karışık oldu idare edin artık.
1. tornado of souls
2. creeping death
3. painkillaaaa
4. hallowed be thy name
5. rainbow in the dark
heavy , trash, power karışık oldu idare edin artık.
takma tırnaklar
saadet, gelecek yüzde 1 falan alıyo diye dalga geçiliyodu, adamlar 0,01 oyu bile olmayan partileri doluşturmaya başladılar ittifaka.
desperate moves. sad.
desperate moves. sad.
bana sanki yaşadığı bazı şeyleri kabullenemiyor gibi geldi. madem böyle düşünüyorsun takıl geç. bu kadar coşkuya, çalışılmış mimiklere, triplere girmeye ne gerek var.
büyük ihtimalle sapağı kaçırmıştır, bir sonraki hamlesi radyonun sesini kısmak olacaktır.
doğacak çocuğun ismine karar verir vermez olası tüm mail domainlerinden ve sosyal medyalardan hesaplarını açıp hazır bekleten bir baba gördüm ben. acaba başlık sahibi gibi boyle bir dertten mi muzdaripti merak ettim şimdi gece gece. çocuğa isim koyulurken aynı işlem nüfus müdürlüğünde olsa mesela. isim koyacaksın diyor ki bu zaten var, sonra yanina plaka , çizgi, alt çizgi, nokta, ünlem ne varsa koyup çocuğu -irfan_yildirim.61 yapsak. soyadını da captcha yapsak aahahah kendi kendime eglendim.
şu adamın kılıçdaroğlu'nu geçeceğine inanan bir kitle var. neyse ki birçoğu max 15 yaşında.
bize oy vermeyen teröristtir vol 2
analarına da küfür edin de gerçek yüzünüz ortaya çıksın
bu zihniyet akp yi mumla aratır yeminle
analarına da küfür edin de gerçek yüzünüz ortaya çıksın
bu zihniyet akp yi mumla aratır yeminle
11 mart 2023 tarihindeki güldür güldür programı öncesi, show tv'de yayınlanan, ali sunal'ın doğruları tane tane söylediği konuşma.
video
(bkz: 11 mart 2023 güldür güldür deprem skeci)
video
(bkz: 11 mart 2023 güldür güldür deprem skeci)
dünyanın en iyi milli istihbarat teşkilatı başkanı seçilmiş.
mesela cia başkanı da dünyanın en iyi cia başkanı, kgb başkanı da dünyanın en iyi kgb başkanı seçilmişti.
(bkz: barcelona çok iyiyse neden dünya kupası yok)
mesela cia başkanı da dünyanın en iyi cia başkanı, kgb başkanı da dünyanın en iyi kgb başkanı seçilmişti.
(bkz: barcelona çok iyiyse neden dünya kupası yok)
psikolojisi bitmiş, kronik sorunlu cart curt ahahah. hayat kısa, kuşlar ağlıyor.
t: bir futbolcu
t: bir futbolcu
boşvermişlik. ölümün ve acının karşısında diğer her şeye karşı olan boşvermişlik duygusu.
güldür güldür o, aksi olsa duramayız.
iş yaptığı ülkelerin dillerine saygı göstermeyen küresel patronlara köle olmayı az da olsa reddeden insandır.
kendi dilinde konuşmak ne zamandır köylülük veya eğitimsizlik oldu?
benim sırtımdan para kazanıp bana kendi dilini dayatamazsın.
gerçi burada kime ne anlatıyorsam. adam grande demeyi gelişmişlik sanan bir ezik olduğunun farkında bile değilken neyi anlayabilir?
kendi dilinde konuşmak ne zamandır köylülük veya eğitimsizlik oldu?
benim sırtımdan para kazanıp bana kendi dilini dayatamazsın.
gerçi burada kime ne anlatıyorsam. adam grande demeyi gelişmişlik sanan bir ezik olduğunun farkında bile değilken neyi anlayabilir?
cumhur ittifakıdır.
kuruluş esasları laiklik, türkçülük ve atatürkçülük olan mhp ile kuruluş esasları şeriat, kürtçülük ve atatürk karşıtlığı olan hüdapar cumhur ittifakında buluştu.
%0.25 oy için mhp seçmeninin ilkeleri hiçe sayılmış.(daha önce hiçe sayılan onlarca ilkesi yokmuş gibi) durum çok vahim. gerçek mhplilerin görüşlerini merak ediyorum.
edit: iyi parti hdp'yi masadan uzak tutabiliyor peki mhp'nin cumhur ittifakında böyle bir iradesi var mı?
kuruluş esasları laiklik, türkçülük ve atatürkçülük olan mhp ile kuruluş esasları şeriat, kürtçülük ve atatürk karşıtlığı olan hüdapar cumhur ittifakında buluştu.
%0.25 oy için mhp seçmeninin ilkeleri hiçe sayılmış.(daha önce hiçe sayılan onlarca ilkesi yokmuş gibi) durum çok vahim. gerçek mhplilerin görüşlerini merak ediyorum.
edit: iyi parti hdp'yi masadan uzak tutabiliyor peki mhp'nin cumhur ittifakında böyle bir iradesi var mı?
ilk açıldığında sizin yüzünüzden tıklamıştım. amazon'a ne zaman girsem altta boru gibi duruyor amk ürünü. yıllar önce kaçak maç yayını izlerken sağdan sola doğru kocaman bir babafingo ekrana girmişti. benzer hisleri yaşattınız.
edit: gizli sekmede açılması gereken ürün
edit: gizli sekmede açılması gereken ürün
ilişkide sorunlar kaçınılmazdır. ancak, iyi bir ilişki, sorunların üstesinden gelme becerisiyle ilgilidir. problemleri açıkça tartışmak ve birlikte çözmeye çalışmak, ilişkinin kalitesini arttırır.
tam hali, "kızılay’a hiçbir surette ne yardım ederim ne de yardım edilmesini teşvik ederim. kan bile vermem" şeklinde olan temel karamollaoğlu ifadesi.
her yerinden pespayelik akan kızılay'ın içine düştüğü durumu biliyoruz zaten de, siyasilerden ilk kez böyle sert bir tepki olması açısından manidar.
detay.
her yerinden pespayelik akan kızılay'ın içine düştüğü durumu biliyoruz zaten de, siyasilerden ilk kez böyle sert bir tepki olması açısından manidar.
detay.
çok ürün aldıysam kasaya geldiğimde arkamdaki kişinin ürünlerine özellikle ben bakarım. az ürünü varsa buyurun siz geçin beklemeyin boşuna derim.
sonuçta marketten çıkınca çok acil bir işi yok belki ama otuz saniyede halledebileceği bir iş için neden on dakika beni beklesin diye düşünürüm. bazen birilerine iyilik yapmak, düşünceli davranmak bu kadar kolay.
tanım: çok acil bir işimiz yoksa öncelik verilmesi gereken kişidir.
sonuçta marketten çıkınca çok acil bir işi yok belki ama otuz saniyede halledebileceği bir iş için neden on dakika beni beklesin diye düşünürüm. bazen birilerine iyilik yapmak, düşünceli davranmak bu kadar kolay.
tanım: çok acil bir işimiz yoksa öncelik verilmesi gereken kişidir.
akp'nin ve tüm siyasal islamcıların biricik kanaat önderi cübbeli denen tipin yaptığı bedduadır.
"hdp'ye giden para haram olsun, zehir zıkkım olsun, çoluk çocuklarından belayla çıksın. müslüman olarak helal etmiyoruz."
link
aynısını sana iade ediyoruz cübbeli denen tip. o yüce yargı gününü bekliyoruz... bu dünyadaki...
"hdp'ye giden para haram olsun, zehir zıkkım olsun, çoluk çocuklarından belayla çıksın. müslüman olarak helal etmiyoruz."
link
aynısını sana iade ediyoruz cübbeli denen tip. o yüce yargı gününü bekliyoruz... bu dünyadaki...
"ben taraf degilim, kim kazanırsa onu yalayacagim" manası da çıkar!
adam bir klaslık ölçütü yemin ediyorum. adamın doğal hali, her hareketi birbirinden karizma.
vay be, sen cepheden cepheye koş, anadoluya sıkışmış osmanlı'nın düşünmeden kabul ettiği, türk halkını avrupaya sınırsız süre köleleştirecek olan sevr paçavrasını yırtıp at, 100 sene sonra iki tane gavat kalksın "atatürk ne yapmış" desin. ebenin amını yapmış daha ne yapsın amk faydasızları.
vay be, sen cepheden cepheye koş, anadoluya sıkışmış osmanlı'nın düşünmeden kabul ettiği, türk halkını avrupaya sınırsız süre köleleştirecek olan sevr paçavrasını yırtıp at, 100 sene sonra iki tane gavat kalksın "atatürk ne yapmış" desin. ebenin amını yapmış daha ne yapsın amk faydasızları.
ah sizi kim inandırdı buna ya :d