ulan anladık abazasınız, olta atıyorsunuz da, en son manyağın birine kestirteceksiniz kendinizi, o olacak aq.
olm azgınlık başa bela da ne bileyim, sözlükteki bipolarlara falan hallenmek de iyi cesaret yemin ederim. :)
12.03.2023 · 20. sıra
dr ewo
11.03.2023 00:07