yorumların iğrenç olduğu başlık. hayır insanlar ben x takımlıyım muhalif olmak zorundayım ben y takımlıyım mevcut hükümeti desteklemek ile sorumluyum gibi bir algı ile hareket edebilir mi? tutulan takım ile mevcut siyasi ideoloji arasında nasıl bir korelasyon olabilir? kafayı mı yediniz siz? bu durumu nasıl bir takım taraftarına genellersiniz? senin tuttuğun takımda hükümet duşmanı ya da hükümet aşığı yok mu? ya da bir başkasının tuttuğu takımda? bunu bir takıma nasıl genellersiniz?
söz konusu duruma gelince insanların 10-15 gün önce yaşadığı duygu durumu ile şimdiki durum bir değil, insanlar olayın taze acısı ile bir yerden tepki vermeleri gerekiyordu, o hafta galatasaray'ın maçı olsaydı galatasaray'da da aynı tepkileri görürdük çünkü galatasaraylı = fenerbahçeli= beşiktaşlı = diğer takım taraftarları.
13.03.2023 · 16. sıra
tombik elli bir bebektim
12.03.2023 00:03