+1 ile katıldığım liste. bir kahve sirketinin uydurdugu bir dil icin 5000 yillik dilimi degisterecek degilim.
Sık geçen başlıklar
starbucks'ta grande boya orta boy diyen insan 8
ekşi'de göriş yaptığı ülkelerin dillerine saygı göstermeyen küresel patronlara köle olmayı az da olsa reddeden insandır.
kendi dilinde konuşmak ne zamandır köylülük veya eğitimsizlik oldu?
benim sırtımdan para kazanıp bana kendi dilini dayatamazsın.
gerçi burada kime ne anlatıyorsam. adam grande demeyi gelişmişlik sanan bir ezik olduğunun farkında bile değilken neyi anlayabilir?
kendi dilinde konuşmak ne zamandır köylülük veya eğitimsizlik oldu?
benim sırtımdan para kazanıp bana kendi dilini dayatamazsın.
gerçi burada kime ne anlatıyorsam. adam grande demeyi gelişmişlik sanan bir ezik olduğunun farkında bile değilken neyi anlayabilir?
aşağılık kompleksi olmayan milli bir insandır, özenti değildir.
kardeşim sizin hakikaten derdiniz, işiniz gücünüz falan yok mu? hayatınız bu kadar boş mu lan?
t: bir insan.
t: bir insan.
genellikle -orta boy sade filtre kahve alabilir miyim- diyorum ve hiç gocunmuyorum..
sonuçta türkiye'de yaşıyoruz ve kendi dilimizde konuşarak sipariş veriyoruz işte daha ne..
sonuçta türkiye'de yaşıyoruz ve kendi dilimizde konuşarak sipariş veriyoruz işte daha ne..
o zaman soran kişide italyanca sorsun hangi boy diye? bazen de uyuz olup orta boy beyaz çikolatalı moka diyorum. osmanlıdan beri hepiniz bi kırma oldunuz.
memleketin zeka ortalamasını dengelemek için kendimizden vermicez artık
memleketin zeka ortalamasını dengelemek için kendimizden vermicez artık
(bkz: buradayım)
bu benim. türkçemizi seviyorum efendim. grande demek zorunda da değilim. karşımdaki insan da türk ve ne istediğimi gayet anlıyor.
bu benim. türkçemizi seviyorum efendim. grande demek zorunda da değilim. karşımdaki insan da türk ve ne istediğimi gayet anlıyor.