Sık geçen başlıklar

40 yaş üzeri insanlar mesajlaşıyor mu sorunsalı 3

ekşi'de gör
biz 50'li yaşlardaki kişiler, dayı ve teyzeler, açısından önemsiz bir sorunsaldır.

mesaj neymiş? duman ile haberleşiyoruz. birbirimize posta güvercini ile mesaj gönderiyoruz. mektup yazıp, ucunu yakıyor, kâğıdını parfümlüyoruz.

romantizmin en diplerinde yaşıyoruz...

basınç yüksek!

sevişin, gençler. bunlar hep sevişememekten... rahat olun. gerilmeyin ve germeyin.
mesajlaşmayı biz icat ettik biiiiiiizz!!1!

hem de o zamanlar mesajlaşmak bu kadar kolay değildi. c harfi için 2 tuşuna 3 kere basmak gerekiyordu örneğin. sadece ‘canım’ yazmak için gereken zaman ve enerji miktarını hesaplarsanız yürüşmek uğruna çekilen çileleri bir miktar anlayabilirsiniz.

biz bu yola 3310’umuzla çıktık. az ötede oynayın.
nude bile yolluyoruz, memelerimizi fotoşofla büyütüp belimizi inceltiyoruz. buluşunca da karşı tarafın daşaklarını kesip dikiz aynamıza takıyoruz.