biz 50'li yaşlardaki kişiler, dayı ve teyzeler, açısından önemsiz bir sorunsaldır.
mesaj neymiş? duman ile haberleşiyoruz. birbirimize posta güvercini ile mesaj gönderiyoruz. mektup yazıp, ucunu yakıyor, kâğıdını parfümlüyoruz.
romantizmin en diplerinde yaşıyoruz...
basınç yüksek!
sevişin, gençler. bunlar hep sevişememekten... rahat olun. gerilmeyin ve germeyin.
07.07.2023 · 46. sıra
dandik tavsan
06.07.2023 00:24