çok göze batmasın diye %96.4'ten başlatabilirler. aman bize ne derlerse %100'den başlatırlar.
Sık geçen başlıklar
turiq 52
ekşi profilidünyanın en iyi milli istihbarat teşkilatı başkanı seçilmiş.
mesela cia başkanı da dünyanın en iyi cia başkanı, kgb başkanı da dünyanın en iyi kgb başkanı seçilmişti.
(bkz: barcelona çok iyiyse neden dünya kupası yok)
mesela cia başkanı da dünyanın en iyi cia başkanı, kgb başkanı da dünyanın en iyi kgb başkanı seçilmişti.
(bkz: barcelona çok iyiyse neden dünya kupası yok)
https://streamable.com/8p7fa
sabah sabah günüme neşe saçmıştır. ağzına sağlık hocam. bu ülkenin senin gibi tarihçilere ihtiyacı var.
sabah sabah günüme neşe saçmıştır. ağzına sağlık hocam. bu ülkenin senin gibi tarihçilere ihtiyacı var.
ülkemiz şöyle kalsın isteyenlerin torunlarının iddiası.
ebedi başkomutan gazi mustafa kemal atatürk sayesinde böyledir.
biliyoruz dedeleriniz, neneleriniz sevr antlaşmasından kurtulduk diye kahroldular, mezarlarında ters döndüler fakat yapacak bişeyleri yoktu türkler kazandı!
edit: sevr'in hangi zor şartlar altında imzalandığını araştırmamızı öneriyor :)) sen şu anki türkiye cumhuriyeti toprakları hangi zor şartlar altında kuruldu onu araştır. o şartlar altında iken dahi gazi onlarca fabrikayı bu milletin hizmetine nasıl sundu onu araştır. cehalet ayıp değildir, cehaletten kurtulmamayı istemek ayıptır.
ebedi başkomutan gazi mustafa kemal atatürk sayesinde böyledir.
biliyoruz dedeleriniz, neneleriniz sevr antlaşmasından kurtulduk diye kahroldular, mezarlarında ters döndüler fakat yapacak bişeyleri yoktu türkler kazandı!
edit: sevr'in hangi zor şartlar altında imzalandığını araştırmamızı öneriyor :)) sen şu anki türkiye cumhuriyeti toprakları hangi zor şartlar altında kuruldu onu araştır. o şartlar altında iken dahi gazi onlarca fabrikayı bu milletin hizmetine nasıl sundu onu araştır. cehalet ayıp değildir, cehaletten kurtulmamayı istemek ayıptır.
uzatılan bir zeytindalıdır.
memleketimiz kaosla beslendiği için bu entry dibi görecek, fazıl say ağır küfürlere maruz kalacaktır. yazdıklarımın doğruluğu da bu entry'nin düşeceği noktayla ispatlanacaktır.
edit: entry'nin geldiği nokta için teşekkür ederim.
umarım cumhurbaşkanımız bu güzel davete icabet eder.
gazi mustafa kemal atatürk'ün dediği gibi ülkemiz içindeki barıştan başlar; yurtta sulh, cihanda sulh.
memleketimiz kaosla beslendiği için bu entry dibi görecek, fazıl say ağır küfürlere maruz kalacaktır. yazdıklarımın doğruluğu da bu entry'nin düşeceği noktayla ispatlanacaktır.
edit: entry'nin geldiği nokta için teşekkür ederim.
umarım cumhurbaşkanımız bu güzel davete icabet eder.
gazi mustafa kemal atatürk'ün dediği gibi ülkemiz içindeki barıştan başlar; yurtta sulh, cihanda sulh.
maalesef tekrar 5.30 bandına gelmiştir.
5.13 seviyelerini görmesi bir ayı alırken geri dönüşü 2 günü almıştır.
ekonomimizin ne kadar sağlam temeller üzerinde olduğunu gösteriyor.
5.13 seviyelerini görmesi bir ayı alırken geri dönüşü 2 günü almıştır.
ekonomimizin ne kadar sağlam temeller üzerinde olduğunu gösteriyor.
dolar 10 lira olursa bir adet sıfırı atmak.
an itibariyle %82 ile beşiktaş açık ara gitmektedir.
tabi hakemler önünü kesmezseasdasfsaftaefdsdgfdf.
tabi hakemler önünü kesmezseasdasfsaftaefdsdgfdf.
inşallah polisler şöyle evire çevire ağlatana kadar ıslata ıslata ezerler de kendilerine gelirler.
öyle bir vurmak vuruyor ki sanırsın karşıda ülkeye işgale gelmiş düşman var.
yok ya karşıda ülkeye işgale gelen düşman olsa bu orospu yavrularında saldıracak göt olmaz. annelerinin sıcak kucaklarına kaçarlar.
öyle bir vurmak vuruyor ki sanırsın karşıda ülkeye işgale gelmiş düşman var.
yok ya karşıda ülkeye işgale gelen düşman olsa bu orospu yavrularında saldıracak göt olmaz. annelerinin sıcak kucaklarına kaçarlar.
5-2 bitmeyecektir.
liseliler anlamadı, bazılarının gözü yaşlı.
liseliler anlamadı, bazılarının gözü yaşlı.
tamam işte. oradaki akp'li dostlarımızı ülkeye geri davet ediyoruz. ülkesini çok seven yerli ve milli gurbetçilerimiz. ülkemize geliniz. vatandan ayrı kalmak size çok koymuştur. hem artık oralardan oy kullanmak zorunda da kalmayacaksınız. mis gibi.
iyi ki senarist değil dediğimiz yazarlarımızı ifşa eden dizi.
senaryoya bak; merve'yi amından vurmalıymış oya. ufak tefek sapıklıklar sanki dizinin adı.
senaryoya bak; merve'yi amından vurmalıymış oya. ufak tefek sapıklıklar sanki dizinin adı.
oysa kasım 2017 döneminde bakanımız 21 milyar tl açığımız var demişti. hatta sebebini kılışdar olarak göstermişti.
aradaki 13 milyar tl açığın sebebi ismet inönü olabilir mi sorusu geldi aklıma istemsizce.
aradaki 13 milyar tl açığın sebebi ismet inönü olabilir mi sorusu geldi aklıma istemsizce.
video'ların bitanesine baktım. izlenme sayısı da 1 milyonu aşkın.
ya bizde bi anormallik var ya da dünya gitgide boka sarıyor..
edit: sanırım başlıktaki yorumların çoğu haklı. birincisi bu videolardan tahrik olanlar bildiğiniz sapkın, ruh hastası insanlardır. yani küçücük çocuktan tahrik olanların bence psikolog yardımı alması lazım. ikincisi ne amaçla bu video’lar çekip konuyor? evet hiçbir sakıncası olmayan bir video ancak bahsettiğim o değil. neden insanlar tüm özel hayatlarını ifşa etmeye başladılar? ve buna çocuklar da dahil olmaya başladılar. yediğimiz, içtiğimiz, evimiz sınırları içinde yaptığımız her şeyi insanlarla paylaşmaya başladık.
yok ben eminim. dünya kesinlikle boka sarıyor..
ya bizde bi anormallik var ya da dünya gitgide boka sarıyor..
edit: sanırım başlıktaki yorumların çoğu haklı. birincisi bu videolardan tahrik olanlar bildiğiniz sapkın, ruh hastası insanlardır. yani küçücük çocuktan tahrik olanların bence psikolog yardımı alması lazım. ikincisi ne amaçla bu video’lar çekip konuyor? evet hiçbir sakıncası olmayan bir video ancak bahsettiğim o değil. neden insanlar tüm özel hayatlarını ifşa etmeye başladılar? ve buna çocuklar da dahil olmaya başladılar. yediğimiz, içtiğimiz, evimiz sınırları içinde yaptığımız her şeyi insanlarla paylaşmaya başladık.
yok ben eminim. dünya kesinlikle boka sarıyor..
taytay: aa sevgililer günü ve gidiyosun. aa yırttık valla yırttık.
efsane karaktersin lan taytay.
neyse.
haftaya yayınlanacak bölümün de yarısını izlediğimize göre yatabiliriz.
seviyorum bu diziyi.
efsane karaktersin lan taytay.
neyse.
haftaya yayınlanacak bölümün de yarısını izlediğimize göre yatabiliriz.
seviyorum bu diziyi.
kadına vurma- check
götü güvene alacak sayıya ulaşıp öyle saldırma - check
bir kişiye en az 3-4 kişi vurma - check
polis gelmeden kaçarken ayakların göte çarpması - check
sonuç;
%100 saf, ham orospu çocuğu pkk yandaşları bunlar.
yakalanmışlar. inşallah şu yaptıklarını polislerimiz kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği, yatmadan önce aynı şekilde yapıyolardır bunlara.
götü güvene alacak sayıya ulaşıp öyle saldırma - check
bir kişiye en az 3-4 kişi vurma - check
polis gelmeden kaçarken ayakların göte çarpması - check
sonuç;
%100 saf, ham orospu çocuğu pkk yandaşları bunlar.
yakalanmışlar. inşallah şu yaptıklarını polislerimiz kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği, yatmadan önce aynı şekilde yapıyolardır bunlara.
‘’sevgilisini boşanmaya ikna ederse evlenecekler, evlenemezse kocalarınıza sahip çıkın’’ cümlesini söylediği sahne sanırım türk dizi tarihinin en iyi ayar sahnesiydi.
o ne yaptı la öyle?
ekleme: şu dakikalarda bir masada 4 kadın rus ruleti oynuyor. kimde patlayacak çok merak ediyorum. bizim türkler böyle dizi yapabiliyor muydu yahu? vay vay..
o ne yaptı la öyle?
ekleme: şu dakikalarda bir masada 4 kadın rus ruleti oynuyor. kimde patlayacak çok merak ediyorum. bizim türkler böyle dizi yapabiliyor muydu yahu? vay vay..
http://www.atam.gov.tr/…atay-politikasi-i-1936-1938
vakti olan okusun sonucuna zaten kendisi ulaşacaktır.
biz tarihi dondurmacılardan değil doğrudan yaşanmışlıklardan öğreniriz.
vakti olan okusun sonucuna zaten kendisi ulaşacaktır.
biz tarihi dondurmacılardan değil doğrudan yaşanmışlıklardan öğreniriz.
sen bir de iphone haberlerindeki yorumlara bak.
geleneksel android şenliklerine geldim sanıyorum her okuduğumda.
geleneksel android şenliklerine geldim sanıyorum her okuduğumda.
evet arkadaşlar rekor kırıldı.
bir sezonun en erken ağlaması geldi ve ağlamalara da böylece start da verilmiş oldu. bundan sonra her puan kaybedilen/elenilen maçlarda buna benzer başlıklar göreceksiniz.
bir sezonun en erken ağlaması geldi ve ağlamalara da böylece start da verilmiş oldu. bundan sonra her puan kaybedilen/elenilen maçlarda buna benzer başlıklar göreceksiniz.