Sık geçen başlıklar

ad soyad gmail almak 2

ekşi'de gör
doğacak çocuğun ismine karar verir vermez olası tüm mail domainlerinden ve sosyal medyalardan hesaplarını açıp hazır bekleten bir baba gördüm ben. acaba başlık sahibi gibi boyle bir dertten mi muzdaripti merak ettim şimdi gece gece. çocuğa isim koyulurken aynı işlem nüfus müdürlüğünde olsa mesela. isim koyacaksın diyor ki bu zaten var, sonra yanina plaka , çizgi, alt çizgi, nokta, ünlem ne varsa koyup çocuğu -irfan_yildirim.61 yapsak. soyadını da captcha yapsak aahahah kendi kendime eglendim.
bu durumda başlığın "ad soyad gmail alamamak" olarak açılması gerekmez miydi diye sordurtan başlıktır.