cebinizde cok nakit tasimayin. karti en azindan aninda kapattirirsiniz.
he adamin hem cuzdani alip hem de bicaklama ihtimali de var.
ulkede guvenlik yok ki. guvenlikten sorumlu adam zaten en buyuk kriminal.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
aynı olay konya, kayseri,sivas gibi şehirlerde olsa ağız dolu salya akıtırdı bazıları.
bu çeteleri engellemesi gereken içişleri bakanı da sırf chp kazandı diye ibb'de terörist arıyor. şaka gibi ülke.
brüksel üzgün, kandil üzgün, kobani üzgün, kamışlı üzgün...
5 saniye messiye markajı unuttular gol oldu amk.
meksika maçı sonrası ilk röportajı yapan sky sports muhabiri jeff stelling sıcağı sıcağına ilk olarak messi'ye şu soruyu sordu
jeff stelling: bu kadar iyi maç çıkarttın, böylesi kısır bir maçta çok zor ve güzel bir gol attın.
messi: teşekkür ederim, güzel bir gol attığımı bimiyordum.
jeff stelling: bu kadar iyi bir maç çıkartmana rağmen neden keyifsizsin, seni çok üzgün görüyorum
messi : ne yaparsam yapayım siktiğimin ekşicilerini bir türlü memnun edemiyorum.
jeff stelling: bu kadar iyi maç çıkarttın, böylesi kısır bir maçta çok zor ve güzel bir gol attın.
messi: teşekkür ederim, güzel bir gol attığımı bimiyordum.
jeff stelling: bu kadar iyi bir maç çıkartmana rağmen neden keyifsizsin, seni çok üzgün görüyorum
messi : ne yaparsam yapayım siktiğimin ekşicilerini bir türlü memnun edemiyorum.
bundan daha büyük bir hikaye biliyorum aynı böyle.
esas oğlanın marmara iibf diploması var ama üniden bir tane fotoğrafı bir tane arkadaşı yok ama neler neler başarmış herkes de inanmış.
süper hikaye
esas oğlanın marmara iibf diploması var ama üniden bir tane fotoğrafı bir tane arkadaşı yok ama neler neler başarmış herkes de inanmış.
süper hikaye
uyumak
böyle f/p bir şey olamaz. bütün günümü mahveden, gece uyku tutturmayan o düşünceler sabah uyandığımda sanki dün beni tüketmemiş gibi hallolur be diyerek kendime getiriyor bu uyku beni.
uyu kadir, bırak ölümün rahat sessizliğinde uyu.
böyle f/p bir şey olamaz. bütün günümü mahveden, gece uyku tutturmayan o düşünceler sabah uyandığımda sanki dün beni tüketmemiş gibi hallolur be diyerek kendime getiriyor bu uyku beni.
uyu kadir, bırak ölümün rahat sessizliğinde uyu.
spikerin david villa'yı tanımayarak şaşırtmadığı maç.
20:30 hava atışı
20:45 saha kenarında arda, necati gibi gs efsanelerinin her basket sonrası coşması
20:55 sözlükte başlığa ait entry sayısının 500’ü vurması
20:58 g. köksal’ın 3’lük sonrası taraftarı coşturması
21:30 devre arası
21:45 fenerbahçe’nin 15 sayılık seriyle farkı 20’ye çıkarması
21:46 1. anons
21:47 2. anons
22:05 maçın seyircisiz devam kararı
22:45 sözlükteki entry sayısıyla ve fenerbahçe’nin sayısı arasında ters orantının başlaması
22:47 kapanış
20:45 saha kenarında arda, necati gibi gs efsanelerinin her basket sonrası coşması
20:55 sözlükte başlığa ait entry sayısının 500’ü vurması
20:58 g. köksal’ın 3’lük sonrası taraftarı coşturması
21:30 devre arası
21:45 fenerbahçe’nin 15 sayılık seriyle farkı 20’ye çıkarması
21:46 1. anons
21:47 2. anons
22:05 maçın seyircisiz devam kararı
22:45 sözlükteki entry sayısıyla ve fenerbahçe’nin sayısı arasında ters orantının başlaması
22:47 kapanış
görsel
kız mı dersine çok iyi çalışmış? yoksa bu kızın tıp ile alakası olmadığını anlayamayacak seviyede misiniz ?
ameliyata girip dikiş atması, belki daha bilinmeyen şeyler
yav arkadaş biz konudan anlamadığımız için eve tamirci çağırıyoruz, gelen adamın eksik iş yaptığından huylanıp tribe girip ulan bunun böyle olmaması lazımdı herhalde diyoruz, bu sefer işten anlayan birisi gelince, evet yanlış yapılmış kim bu usta? böyle kablomu bağlanır diyor.
biz bile yeri geliyor anlamadığımız konularda bile huylanırken yıllarca bunun okulunu okuduk diyen siz nasıl anında durumun farkına varmıyorsunuz? hiç mi mesleki sohbet olmadı aranızda?
eve boyacı geliyor , fırçayı tutma şeklinden bile hemen anlaşılıyor amatör olduğu.
lise mezunu kız üç beş kitap okuyup, kendini zeki sanan adamlarla aylarca dalga mı geçti?
o zaman tıp okumak zor değil?
ya da…
o bizim meslektaşımız diyip ( burda yine doktor olmadığını anlayamıyorsunuz) eksikliklerini hatalarını açıklarını görmezden gelerek meslektaşçılık yapıp ses çıkartmadınız? e bide karşıdaki kız olunca kapılar açıldı?
irdelenmesi ve incelenmesi gereken çok şey var.
kız mı dersine çok iyi çalışmış? yoksa bu kızın tıp ile alakası olmadığını anlayamayacak seviyede misiniz ?
ameliyata girip dikiş atması, belki daha bilinmeyen şeyler
yav arkadaş biz konudan anlamadığımız için eve tamirci çağırıyoruz, gelen adamın eksik iş yaptığından huylanıp tribe girip ulan bunun böyle olmaması lazımdı herhalde diyoruz, bu sefer işten anlayan birisi gelince, evet yanlış yapılmış kim bu usta? böyle kablomu bağlanır diyor.
biz bile yeri geliyor anlamadığımız konularda bile huylanırken yıllarca bunun okulunu okuduk diyen siz nasıl anında durumun farkına varmıyorsunuz? hiç mi mesleki sohbet olmadı aranızda?
eve boyacı geliyor , fırçayı tutma şeklinden bile hemen anlaşılıyor amatör olduğu.
lise mezunu kız üç beş kitap okuyup, kendini zeki sanan adamlarla aylarca dalga mı geçti?
o zaman tıp okumak zor değil?
ya da…
o bizim meslektaşımız diyip ( burda yine doktor olmadığını anlayamıyorsunuz) eksikliklerini hatalarını açıklarını görmezden gelerek meslektaşçılık yapıp ses çıkartmadınız? e bide karşıdaki kız olunca kapılar açıldı?
irdelenmesi ve incelenmesi gereken çok şey var.
içlerinde adama "köpek" diyerek hakaret eden kezban barındıran topluluk.
imamoglu'na laf söyledigi kadar bahceli'ye söyleyememistir..böyle biridir ümit özdag..
cinsiyetinin en önemli özelliği olan doğurganlığı demiş yazar arkadaş. kadınlar damızlık sanırım ben öyle anladım. erkek de zamanında toplayıcı koruyucu falandı. taş devri?
kaleci degajinda ofsayt yok diye biliyorum yazmis birisi de. kardesim git yemeksepeti reklaminda oyna, harcaniyorsun.
bahis şirketleri şu 2 haftada yaptığı ciroyu normal sezonda yapmamıştır.
götünüzü sevin.
götünüzün büyük olmasına sebebiyet veren bir sağlık probleminiz varsa gidin bir hastaneye, tahlillerinizi yaptırın, bir problem varsa ona göre bir şeyler söyleyeceklerdir.
ha götünüzün büyük olmasına sebep bir şey yoksa;
götünüzü sevin.
göt sizin götünüz, önce siz sevin.
sizin sevdiğiniz götü sevmeyenler de olabilir. ebelerinin amına kadar yolları vardır. götünü sevebilecekleri kızları severler. onlar sevmese de siz götünüzü seveceksiniz.
kimseye götünüzü beğendirmek zorunda değilsiniz.
sizin götünüzü beğenmeyenler kendi götlerine baksınlar.
götünüzün büyük olmasına sebebiyet veren bir sağlık probleminiz varsa gidin bir hastaneye, tahlillerinizi yaptırın, bir problem varsa ona göre bir şeyler söyleyeceklerdir.
ha götünüzün büyük olmasına sebep bir şey yoksa;
götünüzü sevin.
göt sizin götünüz, önce siz sevin.
sizin sevdiğiniz götü sevmeyenler de olabilir. ebelerinin amına kadar yolları vardır. götünü sevebilecekleri kızları severler. onlar sevmese de siz götünüzü seveceksiniz.
kimseye götünüzü beğendirmek zorunda değilsiniz.
sizin götünüzü beğenmeyenler kendi götlerine baksınlar.
eşek olurdum çok zorlanacağımı sanmıyorum.
bu holigan piçlerin hepsi mi kalleş olur amk arkadan kafaya sopayla vurmak nedir terörist köpek.
edit: işaret fişeği olayını gördüm. terörist ayırt etmeyelim laflarım 2 tarafın holiganları için de geçerlidir.
edit: işaret fişeği olayını gördüm. terörist ayırt etmeyelim laflarım 2 tarafın holiganları için de geçerlidir.
wd-40 iyi gelebilir.
deneyip yazan olursa sevinirim
deneyip yazan olursa sevinirim
ne dansöz heriflersiniz lan? kendinize niye kılıf uyduruyorsunuz amk sanki derdiniz gerçekten o zavallı çocuğun yaşadıklarıymış gibi? ulan bir insan şu haber üzerinden lafı nasıl kediye köpeğe getirir aq delileri sizi? gerçekten kansızlıkta sınırınız yok lan valla bak, o çocuğa bunları yaşatan anne bozuntusu ile 7/24 köpek nefreti ve işkencesi isteyen, edilen yardımı kıskanan bir hıyar olmak aynı şey, o çocuğa her şeyden çok acırım ki hem öyle vahşi bir yaratığın eline hem de sizin gibi riyakar hıyarların diline bahane oldu garibim.
bence kilicdaroglu yenilirseden cok, yenilirse eger asil siz ne yapacaksiniz onu dusunun.
bunu yapanın terörizmle yargılanması gerekiyor. çoluk çocuğunla maça gideceksin, orospu çocuğunun biri gelip fişekle senin çocuğunun gözünü çıkaracak. yok öyle yağma. en ağır cezayı alması gerekiyor bu tiplerin ama muhtemelen haftaya tribünde olur.
10 milyon mülteci doldurursan ülkene daha bunlar iyi günlerin olacaktır. ben olsam kesinlikle hiç bir koşulda diplomat harici ülkeme adam sokmazdım. lan bırakın normal vatandaşlığı, yeşil pasaportun kimlerde olduğunu duysanız ağzınız açık kalır şu ülkede.
ayrıca (bkz: siz bu kardeşinize yetkiyi verin)
ayrıca (bkz: siz bu kardeşinize yetkiyi verin)
zeki kız kendini güzelleştirir zaten.
dolgu botoks cart curt demiyorum muhakkak, ama bir aurası olur zaten. bakar kendine, giyimine saçına başına dikkat eder, özgüvenlidir, şık bir hava yayar etrafına.
dolgu botoks cart curt demiyorum muhakkak, ama bir aurası olur zaten. bakar kendine, giyimine saçına başına dikkat eder, özgüvenlidir, şık bir hava yayar etrafına.
hayvan düşmanlığı ile sokakta başıboş köpek istememeyi aynı şey sanan salaklarla aynı zeka seviyesine sahip olmalarıdır.
edit: bazı yazar arkadaşlar cümlemi anlamamış. ben hem hayvan düşmanlarına salak diyorum hem de sokakta başıboş köpek istemeyenleri hayvan düşmanı ilan edenlere salak diyorum.sokakta başıboş köpek istememek hayvan düşmanlığı değildir bazı salaklara duyurulur.
edit: bazı yazar arkadaşlar cümlemi anlamamış. ben hem hayvan düşmanlarına salak diyorum hem de sokakta başıboş köpek istemeyenleri hayvan düşmanı ilan edenlere salak diyorum.sokakta başıboş köpek istememek hayvan düşmanlığı değildir bazı salaklara duyurulur.
bir zamanlar ntv spor'du.
dana eti olmayan yerde köpek de yeniyor pampa.
protein lazım kaçar yok. kaçınca sen gibi oluyoruz işte allah muhafaza
protein lazım kaçar yok. kaçınca sen gibi oluyoruz işte allah muhafaza
anlamıyorlar hala, ücretsiz aş evi gibi yemek istemiyoruz kardeşim, bir avrupalı vatandaş gibi amerikali gibi yemeğimizi öğrenciyken de paramızla satın alabiliyor olmak istiyoruz. bıktık sizin aç doyurma furyanızdan. biri makarna dağıtır biri açları doyurur.
edit: insanlara alım gücü yaratın boş yapmayın, aç karınları doyurup külfet yaratmayn ülkeye, ekonomiyi düzeltin biz satın alalım biz karar verelim ne yiyecegimize.
edit: insanlara alım gücü yaratın boş yapmayın, aç karınları doyurup külfet yaratmayn ülkeye, ekonomiyi düzeltin biz satın alalım biz karar verelim ne yiyecegimize.
adım adım yaklaşıyor allah korusun diyecem de yok yani rabbim bin senedir assagi yukarı tarihi belli olan seye önlem almadınız da ben mi koruyacam demez mi! onca yasli, coluk, cocuk,kadin göz göre göre bilinen sona yaklaşıyor. kafayı yiyeceğim.
bu memlekette eli yüzü düzgün bir kadınsanız, yapamayacağınız şey yok. her kapı önünüzde sonuna kadar açılacaktır. lise mezunu doktorun hastanede bu kadar kabul görmesinin açıklaması bu.
ayda 500 dolar için çekilen derde bak. geçmiş olsun öğretmenim.
"bir hamam böceği öldürürsen kahramansın, bir kelebeği öldürürsen şeytansın. ahlakın estetik standartları vardır."
(bkz: friedrich nietzsche)
(bkz: friedrich nietzsche)
kedi göbeği öperseniz ömrünüz uzar. hüplete hüplete hem de. tanım sağlıklı eylem.
avukat kamu görevlisi değildir, kamu hizmeti vermektedir.
ayrıca, ötv’siz araç herkese verilmeli. ötv demek, sağmal inek gibi sizi sağıyorum, demektir.
gecenin körümde müdafii olarak çağrılıyorsanız, sizi çağırandan 5-10 bin almadan gitmezsiniz. “iş olsun da, parası önemli değil” mantığıyla cepten masraf yapmak, hangi salak meslek erbabına özgüdür?
edit: 400 tl’ye avukatlık mı yapılır? siz deli misiniz? cmk niye yapıyorsunuz? yüksek lisans yapın, dil öğrenin, taksiye bile çıksanız daha iyi.
ayrıca, ötv’siz araç herkese verilmeli. ötv demek, sağmal inek gibi sizi sağıyorum, demektir.
gecenin körümde müdafii olarak çağrılıyorsanız, sizi çağırandan 5-10 bin almadan gitmezsiniz. “iş olsun da, parası önemli değil” mantığıyla cepten masraf yapmak, hangi salak meslek erbabına özgüdür?
edit: 400 tl’ye avukatlık mı yapılır? siz deli misiniz? cmk niye yapıyorsunuz? yüksek lisans yapın, dil öğrenin, taksiye bile çıksanız daha iyi.
adamın ideolojik görüşlerinden bağımsız olarak dediği şu: maça messi veya ronaldo ile çıkabilecekken niye samatta ile çıkıyoruz?
yeni neslin ağza kürekle vurma isteği uyandıran iğrenç kelimeleri.
kim davet ettiyse o alır.
ötv ye gerek yok 3 yılda bir direk araba verilsin, hatta arabaya bile gerek yok üç yılda bir mühendislere verilsin,
(bkz: isteyenin bir yüzü kara)
(bkz: isteyenin bir yüzü kara)
iyisini de tanıdım kötüsünü de. meselenin dinle, mezheple, ırkla alakası yok. sanatla, meslekle, okumuşlukla, cahillikle falan da alakası yok.
bir iyi bir de kötü ruha sahip insan vardır.
bir iyi bir de kötü ruha sahip insan vardır.
adalarda yüzerken kayalıkların üzerinden iki kız taş atmışlardı bir kaç kez ama allah'tan iskaladilar. sonra bizim plaja geldiler yanlarına gittim niye taş attıniz falan dedim. biz seni uzaktan yakışıklı zannettik böcek gibi bir seymissin dediler.
o gün bu gündür kadınlara küsüm.
o gün bu gündür kadınlara küsüm.
- sovyet rusya'yı işgal etmeye çalışmak. ( en büyük hata)
-dunkirk'te ingilizleri imha etme şansını kaçırmak.
-kaçınılmaz olan abd ile savaşa girme olasılığını mümkün mertebe geciktirememek.
- abd üzerinde etkin olan yahudilerin gücünü hesaba katmadan avrupa'da yahudi soykırıma girişmek.
-ismet inönüyü ortak savaşa ikna edemeyip türkiye'nin stratejik gücünden faydalanamamak ( iyi ki ikna olmamış paşam)
- musolini denen kımıl zararlısının yükünü taşımak
-uzaktan faydası olmadığı gibi abd'nin savaşa katılmasını hızlandıran japonya ile ittifak kurmak. (gerçi savaşta japonya abd'yi epey oyaladı ama başlangıç itibariyle girişine sebep oldu)
- hitler'in tecrübeli ve liyakat sahibi komutanları değil yalaka ve yancıları dinlemesi.
-dunkirk'te ingilizleri imha etme şansını kaçırmak.
-kaçınılmaz olan abd ile savaşa girme olasılığını mümkün mertebe geciktirememek.
- abd üzerinde etkin olan yahudilerin gücünü hesaba katmadan avrupa'da yahudi soykırıma girişmek.
-ismet inönüyü ortak savaşa ikna edemeyip türkiye'nin stratejik gücünden faydalanamamak ( iyi ki ikna olmamış paşam)
- musolini denen kımıl zararlısının yükünü taşımak
-uzaktan faydası olmadığı gibi abd'nin savaşa katılmasını hızlandıran japonya ile ittifak kurmak. (gerçi savaşta japonya abd'yi epey oyaladı ama başlangıç itibariyle girişine sebep oldu)
- hitler'in tecrübeli ve liyakat sahibi komutanları değil yalaka ve yancıları dinlemesi.
hem muhalefete hem de iktidara çok iyi eleştiri.
“-ülkeyi çok kötü yönetiriz 6 ay sonra erken seçime gideriz.
-olur mu lan öyle şey, öyle olsaydı 5 kere seçime gitmiştik”
“-ülkeyi çok kötü yönetiriz 6 ay sonra erken seçime gideriz.
-olur mu lan öyle şey, öyle olsaydı 5 kere seçime gitmiştik”
hay ağzın bal yesin... yirmi yıldır ilk defa bir konuda seni destekliyorum. şöyle süleyman hulusi falan toplanıp, silahları alıp suriye'ye dalsanız ne güzel olur ha.
gerçi hulusi'yi boşver o hemen esir düşüyor. birde onu kurtarmakla uğraşmayalım sonra. onun yerine bilal'i alabilirsin koskoca adam babasını yalnız bırakacak değil ya. yıllardır ok atmayı öğrenmiştir herhalde artık. ha bir de kılıç kalkan ali'yi alırsanız yanınıza var ya önünüzde kimse duramaz.
ayrıca bi ara beyaz çarşafları üstlerine dolayıp kefenimizle çıktık biz bu yola diyen ak oğlanlar vardı onları önden gönderirsiniz. arkadan sen süleyman bilal ali hep beraber hak yoluna kadar gidersiniz. bu kutlu yürüyüşte rabbim yar ve yardımcınız olsun.
tanım: koskoca dünya liderininin isteğini geri çevirmek olmaz amin diyelim bari.
gerçi hulusi'yi boşver o hemen esir düşüyor. birde onu kurtarmakla uğraşmayalım sonra. onun yerine bilal'i alabilirsin koskoca adam babasını yalnız bırakacak değil ya. yıllardır ok atmayı öğrenmiştir herhalde artık. ha bir de kılıç kalkan ali'yi alırsanız yanınıza var ya önünüzde kimse duramaz.
ayrıca bi ara beyaz çarşafları üstlerine dolayıp kefenimizle çıktık biz bu yola diyen ak oğlanlar vardı onları önden gönderirsiniz. arkadan sen süleyman bilal ali hep beraber hak yoluna kadar gidersiniz. bu kutlu yürüyüşte rabbim yar ve yardımcınız olsun.
tanım: koskoca dünya liderininin isteğini geri çevirmek olmaz amin diyelim bari.
hipotermiye girmeye ramak kalmadan önce açmayarak aralarına katıldığım topluluk.
salonun ortasına varil koyup ateş yakarak, rahmetli savaş ay gibi takılırım evde ama yine de açmam kombiyi.
salonun ortasına varil koyup ateş yakarak, rahmetli savaş ay gibi takılırım evde ama yine de açmam kombiyi.
maalesef cumhuriyet tarihinin en ağır ve en uzun ekonomik krizini geçirdiğimiz şu yıllarda (öncekiler bu kadar uzamıyordu) türkler'in artık yeterli, besleyici ve sağlıklı beslenememesi sorunudur.
eskiden döner dürümcüler her yerde doluydu şimdi salçalı bulgur satan çiğköfteciler.
eskiden ete parası yetmeyenler en azından tavuk döner yiyebiliyorlardı şimdi o bile pek çok vatandaş için lüks oldu.
1 litre süt 25 tl civarı olur mu, insanın aklı sırrı ermiyor. 5 litresi 125 tl.
bir yumurta kolisi o kadar pahalı olur mu?
simit, poğaça 6 tl olur mu insan allah'tan korkar.
sarayda yaşayan akp'li siyasetçilerin, sokaktaki vatandaşların sorununu çözemediğinin ispatıdır.
aynı şehre giden 2 bakan, ayrı ayrı 2 özel jetle niçin gider anlamak mümkün değil, tek uçağa 2'niz sığamadınız mı?
eskiden döner dürümcüler her yerde doluydu şimdi salçalı bulgur satan çiğköfteciler.
eskiden ete parası yetmeyenler en azından tavuk döner yiyebiliyorlardı şimdi o bile pek çok vatandaş için lüks oldu.
1 litre süt 25 tl civarı olur mu, insanın aklı sırrı ermiyor. 5 litresi 125 tl.
bir yumurta kolisi o kadar pahalı olur mu?
simit, poğaça 6 tl olur mu insan allah'tan korkar.
sarayda yaşayan akp'li siyasetçilerin, sokaktaki vatandaşların sorununu çözemediğinin ispatıdır.
aynı şehre giden 2 bakan, ayrı ayrı 2 özel jetle niçin gider anlamak mümkün değil, tek uçağa 2'niz sığamadınız mı?
yaşamayan anlamaz.
sevdiğin hastalandığında reçetede yazan 4 kalem ilaçtan ikisini hiçbir eczanede ve depoda bulamazsan o zaman neden bu mitingin yapıldığını anlayabilirsin.
öyle bir hale geldi ki gün içerisinde 81 ilden ilaç soran eczacılar ve hasta yakınları ile muhatap olabiliyoruz.
pemfigus vulgaris teşhisli bir hastanın rituksimubab etken maddeli ilacı için 5 gün eczane ve depo araştırdım.
bu hasta boyutu. işin bir de parasal boyutu var.
3 sene önceye kadar vergiyi , sgk'yı maaşları ve kirayı günü gününe ödeyebilirken bu sene hep geriden takip eder oldum. fazla personel çalıştırıyorsun deme çünkü 3 sene önce aynı reçete sayısında 5 kişiyken şimdi 3 kişi.
işin bir de kamuda çalışan eczacı boyutu var. siz hiç bir hastanede eczanenin yerini gördünüz mü ?? halbuki yatan hastalara sürekli ilaçlar veriliyor, ameliyatlarda sürekli ilaç kullanılıyor. eminim ki hastanede eczanenin yerini bilmiyorsun. genelde -3 (eksi üç) ya da daha alt kat varsa orada morgun yanında bulunur. eczacı kamuda stratejik personel olmasına rağmen 3. sınıf insan muamelesi görür. hastanenin en önemli gelir kalemlerinden ilacı yönetmesine rağmen teknik personel maaşı alır.
daha birçok sebeple canına tak eden eczacının yapacağı eylemdir.
uzaktan gazel okuyanlara bakmayın. yaşamayan bilmez, anlayamaz.
sevdiğin hastalandığında reçetede yazan 4 kalem ilaçtan ikisini hiçbir eczanede ve depoda bulamazsan o zaman neden bu mitingin yapıldığını anlayabilirsin.
öyle bir hale geldi ki gün içerisinde 81 ilden ilaç soran eczacılar ve hasta yakınları ile muhatap olabiliyoruz.
pemfigus vulgaris teşhisli bir hastanın rituksimubab etken maddeli ilacı için 5 gün eczane ve depo araştırdım.
bu hasta boyutu. işin bir de parasal boyutu var.
3 sene önceye kadar vergiyi , sgk'yı maaşları ve kirayı günü gününe ödeyebilirken bu sene hep geriden takip eder oldum. fazla personel çalıştırıyorsun deme çünkü 3 sene önce aynı reçete sayısında 5 kişiyken şimdi 3 kişi.
işin bir de kamuda çalışan eczacı boyutu var. siz hiç bir hastanede eczanenin yerini gördünüz mü ?? halbuki yatan hastalara sürekli ilaçlar veriliyor, ameliyatlarda sürekli ilaç kullanılıyor. eminim ki hastanede eczanenin yerini bilmiyorsun. genelde -3 (eksi üç) ya da daha alt kat varsa orada morgun yanında bulunur. eczacı kamuda stratejik personel olmasına rağmen 3. sınıf insan muamelesi görür. hastanenin en önemli gelir kalemlerinden ilacı yönetmesine rağmen teknik personel maaşı alır.
daha birçok sebeple canına tak eden eczacının yapacağı eylemdir.
uzaktan gazel okuyanlara bakmayın. yaşamayan bilmez, anlayamaz.
bu adamın dayak yemediğini ya da sayı saymayı bilmediğini düşünüyorum.
halkın kullandığı ulaşım araçlarından birinin ucuz ve yaygın olması gerekirken bu k..at tam tersini istiyor. gördükçe tepem atıyor.
halkın kullandığı ulaşım araçlarından birinin ucuz ve yaygın olması gerekirken bu k..at tam tersini istiyor. gördükçe tepem atıyor.
şöyle bir düşündüm de hiçbir baltaya sap olamamışım hâlâ.
uyanınca kahve içmeden de ayilabildigini itiraf ettigini unutan bir ilkkan barindirir.