Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu aday olup kazanamazsa olacaklar 3

ekşi'de gör
yapacak bir şey yok, şu yaşanan felaketler sonrası bile kk’ya oy vermiyorlarsa halk akp’den memnun demektir. zerre de umrumda değil.
bence kilicdaroglu yenilirseden cok, yenilirse eger asil siz ne yapacaksiniz onu dusunun.
hangi ülkede yaşadığımızı unuttun sanırım.

edit: bir şey olmaz, hatta üzülme başkanım bir dahaki sefere kesin seni seçecekler diyen en az 100 milletvekili adayı çıkar.