maalesef cumhuriyet tarihinin en ağır ve en uzun ekonomik krizini geçirdiğimiz şu yıllarda (öncekiler bu kadar uzamıyordu) türkler'in artık yeterli, besleyici ve sağlıklı beslenememesi sorunudur.
eskiden döner dürümcüler her yerde doluydu şimdi salçalı bulgur satan çiğköfteciler.
eskiden ete parası yetmeyenler en azından tavuk döner yiyebiliyorlardı şimdi o bile pek çok vatandaş için lüks oldu.
1 litre süt 25 tl civarı olur mu, insanın aklı sırrı ermiyor. 5 litresi 125 tl.
bir yumurta kolisi o kadar pahalı olur mu?
simit, poğaça 6 tl olur mu insan allah'tan korkar.
sarayda yaşayan akp'li siyasetçilerin, sokaktaki vatandaşların sorununu çözemediğinin ispatıdır.
aynı şehre giden 2 bakan, ayrı ayrı 2 özel jetle niçin gider anlamak mümkün değil, tek uçağa 2'niz sığamadınız mı?
28.11.2022 · 46. sıra
newsky24
27.11.2022 14:25 ~ 14:51