“bakin gs'ye de penalti caliyoruz” dedirtmek icin, ligde daha penalti olan pozisyonlari vermeyip kiytirik kupa macinda penalti caliyorlar..
olay bundan ibaret..
Sık geçen başlıklar
once a teddy bear 10
ekşi profiligöbegi eritip biraz daha atik olman lazim kral,
bu pozisyonlari gecen sezon peynir ekmek gibi atiyordun..
bu pozisyonlari gecen sezon peynir ekmek gibi atiyordun..
fb'de bunun bir sistematigi var, söyle;
ilk 10 hafta takim kolej havasi esliginde ucar kacar..
devreye dogru bir inis basladiginda yavastan 3 temmuz, dis gücler, tff, mhk, nasa, nato vs gibi olusumlar dillendirilir..
devre arasinda baskan taraftari susturmak icin 2-3 transfer yapar ve hocamizin arkasindayiz der..
mart-nisan civari baskan istifaya cagrilir..
mayis ayinda da malum takim sampiyon olur ve fb hocasi kovulur..
ilk 10 hafta takim kolej havasi esliginde ucar kacar..
devreye dogru bir inis basladiginda yavastan 3 temmuz, dis gücler, tff, mhk, nasa, nato vs gibi olusumlar dillendirilir..
devre arasinda baskan taraftari susturmak icin 2-3 transfer yapar ve hocamizin arkasindayiz der..
mart-nisan civari baskan istifaya cagrilir..
mayis ayinda da malum takim sampiyon olur ve fb hocasi kovulur..
imamoglu'na laf söyledigi kadar bahceli'ye söyleyememistir..böyle biridir ümit özdag..
gayet güzel mizah..
real madrid ile mac yapmayanlar hemen sinirlenmesinler..
sizlik bir durum yok sonucta..
real madrid ile mac yapmayanlar hemen sinirlenmesinler..
sizlik bir durum yok sonucta..
diktatör kimdir, kime denir adli calisma..
2022'ye girecegiz yeter artik ya..
sadece bir gün olsun dinci bir magduriyete maruz kalmayalim..
sadece 1 gün..
sadece bir gün olsun dinci bir magduriyete maruz kalmayalim..
sadece 1 gün..
sike yoksa su sorulara birileri cevap versin;
1 - fb'li yöneticiler mahkemede sunulan tape konusmalarini neden kabul ettiler?
2 - aziz yildirim hapisten ciktiktan sonra neden "fethullah gülen ile tlf'da konustum, gecmis olsun dedi, olaylarin benle alakasi yok.." dedi?
3 - cas davasi neden geri cekildi?
4 - uefa ve cas'a neden maddi manevi tazminat davalari acilmiyor?
5 - 2011 süper kupa finali neden oynanmadi?
6 - eskisehir ve sivasspor neden ceza aldi?
7 - tapelerde gecen tarla, canta, ayse tatile cikti, tahir kum'un ismarlama emenike haberi gibi konusmalar normal mi?
8 - fb o dönem fetöcü hakim ve savcilarla neden icli disliydi?
9 - sike olaylari 2011'de yasanmisken, koc holding neden 2013'de türkce olimpiyatlarina sponsor oldu?
10 - "bize darbe vurdu" denilen dönemin tff baskani mehmet ali aydinlar ile acibadem üzerinden neden sponsorluk anlasmaslari yapildi?
11 - 58. madde neden birden bire degistirildi? (küme düsme kaldirildi).
12 - son olarak, devre arasinda 9 puan geride olan bir takimin, 2.devrede 17 macta 16 galibiyet 1 beraberlik almasi normal mi?
dipnot: 3 temmuz sike olaylari da gercektir, 17-25 aralik olaylari da..tek sorun, bunlari fetönün ortaya cikartmasidir..akp ve fb'nin de tek bahanesi budur..
sevgiler, saygilar..
1 - fb'li yöneticiler mahkemede sunulan tape konusmalarini neden kabul ettiler?
2 - aziz yildirim hapisten ciktiktan sonra neden "fethullah gülen ile tlf'da konustum, gecmis olsun dedi, olaylarin benle alakasi yok.." dedi?
3 - cas davasi neden geri cekildi?
4 - uefa ve cas'a neden maddi manevi tazminat davalari acilmiyor?
5 - 2011 süper kupa finali neden oynanmadi?
6 - eskisehir ve sivasspor neden ceza aldi?
7 - tapelerde gecen tarla, canta, ayse tatile cikti, tahir kum'un ismarlama emenike haberi gibi konusmalar normal mi?
8 - fb o dönem fetöcü hakim ve savcilarla neden icli disliydi?
9 - sike olaylari 2011'de yasanmisken, koc holding neden 2013'de türkce olimpiyatlarina sponsor oldu?
10 - "bize darbe vurdu" denilen dönemin tff baskani mehmet ali aydinlar ile acibadem üzerinden neden sponsorluk anlasmaslari yapildi?
11 - 58. madde neden birden bire degistirildi? (küme düsme kaldirildi).
12 - son olarak, devre arasinda 9 puan geride olan bir takimin, 2.devrede 17 macta 16 galibiyet 1 beraberlik almasi normal mi?
dipnot: 3 temmuz sike olaylari da gercektir, 17-25 aralik olaylari da..tek sorun, bunlari fetönün ortaya cikartmasidir..akp ve fb'nin de tek bahanesi budur..
sevgiler, saygilar..
f1 ile alakasi olmayan sosyal medya maymunlarinin ve siyasi yandaslarin bilet alip gidecegi yaris..
yine de hayirli olsun tabi..
yine de hayirli olsun tabi..
dünyayi bir gezin dolasin, sonra yine konusalim..istanbul kadar betona bürünmüs, yesillikten mahrum birakilmis baska bir metropol yoktur dünyada..asiri yogun nüfustan ve o nüfusun kalitesizliginden bahsetmiyorum bile..