Sık geçen başlıklar

27 kasım 2022 hala kombi açmayanlar 2

ekşi'de gör
evim ara kat demişler, olm delikanlı gibi komşuları sömürüyorum desenize lan.

allahtan merkezi sistemdeyiz de faturanın belli oranı tüm dairelere bölüştürülüyor, yakmayan çakal varsa da biraz da olsa ödüyor.

edit: kat mülkiyeti kanununa göre daireniz boş olsa bile belli derecelerin altında kalorifer açmanız zorunlu, kanun binanın komple ısınması üzerine tasarlarmış, aralarda açmayanlar varsa bina tam ısınmaz veya açanların ısısı hiç açmayana da kaçar yine tam ısınmaz. dava açıp kalorifer açmayana karşı davayı kazanabilirsiniz bile. çakallık yapıp milletin hakkına girmeyelim, hamam gibi olmasa da belli sıcaklıkta tutun. merkezi ısınmalı payölçerli ve profesyonel site yönetimi olan büyük sitelerde mesela kaloriferlerin minimum kademesi 2nin altına alınmayacak şekilde tasarlanır ve bazılarında uzaktan ölçülecek şekilde kaloriferlerde termometre vardır ve ısıyı belli derece altına düşüremezsiniz.
hipotermiye girmeye ramak kalmadan önce açmayarak aralarına katıldığım topluluk.
salonun ortasına varil koyup ateş yakarak, rahmetli savaş ay gibi takılırım evde ama yine de açmam kombiyi.