avukat kamu görevlisi değildir, kamu hizmeti vermektedir.
ayrıca, ötv’siz araç herkese verilmeli. ötv demek, sağmal inek gibi sizi sağıyorum, demektir.
gecenin körümde müdafii olarak çağrılıyorsanız, sizi çağırandan 5-10 bin almadan gitmezsiniz. “iş olsun da, parası önemli değil” mantığıyla cepten masraf yapmak, hangi salak meslek erbabına özgüdür?
edit: 400 tl’ye avukatlık mı yapılır? siz deli misiniz? cmk niye yapıyorsunuz? yüksek lisans yapın, dil öğrenin, taksiye bile çıksanız daha iyi.
28.11.2022 · 35. sıra
beyinsizlestiremediklerimizdenmisiniz
27.11.2022 17:39 ~ 19:14