Sık geçen başlıklar

avukatlara 3 yılda bir ötv'siz araba alma hakkı 1

ekşi'de gör
avukat kamu görevlisi değildir, kamu hizmeti vermektedir.

ayrıca, ötv’siz araç herkese verilmeli. ötv demek, sağmal inek gibi sizi sağıyorum, demektir.

gecenin körümde müdafii olarak çağrılıyorsanız, sizi çağırandan 5-10 bin almadan gitmezsiniz. “iş olsun da, parası önemli değil” mantığıyla cepten masraf yapmak, hangi salak meslek erbabına özgüdür?

edit: 400 tl’ye avukatlık mı yapılır? siz deli misiniz? cmk niye yapıyorsunuz? yüksek lisans yapın, dil öğrenin, taksiye bile çıksanız daha iyi.