bence kilicdaroglu yenilirseden cok, yenilirse eger asil siz ne yapacaksiniz onu dusunun.
Sık geçen başlıklar
balikci torunu 11
ekşi profilicebinizde cok nakit tasimayin. karti en azindan aninda kapattirirsiniz.
he adamin hem cuzdani alip hem de bicaklama ihtimali de var.
ulkede guvenlik yok ki. guvenlikten sorumlu adam zaten en buyuk kriminal.
he adamin hem cuzdani alip hem de bicaklama ihtimali de var.
ulkede guvenlik yok ki. guvenlikten sorumlu adam zaten en buyuk kriminal.
alt tarafi bir sabun. nasil 89tl olur aklim, hayalim, mantigim almiyor.
bu daha ne ki dediginizi duyar gibiyim.
turkiye cok kotu bir durumda cok.
allah yardimciniz olsun.
bu daha ne ki dediginizi duyar gibiyim.
turkiye cok kotu bir durumda cok.
allah yardimciniz olsun.
oyle olsaydi ben her gun dinliyor olurdum. kim oldugundan haberim dahi yok. sezen aksu gibi olamamis demek ki.
guzel organize etmis goebbles.
1’e 1,5 sıcak sudur. en azından benim kullandığım yöntem bu
öncesinde pirinci soğuk suda yıkayın, nişastası gitsin. suda bekletip şişirmeyin. sonra tencereye alın, yağda kavurun ayrılana kadar, peşinden sıcak suyu ekleyin, tuzunu ekleyin, kısığa alın. 12 dk da fln pişiyor ve tane tane oluyor.
öncesinde pirinci soğuk suda yıkayın, nişastası gitsin. suda bekletip şişirmeyin. sonra tencereye alın, yağda kavurun ayrılana kadar, peşinden sıcak suyu ekleyin, tuzunu ekleyin, kısığa alın. 12 dk da fln pişiyor ve tane tane oluyor.
benim bu kadar cahilliğe artık tahammülüm yok. şaka gibiler resmen. hükümet değişince tüm bu cahil cühela polis kitlesi de elenir umarım. adama gülerler şu yaptığına bak.
kesilen ağaçlar bir gün intikamını alacaktı.
dikilen gökdelenler, kesilen hava akışı, katledilen ormanlar, fotosentez yapacak bitkilerin kalmaması, üstüne global ısınma da eklenince ne bekliyordunuz ki. hele istanbul her geçen gün daha da kötü olacak. gidin bakın bakalım sahile ağaç mı var bina mı. göz göre göre elimizden gitti huzur, insan gibi yaşama.daha da toparlanmaz. ne buharlaşacak ki yağmur olacak. türkiye'deki iktidarın kapasitesi global ısınma ile savaşacak bir seviyede değil. onlara global ısınma dersin "höö!" derler. şurdaki ağaçları keselim bina dikelim iyi gelir getirir, rant var dersin "hemen başlayın" derler.
göz göre göre ülkemizin doğal yapısı bozuldu ya ona yanarım.
şimdi sırada kanal istanbul var. bahtın açık olsun türkiye, o adam bunu yapmadan gitmeyecek, allah'ın yarattığı kıtayı değiştirecek, yeni yapılanmalar olacak da olacak.
dikilen gökdelenler, kesilen hava akışı, katledilen ormanlar, fotosentez yapacak bitkilerin kalmaması, üstüne global ısınma da eklenince ne bekliyordunuz ki. hele istanbul her geçen gün daha da kötü olacak. gidin bakın bakalım sahile ağaç mı var bina mı. göz göre göre elimizden gitti huzur, insan gibi yaşama.daha da toparlanmaz. ne buharlaşacak ki yağmur olacak. türkiye'deki iktidarın kapasitesi global ısınma ile savaşacak bir seviyede değil. onlara global ısınma dersin "höö!" derler. şurdaki ağaçları keselim bina dikelim iyi gelir getirir, rant var dersin "hemen başlayın" derler.
göz göre göre ülkemizin doğal yapısı bozuldu ya ona yanarım.
şimdi sırada kanal istanbul var. bahtın açık olsun türkiye, o adam bunu yapmadan gitmeyecek, allah'ın yarattığı kıtayı değiştirecek, yeni yapılanmalar olacak da olacak.
(bkz: muharrem ince)
saldırmak hoş olmamış çünkü hoca da verilen talimatı yerine getiriyor. ancak bir şeyin azı karar çoğu zarardır.
insanların sabrını zorladıkları ve iş artık psikolojik şiddete dönüştüğü için insanlara illallah dedirtti. zira ruh sıkıyor. ben de fenalık geçirmek üzereyim artık sela duymaktan. dinden soğudum yemin ederim. 2 gündür herkesin psikolojisi alt üst oldu üstüne en tedirgin saatlerde de bu sela olayı iyice insanın psikolojisine tuz biber hale geldi. ve şu durumun yaşanmasının tek sorumlusu da "o". öyle veya böyle her yerde insanı insana düşürüyüor... yazıklar olsun ülkeyi şu hale getirenlere..
insanların sabrını zorladıkları ve iş artık psikolojik şiddete dönüştüğü için insanlara illallah dedirtti. zira ruh sıkıyor. ben de fenalık geçirmek üzereyim artık sela duymaktan. dinden soğudum yemin ederim. 2 gündür herkesin psikolojisi alt üst oldu üstüne en tedirgin saatlerde de bu sela olayı iyice insanın psikolojisine tuz biber hale geldi. ve şu durumun yaşanmasının tek sorumlusu da "o". öyle veya böyle her yerde insanı insana düşürüyüor... yazıklar olsun ülkeyi şu hale getirenlere..
gercekten cok uzucu bir durum. bu haksizlik, adaletsizlik, omur boyu hapsolmusluktur. yemek yemeleri bile izdirap.
bir baskasinin ozel goruntusu bidi bidi seklinde yorum yapanlar, hangi ozel goruntu allah askina kimlik tespitine dair zerre belirti yok. bildigin dogal blur.
bir baskasinin ozel goruntusu bidi bidi seklinde yorum yapanlar, hangi ozel goruntu allah askina kimlik tespitine dair zerre belirti yok. bildigin dogal blur.