Sık geçen başlıklar

ertansahannn 5

ekşi profili
hayvan düşmanlığı ile sokakta başıboş köpek istememeyi aynı şey sanan salaklarla aynı zeka seviyesine sahip olmalarıdır.

edit: bazı yazar arkadaşlar cümlemi anlamamış. ben hem hayvan düşmanlarına salak diyorum hem de sokakta başıboş köpek istemeyenleri hayvan düşmanı ilan edenlere salak diyorum.sokakta başıboş köpek istememek hayvan düşmanlığı değildir bazı salaklara duyurulur.
bir şeyi körü körüne savunmak olabilir. ülkemizde gerek muhafazakarlar olsun gerek ise laikler inandığı değerlerde bir yanlış ya da bozukluk olsa dahi objektif olarak değerlendiremeyip bunu körü körüne savunması gerçekten üzücüdür efenim.