Sık geçen başlıklar

gaziantep'te işkence gören 5 yaşındaki çocuk 1

ekşi'de gör
ne dansöz heriflersiniz lan? kendinize niye kılıf uyduruyorsunuz amk sanki derdiniz gerçekten o zavallı çocuğun yaşadıklarıymış gibi? ulan bir insan şu haber üzerinden lafı nasıl kediye köpeğe getirir aq delileri sizi? gerçekten kansızlıkta sınırınız yok lan valla bak, o çocuğa bunları yaşatan anne bozuntusu ile 7/24 köpek nefreti ve işkencesi isteyen, edilen yardımı kıskanan bir hıyar olmak aynı şey, o çocuğa her şeyden çok acırım ki hem öyle vahşi bir yaratığın eline hem de sizin gibi riyakar hıyarların diline bahane oldu garibim.