kendi halkı aç gezerken başka milletlere gıda, et yardımı yapanların da allah bin belasını versin.
kahroldum şu haberi okurken, izlerken.
Sık geçen başlıklar
yazargillerden 5
ekşi profili(bkz: #161437947)
bakalım çocuğun büyüdüğünde senin çocuğuna kamuda görev verecekler mi?
bu ne memurluk, kamu görevi aşkıdır! kimse "aman sicilim bozulmasın " diye ses çıkarmıyor, adalet çalışanları "aman sicilim bozulmasın" diye görevlerini yapmıyor, "aman memuriyetim gitmesin" ...
eeee ne olacak böyle? kamu görevi aşkına çocuğunu aileni mi dövdüreceksin, ezdireceksin sığınmacılara?
bakalım çocuğun büyüdüğünde senin çocuğuna kamuda görev verecekler mi?
bu ne memurluk, kamu görevi aşkıdır! kimse "aman sicilim bozulmasın " diye ses çıkarmıyor, adalet çalışanları "aman sicilim bozulmasın" diye görevlerini yapmıyor, "aman memuriyetim gitmesin" ...
eeee ne olacak böyle? kamu görevi aşkına çocuğunu aileni mi dövdüreceksin, ezdireceksin sığınmacılara?
eğlenceye, goygoya hiç vakit kaybetmeden koşa koşa gelip en kötü günlerinizde arayıp sormaması, nasılsın dememesi.
arkadaş silmeleri genellikle böyle kötü zamanlarda yaparım. kötü günümü yalnız atlatmaya çalışıyorsam diğer günlerde de o arkadaşlığa ihtiyacım yoktur.
arkadaş silmeleri genellikle böyle kötü zamanlarda yaparım. kötü günümü yalnız atlatmaya çalışıyorsam diğer günlerde de o arkadaşlığa ihtiyacım yoktur.
içinden bedava fare çıkan cips.
3 fareyi bulana araba bedava.
3 fareyi bulana araba bedava.
iyisini de tanıdım kötüsünü de. meselenin dinle, mezheple, ırkla alakası yok. sanatla, meslekle, okumuşlukla, cahillikle falan da alakası yok.
bir iyi bir de kötü ruha sahip insan vardır.
bir iyi bir de kötü ruha sahip insan vardır.