Sık geçen başlıklar

yazargillerden 5

ekşi profili
(bkz: #161437947)
bakalım çocuğun büyüdüğünde senin çocuğuna kamuda görev verecekler mi?
bu ne memurluk, kamu görevi aşkıdır! kimse "aman sicilim bozulmasın " diye ses çıkarmıyor, adalet çalışanları "aman sicilim bozulmasın" diye görevlerini yapmıyor, "aman memuriyetim gitmesin" ...
eeee ne olacak böyle? kamu görevi aşkına çocuğunu aileni mi dövdüreceksin, ezdireceksin sığınmacılara?
eğlenceye, goygoya hiç vakit kaybetmeden koşa koşa gelip en kötü günlerinizde arayıp sormaması, nasılsın dememesi.
arkadaş silmeleri genellikle böyle kötü zamanlarda yaparım. kötü günümü yalnız atlatmaya çalışıyorsam diğer günlerde de o arkadaşlığa ihtiyacım yoktur.