amk hapçı ibneleri. inşallah birbirinizi yiyerek bitirirsiniz.
üniversite yıllarında izmir atatürk olimpiyat stadının önünden belediye otobüsüyle geçiyorduk. tam da bir maç çıkışına denk gelmiştik. bu orospu çocukları, ben dahil olayla hiç ilgisi olmayan vatandaşların bulunduğu otobüse saldırmışlardı. yerden söktükleri parke taşlarını otobüsün camlarına fırlatmışlardı. kucağında bebeği olan insanlar vardı otobüste. cam kenarında oturuyordum. 2 gün boyunca gözümün içinden cam kırığı ayıkladım. nerdeyse hepsi uyuşturucu etkisi altındaydı.
o yüzden en iyinizin ta anasını sikeyim. vandal orospu çocukları...
29.11.2022 · 4. sıra
wtfiswrongwithme
28.11.2022 00:56 ~ 00:58