disney+ için çekilen ve 2,5 ay önce izleyiciyle buluşan moon knight dizisinde "ermeni soykırımı" tabiri kullanıldı, üstelik hitler ve pol pot'la birlikte. dizinin ilk bölümünde yer alan replik tam olarak şöyle:
--- spoiler ---
"if ammit had been freed, she would have prevented hitler, the destruction of europe, the armenian genocide, pol pot"
"ammit serbest bırakılsaydı; hitler'i, avrupa'nın yıkılışını, ermeni soykırımını, pol pot'u önleyebilirdi"
https://www.youtube.com/watch?v=xqmj8sqlmo8
--- spoiler ---
disney gibi bir şirkette taslağından yayımlanana kadar sayısız elden geçen, her ayrıntısına incelikle eğilinen bir yapımda, diziyle doğrudan ilgisi olmayan böyle bir ifadenin sehven eklenmiş olacağına inanmıyorum. bu açıkça alınmış bir tavırdır, tarafım belli olsun tutumudur.
bununla ilgili bir sorunum yok; disney ifade özgürlüğü çerçevesinde istediği tavrı alabilir. zaten bu tavrının hiçbir değeri de yoktur. çünkü soykırım bir suçtur ve bu suçun varlığına dair karar verebilecek organlar ya o olayın yaşandığı ülkenin mahkemesi ya da yetkilendirilmiş bir uluslararası ceza mahkemesidir. bunlar dışında yapılacak bir açıklama hiçbir değer veya geçerlilik taşımaz.
ancak bunun şöyle bir önemi vardır: disney çok kısa bir süre önce türkiye'yi soykırım suçuyla açıkça itham etmiştir ama şu anda türkiye pazarına girmeye çalışmaktadır.
madem disney 1915 olayları için "soykırım" tabirini kullanarak bir tavır alıyor, ben de buna karşı tavır alıyorum: yayımlandığı tüm ülkelerde moon knight dizisinin ilgili kısmı diziden kalıcı olarak çıkartılmadıkça, atalarımı ve devletimi haksız yere soykırımla itham etmekte olan bir platforma ne üye olacağım, ne de üye olunmasını kimseye tavsiye edeceğim.
senelik 280 lira benim için çok bir şey değil, disney içinse hiçbir şey ifade etmiyordur. ama maksat tarafımız belli olsun.
ha bu arada bu platformun marka yüzü olan oyuncular da bence nasıl bir platformu temsil ettiklerini ve hangi tarafta olduklarını şöyle bir oturup sorgulamalı.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
tövbe tövbe. yani şimdi bir şey diyicem olmayacak. neyse.
tanım: kafamızı doksan derece sağa çevirince gördüğümüz şey. ben kafamı döndürmeden de görebiliyorum.
tanım: kafamızı doksan derece sağa çevirince gördüğümüz şey. ben kafamı döndürmeden de görebiliyorum.
büyük ihtimal zafer partisi'ne geçecektir.
türk düşmanlığının dışa vurumu olan bilmem kaç binincisi
türkiye hava yolları değil, türk hava yolları olmalıydı
düzeltme: dışa vurum yazımını düzelttim
bu yeni bir şey değil. türk ifadesi yıllara yayılarak siliniyor. türk kelimesini de kullanmıyorlar zaten, bu millet diyorlar. özellikle türk kelimesi için önce bahane buluyorlar, sanki yenilik yapıyorlarmış gibi maskeleme yapıp türk adını siliyorlar. halbuki amaç en baştan beri türk nefretini tatmin etmek
aynı şekilde atatürk demezler çünkü içinde türk kelimesi var. aynı şekilde türk bayramlarında suratlarından mutsuzluk ve nefret akıyor. dertleri ne dindir ne sekülerlik, dertleri türklük.
şunu da bilin; türk adını silmek hiçbir zaman terör örgütü destekcilerine yetmez. herifler ırkçı, ırk üzerine parti açmış. bu insanlar eşitlik derdinde değil, verilen hakları bölünmeye giden yolda koparılan taviz gibi görüyorlar. yani sayın cumhurbaşkanım o adı türk yapmak gerekir, bu ülke türk olan osmanlı'nın devamıdır. sosyolojik ve tarihi gerçekleri başkalarının gocunmaması için değiştiremeyiz, işinize geliyorsa deyip geçmeliyiz.
türkiye hava yolları değil, türk hava yolları olmalıydı
düzeltme: dışa vurum yazımını düzelttim
bu yeni bir şey değil. türk ifadesi yıllara yayılarak siliniyor. türk kelimesini de kullanmıyorlar zaten, bu millet diyorlar. özellikle türk kelimesi için önce bahane buluyorlar, sanki yenilik yapıyorlarmış gibi maskeleme yapıp türk adını siliyorlar. halbuki amaç en baştan beri türk nefretini tatmin etmek
aynı şekilde atatürk demezler çünkü içinde türk kelimesi var. aynı şekilde türk bayramlarında suratlarından mutsuzluk ve nefret akıyor. dertleri ne dindir ne sekülerlik, dertleri türklük.
şunu da bilin; türk adını silmek hiçbir zaman terör örgütü destekcilerine yetmez. herifler ırkçı, ırk üzerine parti açmış. bu insanlar eşitlik derdinde değil, verilen hakları bölünmeye giden yolda koparılan taviz gibi görüyorlar. yani sayın cumhurbaşkanım o adı türk yapmak gerekir, bu ülke türk olan osmanlı'nın devamıdır. sosyolojik ve tarihi gerçekleri başkalarının gocunmaması için değiştiremeyiz, işinize geliyorsa deyip geçmeliyiz.
rezerv değil migros yılbaşı sepeti mübarek.
devlet bahçeli beyanı.
video
milliyetçi ideoloji budur. gerçek sorunları unutturup hamaset yapmaktır.
"yoksulluğa ses edersen vatanın elden gider" motto bu.
sen hayatın boyunca birgün aç kaldın mı? senin çoluk çocuğun mu var ev mi geçindirdin de ekonomi hakkında konuşuyorsun? sen kimsin?
video
milliyetçi ideoloji budur. gerçek sorunları unutturup hamaset yapmaktır.
"yoksulluğa ses edersen vatanın elden gider" motto bu.
sen hayatın boyunca birgün aç kaldın mı? senin çoluk çocuğun mu var ev mi geçindirdin de ekonomi hakkında konuşuyorsun? sen kimsin?
"türkiye hava yolları" değil "türk hava yolları" o kurumun adı bir kere. aktroller gelip millet ittifakı'nı hdp'yle iş tutmakla suçlayacak yüzü buluyor ama. e reis'in bu söylemi tam çözüm süreci, foncu jargonu değil mi arkadaşım?
haberde soy isimleri kisaltmislar , asagida ise kadinin tam boy fotografini koymuslar.
sizin ben iki yuzlulugunuzu...
not: ozel mesaj atip meric diyen oldu, troll diyen oldu, duyarci yavsak diyen oldu. arkadaslar siz kafadan kontak misiniz ? ne istiyorsunuz, sokak ortasinda yaptiklari yanlis diye istiklal caddesinde yurutup "shame shame" diye bagirip taslayalim mi ? ruh hastasi misiniz siz, dogru bir sey mi bu kisilerin her detayiyla afise olmasi ?
sizin ben iki yuzlulugunuzu...
not: ozel mesaj atip meric diyen oldu, troll diyen oldu, duyarci yavsak diyen oldu. arkadaslar siz kafadan kontak misiniz ? ne istiyorsunuz, sokak ortasinda yaptiklari yanlis diye istiklal caddesinde yurutup "shame shame" diye bagirip taslayalim mi ? ruh hastasi misiniz siz, dogru bir sey mi bu kisilerin her detayiyla afise olmasi ?
rammstein'dır. lindemann'ın sesi kulaklarda inlerken sahnede oluşturulan görsel alev şöleni içinde adeta spiritüel bir ayin misali deneyimi henüz yaşamamak içimde bir uktedir.
o aç yatan alman gelirinin zekatını verse sen burda ailenin karnını doyurursun.
(bkz: dönence)
zeytinin ne kadar olduğundan haberi olmayan kızdır.
kesinlikle (bkz: 46 yok olan)
çok yanlış zamanda yayınlandı çünkü. o zamanlar ağlamalı, zırlamalı diziler çok modaydı. arada kaynadı gitti güzelim dizi.
çok yanlış zamanda yayınlandı çünkü. o zamanlar ağlamalı, zırlamalı diziler çok modaydı. arada kaynadı gitti güzelim dizi.
vaktim vs olursa buraya meth yazanları cimere şikayet edeceğim, ciddi olarak sonuç alana kadar uğraşacağım
madem o kadar cesursunuz, burayı okuyan genç insanların zayıflıkları ile dalga geçip onları bu yola bu kadar rahat sevk edebiliyorsunuz, bedelini de ödeyin.
madem o kadar cesursunuz, burayı okuyan genç insanların zayıflıkları ile dalga geçip onları bu yola bu kadar rahat sevk edebiliyorsunuz, bedelini de ödeyin.
finike-demre
a.k.partisinin tek derdi milleti birbirine düşürmek.a.k.partisi ve yandaşları açısından bakıldığında istedikleri sonuçları alıyorlar.
türk basketbolunun lokomotifi fenerbahçe söylemlerine takılanlar olmuş.
haklılar, sadece türk basketbolunun değil, türk sporunun lokomotif kulübü fenerbahçedir. olimpiyatlara dünyada en fazla sporcu veren kulüptür. müessese takımlarına, devlet bankalarına karşı mücadele edebilen tek spor kulübüdür.
ülkede müessese takımlarına, devlet bankasının takımlarına karşı koymayan çalışan tek spor kulübü fenerbahçedir.
az yazdım, bu ülkede spor fenerbahçedir.
herkes lafını bilerek yazsın.
haklılar, sadece türk basketbolunun değil, türk sporunun lokomotif kulübü fenerbahçedir. olimpiyatlara dünyada en fazla sporcu veren kulüptür. müessese takımlarına, devlet bankalarına karşı mücadele edebilen tek spor kulübüdür.
ülkede müessese takımlarına, devlet bankasının takımlarına karşı koymayan çalışan tek spor kulübü fenerbahçedir.
az yazdım, bu ülkede spor fenerbahçedir.
herkes lafını bilerek yazsın.
helal olsun ambulans şoförü arkadaşıma..
"onkoloji hastasını taşıdım, 3 saat boyunca hastane hastane dolaştım ama hastayı bırakacak yer bulamadım. vatandaşlara zarar vermek istemiyorum, sağlık bakanının gelmesini istiyorum.”
"onkoloji hastasını taşıdım, 3 saat boyunca hastane hastane dolaştım ama hastayı bırakacak yer bulamadım. vatandaşlara zarar vermek istemiyorum, sağlık bakanının gelmesini istiyorum.”
arkadaşlar ben yazılanları özetleyeyim boşuna 100 sayfa okumayın:
- ayı sezonu başladı
- kardan zarar ettim anaparam kaldı
- anaparamdan sadece anam kaldı
- büyük alın fırsatı hatta bedavadan hallice şimdi alın xxxx yılında x25 yapın
- zurtcoin bu düşüşte bile sağlam durdu
- mcı ve bollinger uyumsuzluğu bu düşüşü gösteriyordu ben analiz ettim
- elon musk
- ayı sezonu başladı
- kardan zarar ettim anaparam kaldı
- anaparamdan sadece anam kaldı
- büyük alın fırsatı hatta bedavadan hallice şimdi alın xxxx yılında x25 yapın
- zurtcoin bu düşüşte bile sağlam durdu
- mcı ve bollinger uyumsuzluğu bu düşüşü gösteriyordu ben analiz ettim
- elon musk
ya bu kadar beyinsiz orospu çocuğu nasıl bu sözlüğe toplandı, gerçekten anlayamıyorum. adam keyif aldığı bir aktiviteyi burada paylaşmış. herkes sizin gibi asosyal bir hayat sürmüyor. fikrin yoksa siktir git. nasıl ölünür, ölüyorum, öldüm, ananın amı... bu sözlük önceden insanların deneyimlerini paylaştığı, bir konu hakkında gerçekten güzel fikirler edinebileceğiniz bir yerdi. eski entrylere bakarsanız bunu görebilirsiniz. şimdi bu beyinsizler yüzünde bok çukuruna döndü. biraz bilgilenelim, öğrenelim diye girip sinir stres olup çıkıyoruz şurdan.
5 sezon önce o zamanki takımının taraftarı abdi ipekçi'de obradoviç'in suratına ayran şişesi boca etmesine, tükürmesine rağmen bu arkadaş kendi can güvenliğini bahane edip takımını rövanş final maçına ülker arena'ya götürmemişti.
bugün de, -kendisi yıllar evvel fenerbahçe'ye karşı maçın bitimine saniyeler kala “koyduk molası” almasına rağmen- bunun çeyreği ile karşılaştığında takımına “oynamayın” demiştir.
madem bu kadar alıngansın, rakiplerinin sinir uçlarıyla böyle oynamayacaksın ki aynısı sana yapılmasın. yoksa o alay ettiğin takım gelir senin avrupa şampiyonu takımını maçın son 5 dakikasında ve senin kendi salonunda çevire çevire tokatlar.
bugün de, -kendisi yıllar evvel fenerbahçe'ye karşı maçın bitimine saniyeler kala “koyduk molası” almasına rağmen- bunun çeyreği ile karşılaştığında takımına “oynamayın” demiştir.
madem bu kadar alıngansın, rakiplerinin sinir uçlarıyla böyle oynamayacaksın ki aynısı sana yapılmasın. yoksa o alay ettiğin takım gelir senin avrupa şampiyonu takımını maçın son 5 dakikasında ve senin kendi salonunda çevire çevire tokatlar.
tipik siyasal islamcı fetişizmidir. herşeye düşman oldukları gibi toplumsal görgü ve kuralların da bir numaralı düşmanıdırlar. kendileri dışındaki kimseye ve onların yaşam tarzlarına saygıları olmadığı gibi kendi yaşam tarzlarına da deli gibi saygı beklerler.
not: bunun birde toplu taşımada erkeğin yanı boşken oturmayanı mevcuttur.
not: bunun birde toplu taşımada erkeğin yanı boşken oturmayanı mevcuttur.
delik prezervatif ise: damla
lan nasıl bir kameraları varsa çekim yaptıkları her yer afganistan veya pakistan gibi görünüyor.
stadyumda neden erdoğan'ın bir resmi asılı bunun sebebini merak ediyorum. milletin baba dediği rahmetli süleyman demirel cumhurbaşkanıyken milli maçlarda veya lig maçlarında stadyumlarda fotoğrafı asılıyor muydu? veya özal'ın? veya ahmet necdet sezer cumhurbaşkanıyken (benim yaşım buna yetiyor) onun resmini ne bir stadyumda ne de herhangi bir yerde asılır olarak gördüğümü hatırlamıyorum.
bunu siyaseten yazmıyorum, önceki ak partili cumhurbaşkanı abdullah gül'ün resmi de asılmıyordu stadlara.. gerçekten merak ediyorum; neden recep tayyip erdoğan'ın resmi stadlara asılıyor? önceki cumhurbaşkanlarının asılmadığı için anlıyoruz ki bu ülkenin geleneklerinde böyle bir şey de yok.
sadece atatürk'ün resmi asılabilir ki o da ülkemizin birinci kurucusudur, normaldir.. ikinci cumhurbaşkanımız ismet inönü'de türkiye'nin kurucularındandır onun bile resmi stadyumlara asılmaz.
gerçekten bu akp zihniyeti anlayamıyorum. stadyumda türk bayrağı olur milli figürlerimiz olur ancak bu çağda bir ülkenin cumhurbaşkanının resmini stada asmak olumsuz bir çağrışım yaratır o ülke hakkında..
burada mesele rte değil, kim olursa olsun bu yanlıştır.
bunu siyaseten yazmıyorum, önceki ak partili cumhurbaşkanı abdullah gül'ün resmi de asılmıyordu stadlara.. gerçekten merak ediyorum; neden recep tayyip erdoğan'ın resmi stadlara asılıyor? önceki cumhurbaşkanlarının asılmadığı için anlıyoruz ki bu ülkenin geleneklerinde böyle bir şey de yok.
sadece atatürk'ün resmi asılabilir ki o da ülkemizin birinci kurucusudur, normaldir.. ikinci cumhurbaşkanımız ismet inönü'de türkiye'nin kurucularındandır onun bile resmi stadyumlara asılmaz.
gerçekten bu akp zihniyeti anlayamıyorum. stadyumda türk bayrağı olur milli figürlerimiz olur ancak bu çağda bir ülkenin cumhurbaşkanının resmini stada asmak olumsuz bir çağrışım yaratır o ülke hakkında..
burada mesele rte değil, kim olursa olsun bu yanlıştır.
boktan maret sosislerle olacak iş değil tabi. sosis yapmayı bilmediğimiz bi gerçek. ayrıca 3 adet sosise 73 tl vermek çok acı.
evrenin büyüklüğü değil belki ama big bang öncesindeki tekilliği düşünürken çıldıracak gibi oluyorum :)
sucuk ve pastirmayi ayiralim lutfen.
bir an şişli etfal hastanesi’nde ayaküstü sıçan teyzeyi ekrana çıkardılar zannettim.
kendime bugün virginia woolf'ün cümleleriyle seslendim: "aceleye gerek yok. kıvılcımlar saçmaya gerek yok. kendinden başka biri olmaya gerek yok."
başlığı görünce "param yetmezse rakıyı 20lik alırım" demek istiyor diye anladığım başlık. meğersem adam başka bir şeyin derdindeymis.
dizipal.
herkes yine şovunu yapmış maşallah.
merak etmeyin fakir kardeşlerim hepimizi temsilen gururla burada entrymi koruyacağıma söz veriyorum.
herkes yine şovunu yapmış maşallah.
merak etmeyin fakir kardeşlerim hepimizi temsilen gururla burada entrymi koruyacağıma söz veriyorum.
yönlendirmek değilde fikrimiz merak edilmezdi ki, sevdiğimiz birşeyi söyleyelim... anne baba kutsallığında, sokakta oynadığımız yanımıza kar kaldı.
şimdi 4 yaşında kızım, 5 yaş oğlum var, oğlan ben piyano öğrenmek istiyorum dedi 4 yaşında, gittik yazdırmaya, kız orada bale yapanları gördü, ben bale istiyorum dedi onu da yazdırdık, mis gibi devam ediyorlar, severek, ne istediğini bilen çocuklar artık, şevklerini kıran ama kutsal ana babalıktan ödün vermeyen ebeveyn değiliz biz, ne hakla, insan yavrusu bu, caretta caretta değilki, bizim onlara karşı sorumluluğumuz var... biz halı desenini incelerdik, bizim bir fikrimiz, isteğimiz olabilirmi, varsa da yutar bokumuzdan çıkardı düşünce, söyleyenede boş işler der geçerdi, öyle bir nesildi, çok yıprandı şuandaki orta yaş ve genç nesil anne babalar, bu aşamayı kırmaya çalışan nesil bizler olduk, helak olduk.
mevzu para da değil, her haftasonu bir şey yapıp kendi egolarını doyuran ebeveynler dolu ortalık, çocuğun o sanat ve sporuna para ya da zaman lüks geliyor adama. neden koştursun çocuğun peşinde... şuanda da aynı şekilde gözlemliyorum, parası var, eğitimlide biz bir haftsonumuzu çocuğa yatırım yapıp onun peşinde koşuyoruz, 10 ay her haftasonundan bahsediyorum, yoksa bizde biliyoruz her haftasonu işten arta kalan zamanda keyif yapalım evde ya da orada burada, türk anne-babası para olsada kendi bencilliğinden vazgeçermi, ilkönce büyük ufaklıklar doyacak, bu ebeveynlerde haftasonu şurda kahvaltı keyfi, burada kahve keyfi, çeşme keyfi. bu biraz ebeveyn bencilliği ve vizyonsuzluğuda.
ben umutluyum yeni nesilden, ne düşündüğünü saklamayan, birey olan, isteğini, düşüncesini söyelrmekten çekinmeye, birey olabilmiş, kendini anne baba saçma kutsallıklarıyla ezdirmeyen nesil, ne kadar artık şartlar zor ve kötü dönem olsada yeni nesilden umudumu asla kaybetmem.
şimdi 4 yaşında kızım, 5 yaş oğlum var, oğlan ben piyano öğrenmek istiyorum dedi 4 yaşında, gittik yazdırmaya, kız orada bale yapanları gördü, ben bale istiyorum dedi onu da yazdırdık, mis gibi devam ediyorlar, severek, ne istediğini bilen çocuklar artık, şevklerini kıran ama kutsal ana babalıktan ödün vermeyen ebeveyn değiliz biz, ne hakla, insan yavrusu bu, caretta caretta değilki, bizim onlara karşı sorumluluğumuz var... biz halı desenini incelerdik, bizim bir fikrimiz, isteğimiz olabilirmi, varsa da yutar bokumuzdan çıkardı düşünce, söyleyenede boş işler der geçerdi, öyle bir nesildi, çok yıprandı şuandaki orta yaş ve genç nesil anne babalar, bu aşamayı kırmaya çalışan nesil bizler olduk, helak olduk.
mevzu para da değil, her haftasonu bir şey yapıp kendi egolarını doyuran ebeveynler dolu ortalık, çocuğun o sanat ve sporuna para ya da zaman lüks geliyor adama. neden koştursun çocuğun peşinde... şuanda da aynı şekilde gözlemliyorum, parası var, eğitimlide biz bir haftsonumuzu çocuğa yatırım yapıp onun peşinde koşuyoruz, 10 ay her haftasonundan bahsediyorum, yoksa bizde biliyoruz her haftasonu işten arta kalan zamanda keyif yapalım evde ya da orada burada, türk anne-babası para olsada kendi bencilliğinden vazgeçermi, ilkönce büyük ufaklıklar doyacak, bu ebeveynlerde haftasonu şurda kahvaltı keyfi, burada kahve keyfi, çeşme keyfi. bu biraz ebeveyn bencilliği ve vizyonsuzluğuda.
ben umutluyum yeni nesilden, ne düşündüğünü saklamayan, birey olan, isteğini, düşüncesini söyelrmekten çekinmeye, birey olabilmiş, kendini anne baba saçma kutsallıklarıyla ezdirmeyen nesil, ne kadar artık şartlar zor ve kötü dönem olsada yeni nesilden umudumu asla kaybetmem.
vapura bindiğimde vergilerim önümde saçma sapan dans ediyordu
eğitimli insanların sorunlarını görmezden gelenlerin, nefes alamıyoruz diyenlere siktir git diyenlerin iyice incelemesi gereken kişi.
bu ülkeden eğitimli insanlar giderse afrika ülkelerinden beter olur. çomar çomar takılırsınız.
ülkesini seven, hain olmayan ve aklı başında olan her insan beyin göçüne sebep olanları sandığa gömer.
bu ülkeden eğitimli insanlar giderse afrika ülkelerinden beter olur. çomar çomar takılırsınız.
ülkesini seven, hain olmayan ve aklı başında olan her insan beyin göçüne sebep olanları sandığa gömer.
gün gelecek, dünya üzerinde ortadoğulu mülteci saldırısına uğramayan hümanist kalmayacak.
43000 adet bitcoin tutan tesla ve 130000 adet bitcoin tutan microstrategy yaklaşık 2 milyar dolar zarardalar.
ponzi tayfa adamlara ulaşıp haber versinler 1 dolar olacak diye, bilmedikleri işlere bulaşmasınlar trilyon dolarlık şirketler.
ponzi tayfa adamlara ulaşıp haber versinler 1 dolar olacak diye, bilmedikleri işlere bulaşmasınlar trilyon dolarlık şirketler.
20 yaşında 3. çocuğuna hamile kadından daha zeki kadındır.
akp'li ve trabzonlu başka söze gerek var mı?
"vapurun anasını siktin sokarım yapacağın dansa kalkın siktirin gidin"
diyecek bir yürekli kaptan aranıyor.
diyecek bir yürekli kaptan aranıyor.
yanlis hatirlamiyorsam almanlarin (en azindan ingiltere'de karsilastiklarimin) siklikla yaptigi seydi. nedenini sormustuk arkadaslarla, "hem ayagimiz hava aliyor hem de corap olunca usumuyoruz hic" demislerdi.
ezilmiş, dışlanmış, hor görülmüş, beyaz türkler tarafından aşağılanmış biri olarak adem kılıççı'yı desteklediğim program. avatar atakan gibi birini desteklemek yerine bu sıfatlara sahip olmayı yeğlerim.
1 ay sonra ümit özdağ'ın ittifaktan kovulmasıyla son bulur (cem uzan'ın fetöcü olduğunu filan söyler muhtemelen). ajans buna internetten yeni zıpçıktı fenomenler bulur, biraz da öyle gazlarlar. muharrem'in köy kahvehanelerinde gideri var. ama cem uzan'ın enternasyonel çapı her şekilde birkaç gömlek fazla gelir bunlara..
o değil, bu zaferciler ne ezik çıktılar lan. dolu okey masasında, kenarda bekleyen 5. adam gibiler, yer boşalsa da ben de biraz oynasam.. masa masa geziyorlar.. deva bile "biz seçime kendi adımızla girecez" diye dayılık yaptı, bunlar orta malı, geziniyorlar.. örgüt yok, bi bok yok..
o değil, bu zaferciler ne ezik çıktılar lan. dolu okey masasında, kenarda bekleyen 5. adam gibiler, yer boşalsa da ben de biraz oynasam.. masa masa geziyorlar.. deva bile "biz seçime kendi adımızla girecez" diye dayılık yaptı, bunlar orta malı, geziniyorlar.. örgüt yok, bi bok yok..
kuş. özgürce uçmak gibisi var mı?
hayret,
" enflasyon derhal kapatılsın !"
dememiş mi ?
" enflasyon derhal kapatılsın !"
dememiş mi ?
asgari ücret artınca her şeyin fiyatı artacağı için asgari ücret alanın alım gücüne pek bir katkısı olmayacaktır.
çin modeli mi uygulanacak? yüksek faizle hazır para ekonomisine mi devam edilecek? bir karar verilmeli. çin modeli diye faizleri düşürüp, öte yandan sürekli asgari ücreti artırınca kimseye bir faydası olmuyor.
çin modeli mi uygulanacak? yüksek faizle hazır para ekonomisine mi devam edilecek? bir karar verilmeli. çin modeli diye faizleri düşürüp, öte yandan sürekli asgari ücreti artırınca kimseye bir faydası olmuyor.
yarrak: baba bana müsaade.
ibretlik olaydır.
ibretlik olaydır.
malum kişi...