Sık geçen başlıklar

nickimina 5

ekşi profili
yüksek mevkilerde tanıdığınız ya da karanlık yerlerde dayınız yoksa, bu şehirde yaşamanız çok tehlikeli. mayın tarlası diyebiliriz. her yerde sabıkalı, ne olduğu belli olmayan tipler dolaşıyor. işin kötü tarafı ülkede adalet de olmadığından, patlamaya hazır bomba gibi geziyor insanlar. eğer dikkatli olunmazsa memleketim dediğin yerde piç gibi kalabilirsin.
biri sanki fön makinesiyle ankarayı kurutuyor.

an itibariyle ankuru olan şehir.