fenerbahçe en başarılı türk futbol kulübü olmayabilir, en başarılı türk basketbol kulübü olmayabilir, en başarılı türk voleybol kulübü de olmayabilir.
ama şurası gerçek, türk sporu : fenerbahçe vs diğerleridir.
trabzonspor'un rakibi fenerbahçe'dir.
galatasaray'ın rakibi fenerbahçe'dir.
beşiktaş'ın rakibi fenerbahçe'dir.
anadolu efes'in rakibi fenerbahçe'dir.
vakıfbank'ın rakibi fenerbahçe'dir.
kadın basketbolunu zaten saymıyorum orada bir rakibi yok fenerbahçe'nin.
o yüzden fenerbahçe en büyük türk spor kulübüdür ve aksi anca yukarıdaki denklemde fenerbahçe'nin olmaması durumunda iddia edilebilir.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bu ülkenin analizini yapmak isteyen bir sosyolog varsa iki yere bakması yeterli; maçkolik ve investing forumları.
para kayıplarını köpek balıklarına, roma imparatorluğuna, hitler'e kadar bağlarlar ama kazançları kendi tecrübe, zeka ve cesaretlerinden kaynaklıdır.
para kayıplarını köpek balıklarına, roma imparatorluğuna, hitler'e kadar bağlarlar ama kazançları kendi tecrübe, zeka ve cesaretlerinden kaynaklıdır.
(bkz: yapay zeka demeyeceksin android birey diyeceksin)
gelecekte demek ki bizi böyle sorunsallar bekliyor
gelecekte demek ki bizi böyle sorunsallar bekliyor
en azından teoman şarkı söylüyor, konser veriyor, ortada kültür sanat var. eski başkanlar döneminde ibb çocuksever tarikat vakıflarına saçıyordu çok daha fazlasını. sakallı sübyancılara gideceğine sanatçılara gitsin paralar.
50 tane koruması olmadan 5 dakika dışarıya çıkamayacak korkak adam, çizmeyi çıkaracak vakit bulamamış. buna inanmamızı mı bekliyolar amk. tamamen kendi seçmenlerini korumaya çalışıyolar artık herhalde. bu zeka düzeyi başka parti seçmenlerini anca güldürür.
ülkenin %60'dan fazlası bir adamı istemiyor. yine ülkenin %60'dan fazlası bunun için ortak bir noktada buluşamıyor ve illa benim istediğim olsun diyorsa afedersiniz ama öpülmeye mahkumsunuzdur. çıkarın amk hepiniz bi aday çıkarın. gençliğimi siktiniz yaşlılığımı da sikin.
yakıt istasyonlarında kuyruk olmasın diye benzin ve dizele farklı günlerde zam yapıyorlar. daha ne yapsınlar bizim için? şükredip kıymetini bilmemiz gerek.
benzin yine bir nebze de çarşı, pazar ve market fiyatlarının daha da kanatlanmaması için mazota zam yapılmaması hatta sübvanse edilerek indirim yapılması gerek.
benzin yine bir nebze de çarşı, pazar ve market fiyatlarının daha da kanatlanmaması için mazota zam yapılmaması hatta sübvanse edilerek indirim yapılması gerek.
cool olmak ibrahimoviç, henry, cantona gibi olmak değil onlar ergenlere oynuyor.
cool olanlar messi gibi acayip işler yaptığı halde sanki hiçbirşey yapmamış gibi takılanlar.
ergen cool icin pogba ve lacazette de guzel ornekler.
cool olanlar messi gibi acayip işler yaptığı halde sanki hiçbirşey yapmamış gibi takılanlar.
ergen cool icin pogba ve lacazette de guzel ornekler.
keşke o....çocukları deseydi.
öcalan'ın piç leri sizi.
az demiş.
tanım : anti akp'li adama bile rte'yi savunduran başlık !
öcalan'ın piç leri sizi.
az demiş.
tanım : anti akp'li adama bile rte'yi savunduran başlık !
sadece ölünce değil alzheimer, demans falan olunca da teknik olarak ölmüş oluyoruz. bilinç ve hafıza verileri gittiği an welcome to the jungle.
daha doğru düzgün telefonun olmadığı dönemde, okuma yazması olmayan deden baban geldi tutundu, 21. yüzyılda mı tutunamayacak insanlar!
siz gelmeyin ulan ayılar demek istemiş. başka bir mevzusu yok.
siz gelmeyin ulan ayılar demek istemiş. başka bir mevzusu yok.
click-bait başlık.
böyle zaten bir başlık var:
(bkz: yunanistan'ın sınırda hendek kazmaya başlaması)
o da 2011'den beri olan bir başlığın devamı:
(bkz: yunanistan'ın hendek kazması)
böyle zaten bir başlık var:
(bkz: yunanistan'ın sınırda hendek kazmaya başlaması)
o da 2011'den beri olan bir başlığın devamı:
(bkz: yunanistan'ın hendek kazması)
mad max'de bile yakıta ulaşmak bu kadar zor olmadığından artık bulunmayan otomobildir
gidip istediğiniz altcoini alın, istediğiniz long short işlemi açıp para kaybedin, sonuçta bu bir kumar ve kumarda %99 sonuçla kaybedersin.
fakat sakın burada telegram gruplarında vip üyelik diye size 50-100 dolara aylık üyelik satanlara para kaptıracak kadar enayi olmayın.
onlar şu an bu entryimi okuyolardır, sizin o saf insanları kandırmanıza izin vermeyecem olm.
bela olacam lan hepinize.
aksi görüş bildirenleri gruptan atıp insanları sadece kendi görüşlerinize inandırmaya çalışan kurnazlar sizi…
fakat sakın burada telegram gruplarında vip üyelik diye size 50-100 dolara aylık üyelik satanlara para kaptıracak kadar enayi olmayın.
onlar şu an bu entryimi okuyolardır, sizin o saf insanları kandırmanıza izin vermeyecem olm.
bela olacam lan hepinize.
aksi görüş bildirenleri gruptan atıp insanları sadece kendi görüşlerinize inandırmaya çalışan kurnazlar sizi…
bir
ankara
polisiyesi
ankara
polisiyesi
kıçı kırık şirketlerde direktörle konuşmak için 2 sene randevu bekleyen adamlar, ölünce tanrı ile konusabileceklerini sanıyorlar!
oradaki hiyerarşi daha çok la
zebaniye kadar gelirsen öp başına koy
oradaki hiyerarşi daha çok la
zebaniye kadar gelirsen öp başına koy
bulgar sevgiliye.
bir tane ay parçası gibi bulgar sevgilim var, nasipse yaz sonu türkiye’ye gelecek, düğün yapacağız. biraz paraya sıkışmış, borç dertlerini kapatıp gelecek, fazla gönderdim çeyiz falan bulgaristan’da ucuz oluyormuş, oradan da biraz kar edeceğiz. 300 bin dolar gönderdim, gurban olduğum sevinçten göklere uçtu. yaz sonu düğünümüze beklerim arkadaşlar. bu ara benim yavşak abdi diye arkadaş var, kıskanç pezevenk, seni yemişler olum diyor. tabi kendi evlenemedi, beni kıskanıyor. abdi hariç düğünüme herkes davetlidir arkadaşlar.
bir tane ay parçası gibi bulgar sevgilim var, nasipse yaz sonu türkiye’ye gelecek, düğün yapacağız. biraz paraya sıkışmış, borç dertlerini kapatıp gelecek, fazla gönderdim çeyiz falan bulgaristan’da ucuz oluyormuş, oradan da biraz kar edeceğiz. 300 bin dolar gönderdim, gurban olduğum sevinçten göklere uçtu. yaz sonu düğünümüze beklerim arkadaşlar. bu ara benim yavşak abdi diye arkadaş var, kıskanç pezevenk, seni yemişler olum diyor. tabi kendi evlenemedi, beni kıskanıyor. abdi hariç düğünüme herkes davetlidir arkadaşlar.
2001'de ben öğrenci halimle okula gidip gelirken harçlıklarımla arabamın deposunu doldurabiliyordum.
bugün şirket aracım var, öyle olmasa o depoyu dolduracak 1500 liram yok.
artık alenen yalan söylüyorlar, vallahi yuh be!
bugün şirket aracım var, öyle olmasa o depoyu dolduracak 1500 liram yok.
artık alenen yalan söylüyorlar, vallahi yuh be!
insanlar kendilerinden daha üst ahlaka sahip olan insanlardan nefret ederler. onlar için efendi, dürüst ahlak sahibi insan bir ayna gibidir. onlar o aynada çamurlarını görüp sizden nefret ederler. aslında nefret ettikleri kişi kendileridir fakat siz buna aracı olduğunuz için sizden nefret ederler.
fakat erkekler adeta birer bired pit.
çok iğrenç bir şey okudum. bu tür şeyleri okumak bana hiç iyi gelmiyor. insanların öz dedesi bile bunları yapıyorsa artık söylenecek bir şey kalmadı.
edit : @1683 << yapılan bu ahlaksızlığı savunan bir arkadaş.
görsel
edit : @1683 << yapılan bu ahlaksızlığı savunan bir arkadaş.
görsel
yakışıklı olunmadığının göstergesidir. yakışıklı olsanız sizi emin ederlerdi.
kendi yaptığının aynısı yapılınca kuduran mola almasıyla ünlü hazımsız çirkef basketbol koçu. kaybettiğinde suratını izlemek büyük keyif.
kimine göre ne var ki bu şutta denecek o vuruş var ya bir nesil için neler ifade ediyor bi bilseniz.
koyu fenerbahçe taraftarı bir çocuğun babasına çok ısrar ederek aldırdığı füme rengi, ortasında sarı kırmızı şeritleri olan, arkasında 10 numara yazan forması…
ne güzel yıllardı be, her mahalle maçında giyerdim o formayı, aynı onun gibi şut çekecez diye az uğraşmazdık arkadaşla, o analiz ederdi senin ayağın iyi, solaksın şu şekilde vuruyor diye taktik verirdi bana, şimdi şutu çekmeden önceki o dürtüşü, sonra kafa biraz eğik, vücudun aldığı şekil ve kalçadan gelen bu şut vurulmadan durdurun, o zamanların çocukları o topun ne şekilde gideceğini bile vurmadan biliyordur emin olun, ivmelenecek ve bi anda aşağı doğru hızlı düşüş…
işte sıradan gibi gözüken o şutun kaleye doğru giderken geçen 3-5 saniyesine; bizim çocukluğumuz, ergenliğimiz, en mutlu hatırladığımız yıllarımız sığıyor. rip çocukluk yıllarım.
koyu fenerbahçe taraftarı bir çocuğun babasına çok ısrar ederek aldırdığı füme rengi, ortasında sarı kırmızı şeritleri olan, arkasında 10 numara yazan forması…
ne güzel yıllardı be, her mahalle maçında giyerdim o formayı, aynı onun gibi şut çekecez diye az uğraşmazdık arkadaşla, o analiz ederdi senin ayağın iyi, solaksın şu şekilde vuruyor diye taktik verirdi bana, şimdi şutu çekmeden önceki o dürtüşü, sonra kafa biraz eğik, vücudun aldığı şekil ve kalçadan gelen bu şut vurulmadan durdurun, o zamanların çocukları o topun ne şekilde gideceğini bile vurmadan biliyordur emin olun, ivmelenecek ve bi anda aşağı doğru hızlı düşüş…
işte sıradan gibi gözüken o şutun kaleye doğru giderken geçen 3-5 saniyesine; bizim çocukluğumuz, ergenliğimiz, en mutlu hatırladığımız yıllarımız sığıyor. rip çocukluk yıllarım.
ananızı alıp gidebilirsiniz.
ne yüzme
ne güreş
ne satranç
ne keman
ne bağlama
ne basketbol.
hiçbiri.
kırsal kökenli ailelerin çocuklarında sıkça görülür bu teşviksizlik.
yaz tatili demek, köye gidip oradaki işlere yardım etmek demektir çünkü.
patoz çekmek, çuval ağzı açmak, biçerdöver izlemek, inek sulamak, samancılara yemek götürmek...
ne güreş
ne satranç
ne keman
ne bağlama
ne basketbol.
hiçbiri.
kırsal kökenli ailelerin çocuklarında sıkça görülür bu teşviksizlik.
yaz tatili demek, köye gidip oradaki işlere yardım etmek demektir çünkü.
patoz çekmek, çuval ağzı açmak, biçerdöver izlemek, inek sulamak, samancılara yemek götürmek...
(bkz: michael phelps)
ah metamfetamin vah crack:) delilik derken klasik delilik diye düşünmeyin los angeles homeless'ları kıvamına geliyor sokaktakiler. metamfetaminin en çok üretildiği coğrafyalara bakar (afganistan, myanmar...) ve etkileri arasındaki yüksek cinsel dürtü, aşırı ısınmadan soyunma isteği, agresifleşme/kavga çıkarma, etrafındaki insanlardan, mekandan soyutlanma gibi şeylere sebebiyet veren bir meret olduğunu göz önünde bulundurursanız, ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
görürsünüz yakında ulu orta insanların gözü önünde sıçma, trafiğin ortasında tuhaf hareketler, mastürbasyon cart curt ta çok olur.
görürsünüz yakında ulu orta insanların gözü önünde sıçma, trafiğin ortasında tuhaf hareketler, mastürbasyon cart curt ta çok olur.
osmanlı donanmasının haliçte çürümesine sebep olmuş padişahlardan birinin adını gemiye vermek ironi gibi olmuş.
(bkz: çaka bey) önerimdir.
(bkz: çaka bey) önerimdir.
yahu kardeşim adamlar iç siyaset çıkarları için böyle atıp tutuyorlar. her gün neden bunları sözlüğe taşıyorsunuz?
bizde de adamın biri böyle çok atıp tutuyor. sonra kimi vermem dediyse veriyor. kime hesap soracağım dediyse gidip ayaklarına kapanıp para dileniyor.
oluyor yani bunlar iç siyasette. bi' bok yiyebileceklerinden değil...
bizde de adamın biri böyle çok atıp tutuyor. sonra kimi vermem dediyse veriyor. kime hesap soracağım dediyse gidip ayaklarına kapanıp para dileniyor.
oluyor yani bunlar iç siyasette. bi' bok yiyebileceklerinden değil...
halen maaş artırarak alım gücünü yükselteceğini düşünen birinin açıklaması. bir de ekonomistim diye geçiniyor ortalıkta.
her açıklamada şahlanış günü daha ileriye gidiyor. şimdi de şubat-mart 2023 oldu.
yaw neye göre? ne görüyorsun da bu tarihi verebiliyorsun? hangi olay hangi gelişme buna sebep olacak? yok. yok amk yok. ortada plan yok. sadece boş laf.
bu kadar değersiz para birimine rağmen cari açık artmaya devam ediyor. hani ihracatta coşacaktık?
edit: kurtuluş günü - şahlanış günü olarak değiştirildi
her açıklamada şahlanış günü daha ileriye gidiyor. şimdi de şubat-mart 2023 oldu.
yaw neye göre? ne görüyorsun da bu tarihi verebiliyorsun? hangi olay hangi gelişme buna sebep olacak? yok. yok amk yok. ortada plan yok. sadece boş laf.
bu kadar değersiz para birimine rağmen cari açık artmaya devam ediyor. hani ihracatta coşacaktık?
edit: kurtuluş günü - şahlanış günü olarak değiştirildi
gerçek şoför aynaları da kullanmaz ve hislerine göre hareket eder. sırf bu şekilde bir kuzen ezmişliğim var. siz siz olun aynalardan devam edin fakat öncesinde 4 teker ve aracın alt, ön ve arkasını kontrol etmeden araca binmeyin.
gece vakti altlarındaki cihazı zoooaaarrrooaarrrr diye bağırtmaları.
amnakoduklarım siz meskun mahal diye bir şey duymadınız mı? sığır mısınız sağınızda solunuzda 15 katlı binalar var, bunun içinde uyuyan insanlar, hasta insanlar, uyuyamayan minik bebek insanlar olduğunu idrak edemiyor musunuz? yıllardır bunu yapan her birinize öyle bir sövüyor öyle beddua ediyorum ki artık bir yol kenarında, refüjde falan patladığınızda anlarsınız karmayı/bedduayı/negatif enerjiyi. neye inanıyorsanız. şanssızlık sandığınız her şey yaptığınız bu dallamalıklar yüzünden başınıza geliyor.
bir sözüm de çok normal bir şey yapıyormuş gibi yaya geçidinden geçen moto kuryeye. kendime "sen hayırdır motorcu" yazan tabela yaptıracağım sırf bunlar önümden geçerken gösterebilmek için.
amnakoduklarım siz meskun mahal diye bir şey duymadınız mı? sığır mısınız sağınızda solunuzda 15 katlı binalar var, bunun içinde uyuyan insanlar, hasta insanlar, uyuyamayan minik bebek insanlar olduğunu idrak edemiyor musunuz? yıllardır bunu yapan her birinize öyle bir sövüyor öyle beddua ediyorum ki artık bir yol kenarında, refüjde falan patladığınızda anlarsınız karmayı/bedduayı/negatif enerjiyi. neye inanıyorsanız. şanssızlık sandığınız her şey yaptığınız bu dallamalıklar yüzünden başınıza geliyor.
bir sözüm de çok normal bir şey yapıyormuş gibi yaya geçidinden geçen moto kuryeye. kendime "sen hayırdır motorcu" yazan tabela yaptıracağım sırf bunlar önümden geçerken gösterebilmek için.
anası pizza yapmayı biliyor pizza yapmış, hanfendiye beğendirememiş yazık bu kafalara. anan mezara girince dominos kutusundan pizza çıkartıp ağlama eşliğinde yiyerek özür dilerim anne dersin artık. anaları üzmeyin lan.
"seni vatan kahramanı yapacaz" diye gazladılar bu moruğu, sosyal medya şebeğine çevirdiler. aynen devam.
ikisi de istedikleri zaman kendilerini sevdirmeyi çok iyi biliyorlar. aynı şekilde yeri geldi mi sen yokmuşsun gibi davranmayı da.
üstüne 3-4 koruma da birer posta sıçsa hassas bilgi falan kalmayacaktır. boşuna topluyorlar.
yoo ben gayet de fırçalıyorum günde en az iki defa.
çevrendeki erkekler (bkz: #138692712) fırçalamıyorsa şu olayı bi düşün derim;
(bkz: etrafındaki kişilerin ortalaması olduğun gerçeği)
çevrendeki erkekler (bkz: #138692712) fırçalamıyorsa şu olayı bi düşün derim;
(bkz: etrafındaki kişilerin ortalaması olduğun gerçeği)
kafeye pardon kahvehaneye girerken cüzdanı gösterip, (bkz: e biz boşuna mı burdayız babayiğit) demesini de beklerim doğrusu
kaza yerine gelip hemen el frenini çeken ya da kontak kapatan beyefendiye buradan teşekkür ederim. yerinde müdahale budur. sürücüye kalsa geri geri gitme bahanesi ile dükkanın içine dalıp ölümlü kaza gerçekleşirdi.
muhtemelen şişman bir patrona az önce sakso çekmek zorunda kaldığı için sözlüğü ağlama duvarına çeviren kezbanlar barındıran bir başlık. trollük başka bir şeydir, şerefsizlik namussuzluk başka bir şeydir. sözlükte bu kavramlar çok karışmaya başladı birbirine. ahlaksız insanlarla doldu ortalık.
şişman insanları sevmemek gibi bir hakkınız var. hakaret etmek aşağılamak gibi bir hakkınız yok.
şişman insanları sevmemek gibi bir hakkınız var. hakaret etmek aşağılamak gibi bir hakkınız yok.
geçen sene çocuğum doğduğunda kimlik çıkartmaya gittim kadın otomatik islam yazmış. boş bırakmak istediğimi belirttim. olmaz dedi illaki yazacağız . kabul etmedim tartıştık. sonra boş bıraktı.
bunların tek motivasyonu çevresindekilerden daha iyi durumda olmaktır. bu dayıya senin maaşına 1000 lira zam mı yapalım yoksa komşunun maaşını 2000 lira düşürelim mi diye sorun komşunun maaşını düşürün demezse ben hiçbir şey bilmiyorum.
abartıldığı kadar ne olmayan oyuncu?
bunu yazan malın geçmişine bakın
" aleyna tilki
gelmiş geçmiş en iyi popoya sahip türk kadın. "
ulan davar oğlu davar bu listede ki başarılara ulaşan adamın abaratılmaması normal mi??
başarıları
5× nba şampiyonu (2000, 2001, 2002, 2009, 2010)
2× nba finalleri mvp'si (2009, 2010)
1x nba sezon mvp'si (2008)
18× nba all-star (1998, 2000-2016)
4x nba all-star maçı mvp ödülü (2002, 2007, 2009, 2011)
11x nba yılın en iyi beşi (2002-2004, 2006-2013)
2x nba yılın en iyi beşi ikinci takım (2000, 2001)
2x nba yılın en iyi beşi üçüncü takım (1999, 2005)
9× nba en iyi savunma takımı (2000, 2003, 2004, 2006-2011)
3x nba en iyi savunma ikinci takımı (2001, 2002, 2012)
2x nba sayı kralı (2006, 2007)
1x nba all-star smaç yarışması (1997)
1x nba en iyi çaylak beşi ikinci takım (1997)
en iyi kısa animasyon filmi oscarı (2018)
işte bunlar yazmayacak arkadaş. bunlar gelip burada konuşma hakkı olmamalı. bazen insanların her konuda fikir belirtmesi bu çağın en boktan yönü.
bunu yazan malın geçmişine bakın
" aleyna tilki
gelmiş geçmiş en iyi popoya sahip türk kadın. "
ulan davar oğlu davar bu listede ki başarılara ulaşan adamın abaratılmaması normal mi??
başarıları
5× nba şampiyonu (2000, 2001, 2002, 2009, 2010)
2× nba finalleri mvp'si (2009, 2010)
1x nba sezon mvp'si (2008)
18× nba all-star (1998, 2000-2016)
4x nba all-star maçı mvp ödülü (2002, 2007, 2009, 2011)
11x nba yılın en iyi beşi (2002-2004, 2006-2013)
2x nba yılın en iyi beşi ikinci takım (2000, 2001)
2x nba yılın en iyi beşi üçüncü takım (1999, 2005)
9× nba en iyi savunma takımı (2000, 2003, 2004, 2006-2011)
3x nba en iyi savunma ikinci takımı (2001, 2002, 2012)
2x nba sayı kralı (2006, 2007)
1x nba all-star smaç yarışması (1997)
1x nba en iyi çaylak beşi ikinci takım (1997)
en iyi kısa animasyon filmi oscarı (2018)
işte bunlar yazmayacak arkadaş. bunlar gelip burada konuşma hakkı olmamalı. bazen insanların her konuda fikir belirtmesi bu çağın en boktan yönü.
olm tuvalet kağıdına bak, 3.5 lira. şimdi en ucuz sakız bile 5 lira. sabah sabah neden paylaştınız lan bunu.
18'imden sonra sıfırdan orta-ileri seviye ispanyolca ve orta-alt seviye portekizce öğrenerek karşı çıktığım önerme.
şu başlığı hep yanlış okuyorum
allah belanızı vermesin
allah belanızı vermesin