bir kere yazdın hikayeyi, kurgunu yaptın aldın şukunu. daha devam ettirmeye ne gerek var?
tanım; troll yazarın uydurduğu hikayenin tutması sonucu davam ettirmesi hadisesi. troll başlık okumaya gerek yok.
Sık geçen başlıklar
muverrih36 28
ekşi profilisözlükte bu kadar geri zekalı olduğunu gerçekten bilmiyordum. öğleden beri ağzım açık okuyorum yazılanları kısmet bu entariyeymiş.
lan adamlar neyi sattı? ne dediler? bizim adayımız genel başkanımızdır. ne dediler 6'lı masa bilir. ne oldu? 6'lı masa kılıçdaroğlu dedi 1 kişi hariç ve o oyunbozan 1 kişi hem bütün sözlerine rağmen masadan kalktı hem de kalkarken topu belediye başkanlarına atıp aradan sıyrıldı.
romantik davranmayın, azıcık aklınızı çalıştıran.
edit: entryim neden şükela modunda en üstte değil diye ağlayan ilgi budalası siyaset bilmezleri sahneden alırsak sözlüğün zeka seviyesi 10 puan artar.
lan adamlar neyi sattı? ne dediler? bizim adayımız genel başkanımızdır. ne dediler 6'lı masa bilir. ne oldu? 6'lı masa kılıçdaroğlu dedi 1 kişi hariç ve o oyunbozan 1 kişi hem bütün sözlerine rağmen masadan kalktı hem de kalkarken topu belediye başkanlarına atıp aradan sıyrıldı.
romantik davranmayın, azıcık aklınızı çalıştıran.
edit: entryim neden şükela modunda en üstte değil diye ağlayan ilgi budalası siyaset bilmezleri sahneden alırsak sözlüğün zeka seviyesi 10 puan artar.
tarhana çorbası, tarhana çorbasıdır arkadaşlar. tavuklar, peynirler vs. neler koyuyorsunuz içine öyle ya?
sinirlerim zıpladı gece gece yemin ederim. dünyanın en güzel çorbasını mahvetmek için elinizden geleni yapıyorsunuz aferin.
sinirlerim zıpladı gece gece yemin ederim. dünyanın en güzel çorbasını mahvetmek için elinizden geleni yapıyorsunuz aferin.
daha konuşmayı bilmeyen çocuğa şu sözler ezbelettirilmiş kameralar önünde şov yapmışlar. imdat diye bağırmak istiyorum artık imdat ya imdat
bu işler öyle 3 lira kar ettim 1 ton sattımla olacak iş değil. dükkan idare etmek başlı başına masraflar bütünü.
fikir orijinal değil ama yapılabilecek mantıkta bir iş. ama fiyat konusunda dikkatli olunmalı. sadece küçük bir örnek olarak söyleyeyim, patatesleri koyduğun kutu ortalama 2.75 artı kdv. kutuları koyacağın kese kağıdı poşet 2.5 - 3 lira. naylon poşete koysan en dandiği 50 kuruş. 1 ton satmak için çok merkezi yer lazım. öyle bir yerin kirası bayağı yüksektir. konsept gereği ışıklandırma güzel olacak. ticarethane elektriği çok çok uçuk.
20 liraya aldığın 1 kg dondurulmuş patatesten kaç porsiyon çıkar? maliyeti ne olur. ince hesaplar bunlar ama 20 tl'ye satarsan 3 ayda batarsın. esnaflığın ilk kuralı 3'e bölmektir. 1 malzemeye, 1 dükkana 1'de bana.
3' e bölmeyi merak edenler olmuş:
1- ürünün maliyeti. buna ıslak mendil, kürdan bile dahil.
2- kira , elektrik, maaş, sigorta, vergi, su, internet gibi ana kalemler
3- geçinmek için edeceğin kâr.
fikir orijinal değil ama yapılabilecek mantıkta bir iş. ama fiyat konusunda dikkatli olunmalı. sadece küçük bir örnek olarak söyleyeyim, patatesleri koyduğun kutu ortalama 2.75 artı kdv. kutuları koyacağın kese kağıdı poşet 2.5 - 3 lira. naylon poşete koysan en dandiği 50 kuruş. 1 ton satmak için çok merkezi yer lazım. öyle bir yerin kirası bayağı yüksektir. konsept gereği ışıklandırma güzel olacak. ticarethane elektriği çok çok uçuk.
20 liraya aldığın 1 kg dondurulmuş patatesten kaç porsiyon çıkar? maliyeti ne olur. ince hesaplar bunlar ama 20 tl'ye satarsan 3 ayda batarsın. esnaflığın ilk kuralı 3'e bölmektir. 1 malzemeye, 1 dükkana 1'de bana.
3' e bölmeyi merak edenler olmuş:
1- ürünün maliyeti. buna ıslak mendil, kürdan bile dahil.
2- kira , elektrik, maaş, sigorta, vergi, su, internet gibi ana kalemler
3- geçinmek için edeceğin kâr.
tam da seçim zamanı allah allah. oysa yıllardır kara harekatı yapılabilirdi şimdiye kısmetmiş ne diyelim.
hızlıca entrylere göz gezdirdim. az sayıda 800 lira ve üstü, bol sayıda 1000 lira ve üstü hesap ödediğini yazan hemen hemen herkes fiyatın yanına gülücük koymuş. ahanda böyle; 1252 lira :)
görgüsüzlük mü desem, kendini pazarlama mı desem bilemedim ama bildiğim tek şey iğrenç göründüğünüz. bilin istedim...
görgüsüzlük mü desem, kendini pazarlama mı desem bilemedim ama bildiğim tek şey iğrenç göründüğünüz. bilin istedim...
eğer bir canlı bomba saldırısı varsa tabii ki hükümet sorumlu tutulacak. içişleri bakanı chp'li değil akp'nin içişleri bakanı.
kafası basmayanlar için edit:
terörist zaten orospu çocuğu. onu suçsuz göstermiyorum bu kadar anlama özürlü olmayın. ama içişleri bakanlığına bağlı birimler de bir zahmet işini iyi yapsın diyorum.
kafası basmayanlar için edit:
terörist zaten orospu çocuğu. onu suçsuz göstermiyorum bu kadar anlama özürlü olmayın. ama içişleri bakanlığına bağlı birimler de bir zahmet işini iyi yapsın diyorum.
ankara'nın yüzüncü yıl işçi blokları semtidir. bilinen adıyla 100. yıl ya da işçi blokları.
pazarcısından yaşlısına, öğrencisinden ev hanımına herkes birbirine hocam diye hitap eder.
(bkz: odtü)
pazarcısından yaşlısına, öğrencisinden ev hanımına herkes birbirine hocam diye hitap eder.
(bkz: odtü)
beyaz peynir. ezine olursa daha bi güzel olur.
kadınlar çalışıyor, maaş alıyor ve maddi özgürlüğe sahipler. bu nedenle sorunlu bir evliliği devam ettirmektense boşanmayı tercih ediyorlar çünkü kendilerine güveniyorlar.
eskiden kadın ev hanımıydı. kocası ne getirirse onu yer, söz dinler köle gibi bir hayat yaşardı. kadın boşanıp baba evine gidip dul damgası yemektense kötü evliliğe rıza gösteriyordu ve bu nedenle boşanma sayısı azdı.
bu kadar basit aslında durum.
eskiden kadın ev hanımıydı. kocası ne getirirse onu yer, söz dinler köle gibi bir hayat yaşardı. kadın boşanıp baba evine gidip dul damgası yemektense kötü evliliğe rıza gösteriyordu ve bu nedenle boşanma sayısı azdı.
bu kadar basit aslında durum.
sözlüğün son dönemde ne kadar boktan bir hâl aldığını görmek açısından ibretlik bir başlık olmuş. bazı entryleri okurken inanamadım 2 kere okudum o derece..
olay yaşanmıştır yaşanmamıştır, kurgudur gerçektir onu bilemem ama yazılanlar çok namussuzca adamı destekleyenler mi ararsın, dalga geçenler mi? aslında tek tek ekran görüntüsü alıp ifşalamak lazım ama değmez bu karaktersizlere...
lan olm o kadar meraklıysanız bacınızı, ananızı gönderin? bunun gerçek olduğunu - ki çokça var böyle tipler- sizin kardeşinizin başına geldiğini düşünün? o zaman da aynı şekilde dalga geçin.
hakikaten çok iğrençsiniz ama asıl iğrenç olan ergen bir kadın yazarın yorumu. konuyu resmin yüklendiği siteye getirip az bile yapmış diyebiliyor basitliğe bakar mısınız? (bkz: #144362041) 70 tane karaktersiz de destek vermiş... (bkz: iğrençsiniz ibneler)
olay yaşanmıştır yaşanmamıştır, kurgudur gerçektir onu bilemem ama yazılanlar çok namussuzca adamı destekleyenler mi ararsın, dalga geçenler mi? aslında tek tek ekran görüntüsü alıp ifşalamak lazım ama değmez bu karaktersizlere...
lan olm o kadar meraklıysanız bacınızı, ananızı gönderin? bunun gerçek olduğunu - ki çokça var böyle tipler- sizin kardeşinizin başına geldiğini düşünün? o zaman da aynı şekilde dalga geçin.
hakikaten çok iğrençsiniz ama asıl iğrenç olan ergen bir kadın yazarın yorumu. konuyu resmin yüklendiği siteye getirip az bile yapmış diyebiliyor basitliğe bakar mısınız? (bkz: #144362041) 70 tane karaktersiz de destek vermiş... (bkz: iğrençsiniz ibneler)
götüne mi soksun anlamadım? telefonu masaya koymak kadar sıradan bir şey yok. markalara gereksiz anlam yüklüyorsunuz.
dmlerinizden bıktım editi: xiaomi kullanıcısıyım.
dmlerinizden bıktım editi: xiaomi kullanıcısıyım.
korku. insanlar artık kaybetme ihtimali olan bir aday istemiyor. kimsenin sabrı kalmadı.
peşin not: benim için aday kılıçdaroğlu olsa da seve seve oy veririm ama insanların korkularını anlayabiliyorum.
peşin not: benim için aday kılıçdaroğlu olsa da seve seve oy veririm ama insanların korkularını anlayabiliyorum.
bir insan diş fırçalarken musluğu niye açar zaten anlamıyorum. nohut tanesi kadar macun fırçaya sürülür ve susuz şekilde diş fırçalanır. suya en son ihtiyaç var zaten. anaokulu bilgisi veriyoruz şurada hâle bak.
yatağı mutfağa getireni tercih edemiyor muyuz? fantazi olur hem.
edit: laf atmadan duramayacağım* (bkz: #141321266)
dostum patatesi soymuş kızartmışsın. hazır sosis ve nugget'ı kızartmışsın. sucuklu yumurta yapmışsın. sürekli patates kızartmışsın. sen mutfaktan çık, hasta edersin hayatındaki kadını.
edit: laf atmadan duramayacağım* (bkz: #141321266)
dostum patatesi soymuş kızartmışsın. hazır sosis ve nugget'ı kızartmışsın. sucuklu yumurta yapmışsın. sürekli patates kızartmışsın. sen mutfaktan çık, hasta edersin hayatındaki kadını.
(bkz: siktir git)
sırf geçenlerde bir liseli, kurana tekme attığı için karşılık olsun diye yapılmadıysa ya da yaptırılmadıysa ben de bir şey bilmiyorum.
bakalım bu beyni olmayan genç kardeşimizin de örgün eğitim hayatı sona erecek mi? belki de karne almasına 2 gün kala takdir belgesi alır belli mi olur?
yalnız okul bitince işi hazır değil. ağababaları gidiyor çünkü, yazık etmiş oldu geleceğine...
edit: imla.
bakalım bu beyni olmayan genç kardeşimizin de örgün eğitim hayatı sona erecek mi? belki de karne almasına 2 gün kala takdir belgesi alır belli mi olur?
yalnız okul bitince işi hazır değil. ağababaları gidiyor çünkü, yazık etmiş oldu geleceğine...
edit: imla.