Sık geçen başlıklar

green riddle 37

ekşi profili
mac çöpüne tonla para vermeyin mac çöpüyle oyun falan oynamazsınız anca dizi film izlersiniz mac'e vereceğiniz parayla üst düzey oyunları oynayabileceğiniz kaliteli bir laptop alabilirsiniz.

hele gerizekalıya bak hele sanırsın oyun laptoplarında kod yazılmıyor beynini sktiğimin apple fanboyu

(bkz: lenovo ideapad)
üzerinden yıllar yıllar geçti hala gerizekalılar bundan daha iyi oyun yapmayı başaramadı.

fifa'da dahil oynarken futbol oynadığımı hissettiren nadir oyunlardandır.

edit: ulan oyunda sanki bi tek agüero var belki ben sikko takım alıp master ligde başarılı olmaya çalışıyorum herkes sizin gibi man blue'mi alıyo sanıyosunuz amk.