milletin neden elestirdigini anlamadigim forvet. penalti mi oldu amk adam ne yapsin?
Sık geçen başlıklar
chapanoglu 7
ekşi profilitaksici nefreti bu ulke insanini birlestiren nadir duygulardan. kimsenin taksici ile empati yapacagini sanmiyorum.
ciddi anlamda ulkemden umudu kestirecek seyler okutan buzdolabi. insanimiz rasyonel dusunmekten o kadar uzak ki iyiyi-kotuyu; dogruyu-yanlisi analiz edemiyor. bu kadar basit bir konu da bile.
1: miele evet ust segmenttir ve daha pahalidir, ama bosch gibi markalardan 20% daha pahalidir.
2: yaklasik 10 bin dolar dunyanin butun ulkelerinde bir buz dolabi icin cok cok yuksek bir meblagdir ve halka hitap etmez.
3: kaliteli miele buzdolaplari 1500 euro'yu gecmez. bu ise neredeyse 7 kati daha pahali olan bir buzdolabi.
4: buzdolabi gibi beyaz esya urunleri zaten en az 10 ortalama 15-20 sene gider. bu fiyati onunla da aciklayamazsiniz.
uzun lafin kisasi ne kalite, ne marka, ne ulkedeki doviz kuru, ne de uzun omurlulukle aciklanabilecek bir cihaz degil. belliki ya ozel uretim, ya da cok zenginlere hitap eden bazi ozellikleri var. bilemiyorum, ama ozel bir cihaz bu. ferrari fiyati koyup oradan normal araba fiyatiymis gibi, ya da fiyat normalmis gibi cikarimlar yapmak,… ne desem bos.
1: miele evet ust segmenttir ve daha pahalidir, ama bosch gibi markalardan 20% daha pahalidir.
2: yaklasik 10 bin dolar dunyanin butun ulkelerinde bir buz dolabi icin cok cok yuksek bir meblagdir ve halka hitap etmez.
3: kaliteli miele buzdolaplari 1500 euro'yu gecmez. bu ise neredeyse 7 kati daha pahali olan bir buzdolabi.
4: buzdolabi gibi beyaz esya urunleri zaten en az 10 ortalama 15-20 sene gider. bu fiyati onunla da aciklayamazsiniz.
uzun lafin kisasi ne kalite, ne marka, ne ulkedeki doviz kuru, ne de uzun omurlulukle aciklanabilecek bir cihaz degil. belliki ya ozel uretim, ya da cok zenginlere hitap eden bazi ozellikleri var. bilemiyorum, ama ozel bir cihaz bu. ferrari fiyati koyup oradan normal araba fiyatiymis gibi, ya da fiyat normalmis gibi cikarimlar yapmak,… ne desem bos.
sucuk ve pastirmayi ayiralim lutfen.
(bkz: harry potter)
ravenclaw'da bir yozgatli var.
ravenclaw'da bir yozgatli var.
“ne mutlu turkum diyene!”
bir baskan olarak degil, taraftar olarak dilenen ozurdur. bizim millete yaramaz tabi, ozur dilersin kendini kral sanar.