şu sıralar süper.
uzun zamandır kendim için hiç bir şey yapmıyordum.
çocuklara, eve, işe adamıştım kendimi.
ve doğum günümden sonra, 35 yaşım benim için bir aydınlanma, kırışma noktası oldu. artık neye sayılırsa…
benim de bir hayatım var diyorum artık. önce kendime daha fazla özen göstermeye başladım. aynada kendimi daha iyi gördükçe arkadaşlarıma vakit ayırmaya başladım. mutsuz olduğum için çocuklara daha sinirli davranıyordum sanki bi iş gibi görmeye başlamıştım. ertelediğimiz yardımcı işini hallediyorum. böylece zamanımı daha verimli kullanıp çocuklarla daha kaliteli zaman geçirebileceğim.
evet kendimi seviyorum değer de veriyorum. ve mutlu olmayı hak ediyorum.
sevgili kendim böyle devam et
27.11.2022 · 31. sıra
2nur
26.11.2022 00:19