(bkz: faithless) zaten tr'ye de en son 2010 da geldi herhalde.
Sık geçen başlıklar
konserine gidilemediği için kahrolunan sanatçılar 12
ekşi'de görsadece zenginlerin gidebildiği metal müzik konserleri. o zenginler ki belki çoğu öylesine gidiyor.. şansımızı sevelim ne diyeyim.
queen'in afyon dinar konseri.
(bkz: the cranberries) dokunsalar ağlayacak kıvama geliyorum adını bile söyleyince.
(bkz: leonard cohen) yani bunu tarif etmek için ne denebilir ki?
(bkz: vaya con dios) nah neh nah söyleseydik ya beraber! :(
(bkz: the civil wars) bunlar neden ve neden ve neden dağıldılar? :(
(bkz: queen) bunu yazarken ağlıyorum. :(
(bkz: michael jackson) gitmeyip de yazmamak olur mu? olmaz! :(
bir kez daha: :(
(bkz: leonard cohen) yani bunu tarif etmek için ne denebilir ki?
(bkz: vaya con dios) nah neh nah söyleseydik ya beraber! :(
(bkz: the civil wars) bunlar neden ve neden ve neden dağıldılar? :(
(bkz: queen) bunu yazarken ağlıyorum. :(
(bkz: michael jackson) gitmeyip de yazmamak olur mu? olmaz! :(
bir kez daha: :(
kesinlikle ve kesinlikle (bkz: ferdi özbeğen). ah o 20. yıl şan konserinde olmak, o dönemde yaşamak vardı. kaydını izleyerek avunmaya çalışıyoruz artık. büyük üstad, saygı ve rahmetle...
rammstein'dır. lindemann'ın sesi kulaklarda inlerken sahnede oluşturulan görsel alev şöleni içinde adeta spiritüel bir ayin misali deneyimi henüz yaşamamak içimde bir uktedir.
(bkz: leonard cohen)
(bkz: james brown)
(bkz: mando diao)
üçü de istanbul'a geldiler. tekrar bir şansım olur diye harekete geçmedim, keşke hemen koşup bilet alsaymışım. ilk ikisini artık sahnede izleme şansım yok ama mando diao'yu inşallah yakalarım.
(bkz: james brown)
(bkz: mando diao)
üçü de istanbul'a geldiler. tekrar bir şansım olur diye harekete geçmedim, keşke hemen koşup bilet alsaymışım. ilk ikisini artık sahnede izleme şansım yok ama mando diao'yu inşallah yakalarım.
muhakkak çok kez yazılmıştır ama tekrar yazıyorum. barış manço