haberde soy isimleri kisaltmislar , asagida ise kadinin tam boy fotografini koymuslar.
sizin ben iki yuzlulugunuzu...
not: ozel mesaj atip meric diyen oldu, troll diyen oldu, duyarci yavsak diyen oldu. arkadaslar siz kafadan kontak misiniz ? ne istiyorsunuz, sokak ortasinda yaptiklari yanlis diye istiklal caddesinde yurutup "shame shame" diye bagirip taslayalim mi ? ruh hastasi misiniz siz, dogru bir sey mi bu kisilerin her detayiyla afise olmasi ?
15.06.2022 · 8. sıra
large eddy
14.06.2022 11:04 ~ 17:13