Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ta ilişkiye giren ablanın oyuncu çıkması 1

ekşi'de gör
haberde soy isimleri kisaltmislar , asagida ise kadinin tam boy fotografini koymuslar.

sizin ben iki yuzlulugunuzu...

not: ozel mesaj atip meric diyen oldu, troll diyen oldu, duyarci yavsak diyen oldu. arkadaslar siz kafadan kontak misiniz ? ne istiyorsunuz, sokak ortasinda yaptiklari yanlis diye istiklal caddesinde yurutup "shame shame" diye bagirip taslayalim mi ? ruh hastasi misiniz siz, dogru bir sey mi bu kisilerin her detayiyla afise olmasi ?