şaka zannedilen bu durum telafisi olmayacak sonuçlara yol açacak. asgari ücretin biraz fazlasına doktor çalışmaz, çalış dersen de böyle çeker gider. acı ama gerçek. kimseyi de daha düşük hayat standartlarına razı gelmiyor diye boşa suçlamayın.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
1,5 saat izlemek istemeyenler için aşağıda özet geçiyorum. elçiye zeval olmaz:
video linki: https://www.youtube.com/watch?v=jevaqdpokr0
- erdoğan seçimi yaptırmamak için büyük çaba harcayacak. gerginliği bilinçli olarak arttırıp ohalle birlikte seçimi ertelemeye çalışacak.
- yunanistan'la çatışma çıkarmak istiyorlar. alternatif olarak suriye ve iç karışıklık da masada.
- akp'nin oyu %22-23, mhp ise %3-4.
- akp verdiği tüm ihalelerden %25 komisyon alıyor. toplam 400 milyar dolar paraları var. bunu herkes biliyor. paralar da katar’da. ben o paraların nerelerde saklandığını da nasıl getirileceğini de çok iyi biliyorum.
- kılıçdaroğlu'nun bahsettiği new york'taki vakıfla ilgili paralar bunun yanında bahşiş parası gibi kalır.
- katar devleti bize 500 milyon dolarlık uçağı neden hediye etsin? o uçak satılık bir uçaktı ama hibe diye türkiye'ye geldi. palavra.
- ihracat rakamlarını açıklarken ithalattan bahsetmiyorlar. 1 ayda 10 milyar dolar açık var. yıl sonu için dolar tahminim 25-30 lira arası. seçime kadar 40 lira bile olabilir. saraydan para bas deniyor basıyorlar. bu gidişle ekmek yılsonu 7-10 lira arası olur.
- erdoğan içki içmeyi yasaklayamadığı için yaptığı zamlarla insanları içemez hale getirmeye çalışıyor. aldığım duyuma göre 1 ay önce adana'da sahte içkiden 30 kişi ölmüş ve olay gizlenmiş. 9 kişi de kör olmuş. gazeteciler araştırsın.
- erdoğan cumhuriyeti bitirip şeriatı getirmek ister. diyanetin başına atatürk düşmanını getirdi. onun için yeni havalimanına atatürk ismini vermedi. yere göğe sığdıramadığınız abdülhamit'in borcunu 1954'e kadar türkiye cumhuriyeti ödedi.
- halk içinde seks görüntüleri tamamen gündem değiştirme amaçlı provokasyon. bunlar dünyanın en özgür ülkelerinde bile olmayan şeyler. bu olaylar akp içinde de büyük rahatsızlık yarattı.
- sedat peker'in iddialarının doğru olduğunu düşünüyorum. erdoğan çıkıp ohal ilan ettim seçimi de erteledim dese kim ne yapabilir? halkın sokağa çıkma ihtimaline karşı elinde bekçiler var. kendine bir bekçi ordusu kurdu. paramiliter bir güç oluşturdular. erdoğan'ın ben seçimi kaybettim emekli oluyorum diyeceğini bekliyorsanız çok beklersiniz. erdoğan bu planında illa başarılı olacak demiyorum ama deneyeceğinden emin olabilirsiniz.
- dünyada basılan paralardan 1 trilyon dolar türkiye'ye gelebilir bu imkan var. ancak doğru, düzgün ve kuralına göre yönetilirse. osmanlıymış mehter takımıymış bunları bırakalım. yapay zeka konuşalım, internet konuşalım. yatırım bunlara gelecek. fırsatını bulan ülkeden kaçıyor. bunu durdurmak mümkün yeter ki türkiye soyulmasın.
- suriye operasyonu ohal çıkarmaya yönelik arayıştır. nato pazarlığıysa para pazarlığıdır. bunu abd ve avrupa da biliyor. çünkü kasada para yok.
özellikle 28. dakikada gelen soruya verdiği cevabı izleyin: https://streamable.com/ndx5xx
video linki: https://www.youtube.com/watch?v=jevaqdpokr0
- erdoğan seçimi yaptırmamak için büyük çaba harcayacak. gerginliği bilinçli olarak arttırıp ohalle birlikte seçimi ertelemeye çalışacak.
- yunanistan'la çatışma çıkarmak istiyorlar. alternatif olarak suriye ve iç karışıklık da masada.
- akp'nin oyu %22-23, mhp ise %3-4.
- akp verdiği tüm ihalelerden %25 komisyon alıyor. toplam 400 milyar dolar paraları var. bunu herkes biliyor. paralar da katar’da. ben o paraların nerelerde saklandığını da nasıl getirileceğini de çok iyi biliyorum.
- kılıçdaroğlu'nun bahsettiği new york'taki vakıfla ilgili paralar bunun yanında bahşiş parası gibi kalır.
- katar devleti bize 500 milyon dolarlık uçağı neden hediye etsin? o uçak satılık bir uçaktı ama hibe diye türkiye'ye geldi. palavra.
- ihracat rakamlarını açıklarken ithalattan bahsetmiyorlar. 1 ayda 10 milyar dolar açık var. yıl sonu için dolar tahminim 25-30 lira arası. seçime kadar 40 lira bile olabilir. saraydan para bas deniyor basıyorlar. bu gidişle ekmek yılsonu 7-10 lira arası olur.
- erdoğan içki içmeyi yasaklayamadığı için yaptığı zamlarla insanları içemez hale getirmeye çalışıyor. aldığım duyuma göre 1 ay önce adana'da sahte içkiden 30 kişi ölmüş ve olay gizlenmiş. 9 kişi de kör olmuş. gazeteciler araştırsın.
- erdoğan cumhuriyeti bitirip şeriatı getirmek ister. diyanetin başına atatürk düşmanını getirdi. onun için yeni havalimanına atatürk ismini vermedi. yere göğe sığdıramadığınız abdülhamit'in borcunu 1954'e kadar türkiye cumhuriyeti ödedi.
- halk içinde seks görüntüleri tamamen gündem değiştirme amaçlı provokasyon. bunlar dünyanın en özgür ülkelerinde bile olmayan şeyler. bu olaylar akp içinde de büyük rahatsızlık yarattı.
- sedat peker'in iddialarının doğru olduğunu düşünüyorum. erdoğan çıkıp ohal ilan ettim seçimi de erteledim dese kim ne yapabilir? halkın sokağa çıkma ihtimaline karşı elinde bekçiler var. kendine bir bekçi ordusu kurdu. paramiliter bir güç oluşturdular. erdoğan'ın ben seçimi kaybettim emekli oluyorum diyeceğini bekliyorsanız çok beklersiniz. erdoğan bu planında illa başarılı olacak demiyorum ama deneyeceğinden emin olabilirsiniz.
- dünyada basılan paralardan 1 trilyon dolar türkiye'ye gelebilir bu imkan var. ancak doğru, düzgün ve kuralına göre yönetilirse. osmanlıymış mehter takımıymış bunları bırakalım. yapay zeka konuşalım, internet konuşalım. yatırım bunlara gelecek. fırsatını bulan ülkeden kaçıyor. bunu durdurmak mümkün yeter ki türkiye soyulmasın.
- suriye operasyonu ohal çıkarmaya yönelik arayıştır. nato pazarlığıysa para pazarlığıdır. bunu abd ve avrupa da biliyor. çünkü kasada para yok.
özellikle 28. dakikada gelen soruya verdiği cevabı izleyin: https://streamable.com/ndx5xx
sosyal medyada saatlerce kurgulandıktan sonra çekilip montajlanan kurgu videolar için "abi kadın çok rahat, çok hazır cevap, çok esprili yea" diyen yarım akıllıları görmemizi sağlayan kadın kişisi.
evet canım ya; kadın çok hazır cevap, her hazır cevaplığında da kamera kayıtta oluyor tesadüfen. lan sosyal medyada her gördüğünüze atlayacak kadar mal olmayın..
evet canım ya; kadın çok hazır cevap, her hazır cevaplığında da kamera kayıtta oluyor tesadüfen. lan sosyal medyada her gördüğünüze atlayacak kadar mal olmayın..
yukarıda biri yazmış hem de heceleyerek yazmış, pat la ya cak diye. hayır pat la ma ya cak. seneye bu zamanlar peynir tenekelerine temiz 1 milyon tl verirken görürüm sizi.
kesinlikle şarttır, hatta bence c1 olduğunu belgelerle kanıtlaması gerekir.
bazen lisede bile çocuklar ödev yaparken kaynak bulamıyor arastirdigi konu icin.
üniversite seviyesindeki bir ders konusunda türkçe kaynak bulmanız çok zor (mühendislik icin yazıyorum)
insan bir yerden sonra ingilizce kaynaklara yönelip dünyaya açılmalı, dünyanın diğer ucundan bir akademisyenin yazdığı makale sizin aradiginiz sey olabiliyor.
hele pozitif bilimlerle içli dışlı bir bolumdeyseniz yabanci kaynaklar sizin kaderiniz oluyor.
ingilizce bilmeyen bir akademisyen :(
yazarken bile üzücü, bu kişi kendine ne katmış ki sana yol göstersin?
bazen lisede bile çocuklar ödev yaparken kaynak bulamıyor arastirdigi konu icin.
üniversite seviyesindeki bir ders konusunda türkçe kaynak bulmanız çok zor (mühendislik icin yazıyorum)
insan bir yerden sonra ingilizce kaynaklara yönelip dünyaya açılmalı, dünyanın diğer ucundan bir akademisyenin yazdığı makale sizin aradiginiz sey olabiliyor.
hele pozitif bilimlerle içli dışlı bir bolumdeyseniz yabanci kaynaklar sizin kaderiniz oluyor.
ingilizce bilmeyen bir akademisyen :(
yazarken bile üzücü, bu kişi kendine ne katmış ki sana yol göstersin?
ne saldırcaz be sana! ay bu da iyice.
kötü yönetiyorsun, başarısız buluyoruz onu söylüyoruz.
o da mı suç oldu?
yeter yahu! ülkeyi yönetmen için getirdi vatandaş seni oraya. aç bitap dolaşıyoruz bir de üstüne 7/24 trip yiyoruz. millet uygun fiyatta kiraya geçecek ev bulamazken, otele gidecek para bulamazken, kendi ülkesinde tatilin adını bile unutmuşken koskoca saraylarda oturuyorsun. yine suçlu biz oluyoruz.
oldu o zaman.
kötü yönetiyorsun, başarısız buluyoruz onu söylüyoruz.
o da mı suç oldu?
yeter yahu! ülkeyi yönetmen için getirdi vatandaş seni oraya. aç bitap dolaşıyoruz bir de üstüne 7/24 trip yiyoruz. millet uygun fiyatta kiraya geçecek ev bulamazken, otele gidecek para bulamazken, kendi ülkesinde tatilin adını bile unutmuşken koskoca saraylarda oturuyorsun. yine suçlu biz oluyoruz.
oldu o zaman.
o da bir şey mi? biz sala ile darbe önledik. inançlarımız arasında pek fark olmadığını ispat eden durumdur.
türk mutfağının alman mutfağının bir sıra önünde yer aldığı bir listeye almanlar bile götüyle güler.
enflasyon oranının tek hanelerde olduğu, malum şahısların yargılandığı, mültecisiz, refah seviyesi yüksek yeni bir türkiye.
elbisenin üstünde mezuniyet cübbesi var zaten özel bir gün için giyilmiş bu elbise. o özel günün hatrına anıtkabiri de ziyaret etmek istemiş kız ne var bunda?
1 dakika geç gelen bile alınmaması gerekiyor. adalet herkese lazım. sanki arkadaşlarıyla kadıköy'de buluşmaya gidiyor.
gerekiyorsa yarım saat önce git kapıda bekle, ulan ben işe bile geç kalmıyorum millet sınava geç kalıyor.
gerekiyorsa yarım saat önce git kapıda bekle, ulan ben işe bile geç kalmıyorum millet sınava geç kalıyor.
yerine suriyelileri çalıştırıyorlar artık.
not: ironi
not: ironi
ne garip ya. kızlar ilgi ister, erkekler seks ister. kızlar seksi haketmeyenlere verir, erkekler ilgiyi haketmeyenlere. toptan bir paradigma değişimi lazım herkesin mutlu olabilmesi icin.
t: bir tür genelleme
t: bir tür genelleme
fakirler evlenmesin ya okurken bile ruhum sıkıldı.
evlilik hadi tartışılır, ama düğün yapmak zaten ayrı bir gereksizlik. muhtemelen ileride çocuklarını devlet esirgeme yurduna vererek yetiştirirler. bunu da çocukları bedavaya büyüttüm diye yazar artık.
t: az gelirli muhafazakar ve cimri çiftin, saçma sapan bir evlilik serüveni.
evlilik hadi tartışılır, ama düğün yapmak zaten ayrı bir gereksizlik. muhtemelen ileride çocuklarını devlet esirgeme yurduna vererek yetiştirirler. bunu da çocukları bedavaya büyüttüm diye yazar artık.
t: az gelirli muhafazakar ve cimri çiftin, saçma sapan bir evlilik serüveni.
“hayat kurtarma” gibi bir sorumluluk alıp yoksulluk sınırı altında maaş alan bir insanın haklı serzenişidir.
fiziksel üstünlüğü olmamasına rağmen dünyanın en iyisi olan messi
benim yüreğimi hoplatmayan kostüm.
lan zaten ne yürek hoplatması amk? kadının memesi yok, direkt üstsüz çıksa yine yüreğim yerinden oynamaz *
lan zaten ne yürek hoplatması amk? kadının memesi yok, direkt üstsüz çıksa yine yüreğim yerinden oynamaz *
lale devri'ni hepiniz bilirsiniz. osmanlı imparatorluğu'nda ehl-i sarayın keyif çattığı, saray yalakası şairlerin akşamları yiyip içip dans ettikleri, sözde müslüman saray erkanının ramazan ayı gelince üzüldüğü, savaş falan olmadığı hâlde milletten savaş vergisi toplandığı bir zaman.
nihayetinde patrona halil isyanı ile son buluyor bu keyifli günler.
buraya kadar herkes bilir de bir de ufaktan bir sonrasını anlatayım.
isyandan sonra tahta çıkan birinci mahmud, bakar ki devletin gidişatı gidişat değil. başlar her suçu isyancılara atmaya. devletin kasası tamtakırdır ama tahtı bırakıp gitmek de olmaz! alır eline sancak-ı şerifi, meydanlarda nutuk çeker âhaliye.
" biliyorsunuz " der. bu kâfir isyancılar yüzünden camilere gidemedi ahâli. ( 5 hafta boyunca cuma namazı kılınanamıştır istanbul'da! )
" camilerimizden o isyan gününde ezan okunamadı " der padişah.
ne olduysa der, bu patrona tayfası yüzündendir. bunları bi yok edelim, bakın nasıl devlet-i âliyye şahlanacak!
ahâli de inanır tabii. vurun kahpeye misali, vururlar isyancılara.
sonra ne mi olur?
kanunî zamanında fransa'ya verilen kapitülasyonlar 1740 yılında sürekli hâle getirilir!
bu bir dönüm noktası olur osmanlı imparatorluğu için. artık devlet satılmaya başlamıştır. yabancı devletler birer birer kapitülasyonlar alırlar. imparatorluğun ekonomisi yerle yeksan olur.
tâ ki 1923 tarihinde imzalanan lozan barış anlaşması'na kadar. bu anlaşmayla tüm kapitülasyonlar kaldırılır.
lâkin olan olmuştur tabii!
nihayetinde patrona halil isyanı ile son buluyor bu keyifli günler.
buraya kadar herkes bilir de bir de ufaktan bir sonrasını anlatayım.
isyandan sonra tahta çıkan birinci mahmud, bakar ki devletin gidişatı gidişat değil. başlar her suçu isyancılara atmaya. devletin kasası tamtakırdır ama tahtı bırakıp gitmek de olmaz! alır eline sancak-ı şerifi, meydanlarda nutuk çeker âhaliye.
" biliyorsunuz " der. bu kâfir isyancılar yüzünden camilere gidemedi ahâli. ( 5 hafta boyunca cuma namazı kılınanamıştır istanbul'da! )
" camilerimizden o isyan gününde ezan okunamadı " der padişah.
ne olduysa der, bu patrona tayfası yüzündendir. bunları bi yok edelim, bakın nasıl devlet-i âliyye şahlanacak!
ahâli de inanır tabii. vurun kahpeye misali, vururlar isyancılara.
sonra ne mi olur?
kanunî zamanında fransa'ya verilen kapitülasyonlar 1740 yılında sürekli hâle getirilir!
bu bir dönüm noktası olur osmanlı imparatorluğu için. artık devlet satılmaya başlamıştır. yabancı devletler birer birer kapitülasyonlar alırlar. imparatorluğun ekonomisi yerle yeksan olur.
tâ ki 1923 tarihinde imzalanan lozan barış anlaşması'na kadar. bu anlaşmayla tüm kapitülasyonlar kaldırılır.
lâkin olan olmuştur tabii!
var olduğuna inandığım bir durum. bugüne kadar iletişim halinde bulunduğum düşük zekalıların hemen hemen hepsinin ses ve gürültüye dayanma eşiği çok yüksekti. bu tipler; yüksek sesle film izler, insan içinde bağırarak telefonla konuşur, arabalarından sikko rap şarkılarını topluma dinletirler. her türlü rahatsız edici gürültüyü zevk alarak yaparlar.
toplum içinde kendi zevki için gürültü yapan birisini görürseniz onun akıllı olma ihtimali yoktur. iq'su maksimum 90'dır.
edit: erlik dün twitter'da şu tespiti yapmış. başlığı açtıktan sonra haberim oldu. aklın yolu bir ne diyeyim. ayrıca ben erlik değilim, bu konuda mesaj atmayın lütfen.
toplum içinde kendi zevki için gürültü yapan birisini görürseniz onun akıllı olma ihtimali yoktur. iq'su maksimum 90'dır.
edit: erlik dün twitter'da şu tespiti yapmış. başlığı açtıktan sonra haberim oldu. aklın yolu bir ne diyeyim. ayrıca ben erlik değilim, bu konuda mesaj atmayın lütfen.
istanbul modern bir şehir değil. tıpkı anadolu veya ortadoğu yerleşkesi gibi göt göte yapılaşmalarla oluşmuş bir köykent. istanbul'da yaşayıp da anadolu şehirleri boklayan tipler olur ya heh işte bu görüntü (rezalet) bunlara yeter de artar.
1980 lerden sonra istanbul'da yaşamak bence amelelik.
1980 lerden sonra istanbul'da yaşamak bence amelelik.
başlığı açan 20 yaşındaki normal kız galiba.
böyle salak kıyaslamalar ergen bir beyinden çıkar anca.
böyle salak kıyaslamalar ergen bir beyinden çıkar anca.
maçla ilgili hoş bir detay verelim;
casper rudd 23 yaşında ve rafa nadal academy mezunu. bilmeyenler için söyleyelim, bu akademi rafa nadal tarafından kurulmuş ve şu anda tenis koçu olan amcası toni nadal tarafından yönetilen bir akademi. burası tenisçi olmak isteyen çocuklara ve gençlere sadece tenisi öğretmeyip; aynı zamanda temel okul eğitimlerini de veriyor.
yani bir tarafta bu akademinin kurucusu, diğer tarafta da bu akademinin mezun öğrencisi var.
bu da sporun ve vizyonun güzelliği işte.
casper rudd 23 yaşında ve rafa nadal academy mezunu. bilmeyenler için söyleyelim, bu akademi rafa nadal tarafından kurulmuş ve şu anda tenis koçu olan amcası toni nadal tarafından yönetilen bir akademi. burası tenisçi olmak isteyen çocuklara ve gençlere sadece tenisi öğretmeyip; aynı zamanda temel okul eğitimlerini de veriyor.
yani bir tarafta bu akademinin kurucusu, diğer tarafta da bu akademinin mezun öğrencisi var.
bu da sporun ve vizyonun güzelliği işte.
oldukça eski bir video. bu çiftimiz şimdiye kadar bosanmadilarsa muhtemelen kendi zihniyetlerinde buyutecekleri en az 3 çocuk yapmışlardır.
karşı takım olsam bu denli dolu bir sahada oynamaya korkardım.
gerçekten ankara, kadın voleybolunda tribünde ayrı bir rekabetle yaşanıyor.
kız çocuğunu alıp maça götüren baba görünce mutlu oluyorum.
ekleme: şu kızların tırnak pisliği kadar başarısı olmayanlar pislik atıyor ya.. söyleyeceklerim bu kadar.
maç sonrası ekleme; tv karşısında anca burun karıştıran hazımsız adam müsvetteleri..
şimdi o boklu entrylerinizi alın ve siktirin gidin.
gerçekten ankara, kadın voleybolunda tribünde ayrı bir rekabetle yaşanıyor.
kız çocuğunu alıp maça götüren baba görünce mutlu oluyorum.
ekleme: şu kızların tırnak pisliği kadar başarısı olmayanlar pislik atıyor ya.. söyleyeceklerim bu kadar.
maç sonrası ekleme; tv karşısında anca burun karıştıran hazımsız adam müsvetteleri..
şimdi o boklu entrylerinizi alın ve siktirin gidin.
klasik yurdum insanı düşünme tarzı yine sürece değil sonuca odaklanmış.
el ile su taşımakla değirmen dönmez.
el ile su taşımakla değirmen dönmez.
varoş komşularımın* ısrarla titreşen telefonu. 6'dan beri titriyor şarjı da mı bitmiyor? şansıma hangi eve geçersem geçeyim bu hayvanlardan bir tanesine denk geliyorum ne kadar yaygın bir davranış - pardon terbiyesizlik bu?
yalıtımı falan bahane etmeyin ben uyanıyorsam zangır zangır titremeye bu hayvan evladı nasıl uyanmıyor? kime sorsam ben değilim diyor.
bütün hıyarları bu ülkeye mi toplamışlar anlamıyorum ki. patlasa da o telefon geberip gitseniz keşke. yarım saat oldu lan.
yalıtımı falan bahane etmeyin ben uyanıyorsam zangır zangır titremeye bu hayvan evladı nasıl uyanmıyor? kime sorsam ben değilim diyor.
bütün hıyarları bu ülkeye mi toplamışlar anlamıyorum ki. patlasa da o telefon geberip gitseniz keşke. yarım saat oldu lan.
ulan yeni gelecek iktidara söylüyorum:
eğer bu görüntüleri dev ekranlarda müsebbiplerine izletip onları cam kafes içerisinde vatana ihanet suçundan yargılatmazsanız siz de kahpesiniz. siz de aynı boksunuz.
türk milleti, ciğerin yanacak ciğerin. asla soğumayacak.
eğer bu görüntüleri dev ekranlarda müsebbiplerine izletip onları cam kafes içerisinde vatana ihanet suçundan yargılatmazsanız siz de kahpesiniz. siz de aynı boksunuz.
türk milleti, ciğerin yanacak ciğerin. asla soğumayacak.
abi, mesele cehalet meselesi.
siz, neden köy enstitüleri kapatıldı zannediyorsunuz?
siz, neden amerika denen orospu çocuğu ve içerideki amerikan uşakları el ele eğitim sistemini bozdular zannediyorsunuz?
bunun için işte. adamlar türkiye'nin kalkınma hamlesini frenlemek için ve halkı aptallaştırmak için ilk önce cahil üretimine geçti. bunu yapmak için eğitimi baltaladı.
ortaya çıkan cahil ama yine de iyi kötü aklı çalışan bu insanları, 90'lı yıllarda teknoloji maharetiyle (televizyonla) iyice traşladılar.
cahilin oy verirken ki kriteri ''ülke düzelsin, vatan kurtulsun, aydınlık yarınlarımız olsun'' değildir. onun kriteri, ''benim tuttuğum parti (takım) kazansın''dır.
tuttuğu takım kazanınca, kendisi kazanmış kabul ediyor ve bunu da sonuna kadar savunuyor.
son olarak dinden de bilgi verelim; firavun abinin halkı da aynı dertten gitti. firavun dayı, halkını aptal yerine koydu onlar da buna rağmen ona itaat ettiler..... dur lan ilgili ayetleri yazalım;
firavun, halkını aptal yerine koydu ama yine de ona boyun eğdiler. çünkü onlar yoldan çıkmış bir halktı. zuhruf 54
onlar bizi üzünce biz de hak ettikleri cezayı verdik ve hepsini suda boğduk. zuhruf 55
not; diğer bazı meallerde de ''bizi üzünce'' yerine ''bizi öfkelendirince'' yazıyor. söz konusu kelimenin gerçek türkçe anlamı nedir bilmiyorum yani allah, bu aptalların tavrına üzülüyor mu yoksa, öfkeleniyor mu bilmiyorum ama her halukarda ayetten biliyoruz ki, allah böylelerini cezalandırıyor.
siz, neden köy enstitüleri kapatıldı zannediyorsunuz?
siz, neden amerika denen orospu çocuğu ve içerideki amerikan uşakları el ele eğitim sistemini bozdular zannediyorsunuz?
bunun için işte. adamlar türkiye'nin kalkınma hamlesini frenlemek için ve halkı aptallaştırmak için ilk önce cahil üretimine geçti. bunu yapmak için eğitimi baltaladı.
ortaya çıkan cahil ama yine de iyi kötü aklı çalışan bu insanları, 90'lı yıllarda teknoloji maharetiyle (televizyonla) iyice traşladılar.
cahilin oy verirken ki kriteri ''ülke düzelsin, vatan kurtulsun, aydınlık yarınlarımız olsun'' değildir. onun kriteri, ''benim tuttuğum parti (takım) kazansın''dır.
tuttuğu takım kazanınca, kendisi kazanmış kabul ediyor ve bunu da sonuna kadar savunuyor.
son olarak dinden de bilgi verelim; firavun abinin halkı da aynı dertten gitti. firavun dayı, halkını aptal yerine koydu onlar da buna rağmen ona itaat ettiler..... dur lan ilgili ayetleri yazalım;
firavun, halkını aptal yerine koydu ama yine de ona boyun eğdiler. çünkü onlar yoldan çıkmış bir halktı. zuhruf 54
onlar bizi üzünce biz de hak ettikleri cezayı verdik ve hepsini suda boğduk. zuhruf 55
not; diğer bazı meallerde de ''bizi üzünce'' yerine ''bizi öfkelendirince'' yazıyor. söz konusu kelimenin gerçek türkçe anlamı nedir bilmiyorum yani allah, bu aptalların tavrına üzülüyor mu yoksa, öfkeleniyor mu bilmiyorum ama her halukarda ayetten biliyoruz ki, allah böylelerini cezalandırıyor.
ahıra büyükbaş hayvan sokuyor sanki ayıoğlu ayınınoğlu
batuhan'a ilk defa katılıyorum, bu sistem devam ederse kırmızılar oyun alamaz.
hiçkimsenin saygı göstermediği bazı dalsalakların doktorlara küfür ettiği başlıktır.
barcelona'nın ciddi bir deprem kuşağında yer almaması, plansız artan nüfus nedeniyle bina stoğunu her kırk yılda daha büyük konutlarla yenilemek zorunda kalmaması ve de kent planına sadık bir yapılaşmayı işaret etmesi nedeniyle cillop gibi bir görüntüdür.
hayatı boyunca “köklerinizden kurtulun, kopun, her şeyi reddedin” diyen nietzsche‘nin doğduğu ile öldüğü yer arası mesafenin sadece 30 metre oluşu; “kötülük en büyük güçtür, merhamet büyük zayıflıktır” diyen nietzsche‘nin kırbaçlanan bir atı görüp merhametten hüngür hüngür ağlaması..
demem odur ki; insan çelişik ve ironik bir varlıktır. insanların ne dediğinden çok ne yaptığına dikkat etmekte fayda vardır. iyi geceler..
demem odur ki; insan çelişik ve ironik bir varlıktır. insanların ne dediğinden çok ne yaptığına dikkat etmekte fayda vardır. iyi geceler..
gelip chp milliyetçi olamaz diye ciddi ciddi eleştiren var ya.
atatürk'ü partisi için diyor bunu hdp'li arkadaş.
hep akp seçmenini vazgeçirmek için propaganda yapardım etrafımda artık chp'de eklendi buna. yok çünkü farkınız..
atatürk'ü partisi için diyor bunu hdp'li arkadaş.
hep akp seçmenini vazgeçirmek için propaganda yapardım etrafımda artık chp'de eklendi buna. yok çünkü farkınız..
liselere giriş sınavı.
ikizlerimden biri geçtiğimiz yıllarda bu sınavda türkiye şampiyonu olmuştu. o an duyduğum gururu, hissettiğim mutluluğu anlatmaya kelimeler bulamıyorum. şu an bile bu başlığı okuyunca gururdan gözlerim doldu.
çalışan, didinen yavrulara allah yardım etsin çok zor bir süreç. çeken bilir.
ikizlerimden biri geçtiğimiz yıllarda bu sınavda türkiye şampiyonu olmuştu. o an duyduğum gururu, hissettiğim mutluluğu anlatmaya kelimeler bulamıyorum. şu an bile bu başlığı okuyunca gururdan gözlerim doldu.
çalışan, didinen yavrulara allah yardım etsin çok zor bir süreç. çeken bilir.
(bkz: #138352378) swh
abi sağlıklı bir insan kendini böyle pazarlar mı ya? hiç mi utanma arlanma olmaz insanda.
tanım: ayak serçe parmağıdır.
abi sağlıklı bir insan kendini böyle pazarlar mı ya? hiç mi utanma arlanma olmaz insanda.
tanım: ayak serçe parmağıdır.
amber heard'ün yatağı tutturamaması suretiyle evet bildiniz maalesef camiye…
ya kardeşim şakası bi yana bu ülkede cami yiyor millet :/
ya kardeşim şakası bi yana bu ülkede cami yiyor millet :/
adam tarihin en iyisi, belki de onumuzdeki 100 sene gecilemeyecek grand slam sampiyonlugu sayisina ulasmis, ama eksicilere kalsa doping mucizesiymis. madem bu kadar kolay, diger tenisciler de yapsin boyle doping?
yemin ederim bu sozluk'teki mal insan sayisi baska hicbir mecrada yok, elinde tam yagli pogacasi "nadal doping mucizesi abi yeaaa" diye entry giriyor 2 merdiven ciksa nefes nefese kalacak amk neckbeard'i. her bokta bir bit yenigi aramasaniz, her seyin ardinda bir buyuk resim gormeseniz olursunuz herhalde? biraz rahat olun ya, kafayi cizmissiniz haberiniz yok aq.
yemin ederim bu sozluk'teki mal insan sayisi baska hicbir mecrada yok, elinde tam yagli pogacasi "nadal doping mucizesi abi yeaaa" diye entry giriyor 2 merdiven ciksa nefes nefese kalacak amk neckbeard'i. her bokta bir bit yenigi aramasaniz, her seyin ardinda bir buyuk resim gormeseniz olursunuz herhalde? biraz rahat olun ya, kafayi cizmissiniz haberiniz yok aq.
1- varsa ve müsaitse gerçek bir dostla dertleşme
2- temiz havaya çıkıp nefesi ciğerlerde hissederek yürüyüş, ağaçlık ya da deniz kenarı her zaman ideal
3- yükselen enerjiyi kanalize edecek spor
4- tai chi cool down egzersizleri, başta biriken enerjiyi ayaklara toprağa verme hareketi. saksıya konan suyun toprağa işlemesi gibi tepelere çıkan enerjiyi dağıtma
5- hiç hareket edecek durum yoksa yuvarlanan pandaları düşünme. ne kadar mutlular seks bile yılda sadece bir saat akıllarına geliyor.
2- temiz havaya çıkıp nefesi ciğerlerde hissederek yürüyüş, ağaçlık ya da deniz kenarı her zaman ideal
3- yükselen enerjiyi kanalize edecek spor
4- tai chi cool down egzersizleri, başta biriken enerjiyi ayaklara toprağa verme hareketi. saksıya konan suyun toprağa işlemesi gibi tepelere çıkan enerjiyi dağıtma
5- hiç hareket edecek durum yoksa yuvarlanan pandaları düşünme. ne kadar mutlular seks bile yılda sadece bir saat akıllarına geliyor.
bugüm yetim kaldım ulamlar ...
çok üsgünüm ...
çok üsgünüm ...
burada bir de şöyle bir durum var. muhtemelen bu tarz bir testi, objektif olması açısından, sabit, anlaşılır bir metinle yapıyorlardır. ancak, %40 popülasyonun bir kısmının okuduklarını anlamadıkları gibi yazdıklarının da okunabilir olduğunu sanmıyorum. hal böyle olunca, okuduğunu anlamama oranı daha da artıyor.
yeri geliyor, bir mevzuat oluyor, yeri geliyor teknik bir doküman oluyor düşünüp duruyorsun.
edit: imla
yeri geliyor, bir mevzuat oluyor, yeri geliyor teknik bir doküman oluyor düşünüp duruyorsun.
edit: imla
çok net söylüyorum. bunu yapmak göt ister. seçim kaybedildiği zaman insanları bastırmaya çalışmayı deneyebilirler. fakat koltuğu bırakmamak onlar için intihar olur.
bu saatten sonra ödenmesi gereken bir bedel varsa bunu da ödemek zorundayız maalesef. türk milleti esareti kabul etmez.
türk milletinin bu kadar sessiz kalmasının sebebi seçimler. seçimlerden sonra kimse tutamaz. hele bir gitmesinler o sandıkları analarının amına sokarız net. yok öyle monarşi hayalleri. yedirmezler.
bu saatten sonra ödenmesi gereken bir bedel varsa bunu da ödemek zorundayız maalesef. türk milleti esareti kabul etmez.
türk milletinin bu kadar sessiz kalmasının sebebi seçimler. seçimlerden sonra kimse tutamaz. hele bir gitmesinler o sandıkları analarının amına sokarız net. yok öyle monarşi hayalleri. yedirmezler.
yeni çıkmış olan mini netflix dizisi. oyuncular iyi, hikaye de sardı. genel anlamda beğendiğim bir dizi oldu.
ana karakterlerden biri olan aslı'nın stajyer olmasından, diğer stajyerleri ekarte edip kadrolu olmasına kadarki süreç bana bi fıkrayı hatırlattı. bill gates-damat fıkrası… kız tam olarak bu adımlarla kadroya girdi ahdhaha
bilmeyenler için;
baba, oğluna gider.
baba: benim seçeceğim bir kızla evlenmeni istiyorum.
oğul: hayır, olmaz öyle şey!
baba: ama kız bill gates'in kızı.
oğul: ..olur o zaman.
baba, bill gates'e gider.
baba: kızınızın oğlumla evlenmesini istiyorum.
bill gates: ne münasebet!
baba: ama oğlum dünya bankası'nın ceo'su.
bill gates: ..tamam o zaman.
baba, dünya bankası'nın başkanına gider.
baba: oğlumu bankanıza ceo olarak atamanızı istiyorum.
başkan: tabii ki hayır!
baba: ama oğlum bill gates'in damadı.
başkan: ..atayalım o zaman.
ana karakterlerden biri olan aslı'nın stajyer olmasından, diğer stajyerleri ekarte edip kadrolu olmasına kadarki süreç bana bi fıkrayı hatırlattı. bill gates-damat fıkrası… kız tam olarak bu adımlarla kadroya girdi ahdhaha
bilmeyenler için;
baba, oğluna gider.
baba: benim seçeceğim bir kızla evlenmeni istiyorum.
oğul: hayır, olmaz öyle şey!
baba: ama kız bill gates'in kızı.
oğul: ..olur o zaman.
baba, bill gates'e gider.
baba: kızınızın oğlumla evlenmesini istiyorum.
bill gates: ne münasebet!
baba: ama oğlum dünya bankası'nın ceo'su.
bill gates: ..tamam o zaman.
baba, dünya bankası'nın başkanına gider.
baba: oğlumu bankanıza ceo olarak atamanızı istiyorum.
başkan: tabii ki hayır!
baba: ama oğlum bill gates'in damadı.
başkan: ..atayalım o zaman.
yobazlığın sonucu bu işte. iğrenç amk şu görüntüye bak. yıllarca yeşil bursa dedik, bu mudur ? büyük şehir yaşanmaz artık, ülkenin birçok yeri böyle yazık.
lan kadın dalga geçmiş çok da komik video olmuş, burada kadını kritik edenler var.
yumurtayı tek elle kırışına sevindiği an mükemmeldir:)
yumurtayı tek elle kırışına sevindiği an mükemmeldir:)
ön edit: özgür iraden var diyen arkadaşlar, ben mi istedim özgür iradem olmasını, özgür iradem var da bir sürü de genetik defom var o ne olacak, kötülüğe meyilli genlerim varsa o ne olacak? sanki kusursuz steril bir özgür irade vermiş gibi konuşuyosunuz, ki onu bile verseydi benim sorumluluğumda olmazdı. yarattığın şeyi niye sapıtabilir şekilde yarattın madem bunun cevabını verin, hem kusurlu yaratıyosun, sonra da kusurlu tercihler yaptı diye cezalandırıyosun? üstelik neyin kusurlu olup olmadığına karar veren de sensin, kendin çalıp kendin oynuyosun yani, benim ne günahım var bu işte arkadaş? yani uzaylılar bizi zorla kaçırıp bunu yapsa, herhalde daha kötü bir uzaylı olamazdı değil mi? tanrı olunca ne değişti?
---
sebebi neydi ki? düşünsene bi resim ciziyosun sonra beğenmeyip, sen nası resimsin lan benim istediğim gibi değilsin deyip ateşe atıyorsun. resim olsak yine iyi sonsuza kadar acı cekecez lan daha niye dünyaya geldik onu anlamadık, bu nası adalet olm manyak mısınız lan =)) hani kurallar da iyi olmak falan değil ha, su an benim diyen insan 5 vakit namaz kilamaz kolay, götüne su kaçsa abdestin gitti, boğazına çöp kaçsa orucun gitti, squid game bundan daha kolay amk.
çocuk yapıp, çocuk istediği gibi olmayınca sobaya atanlar cehenneme gidiyor mu ben onu merak ettim.
---
sebebi neydi ki? düşünsene bi resim ciziyosun sonra beğenmeyip, sen nası resimsin lan benim istediğim gibi değilsin deyip ateşe atıyorsun. resim olsak yine iyi sonsuza kadar acı cekecez lan daha niye dünyaya geldik onu anlamadık, bu nası adalet olm manyak mısınız lan =)) hani kurallar da iyi olmak falan değil ha, su an benim diyen insan 5 vakit namaz kilamaz kolay, götüne su kaçsa abdestin gitti, boğazına çöp kaçsa orucun gitti, squid game bundan daha kolay amk.
çocuk yapıp, çocuk istediği gibi olmayınca sobaya atanlar cehenneme gidiyor mu ben onu merak ettim.
(bkz: uğur derin dondurucu)