Sık geçen başlıklar

tanrının hem yaratıp hem hesap sorması 1

ekşi'de gör
ön edit: özgür iraden var diyen arkadaşlar, ben mi istedim özgür iradem olmasını, özgür iradem var da bir sürü de genetik defom var o ne olacak, kötülüğe meyilli genlerim varsa o ne olacak? sanki kusursuz steril bir özgür irade vermiş gibi konuşuyosunuz, ki onu bile verseydi benim sorumluluğumda olmazdı. yarattığın şeyi niye sapıtabilir şekilde yarattın madem bunun cevabını verin, hem kusurlu yaratıyosun, sonra da kusurlu tercihler yaptı diye cezalandırıyosun? üstelik neyin kusurlu olup olmadığına karar veren de sensin, kendin çalıp kendin oynuyosun yani, benim ne günahım var bu işte arkadaş? yani uzaylılar bizi zorla kaçırıp bunu yapsa, herhalde daha kötü bir uzaylı olamazdı değil mi? tanrı olunca ne değişti?

---

sebebi neydi ki? düşünsene bi resim ciziyosun sonra beğenmeyip, sen nası resimsin lan benim istediğim gibi değilsin deyip ateşe atıyorsun. resim olsak yine iyi sonsuza kadar acı cekecez lan daha niye dünyaya geldik onu anlamadık, bu nası adalet olm manyak mısınız lan =)) hani kurallar da iyi olmak falan değil ha, su an benim diyen insan 5 vakit namaz kilamaz kolay, götüne su kaçsa abdestin gitti, boğazına çöp kaçsa orucun gitti, squid game bundan daha kolay amk.

çocuk yapıp, çocuk istediği gibi olmayınca sobaya atanlar cehenneme gidiyor mu ben onu merak ettim.