olabileceği maksimum yer burası değil maalesef.
hala kuru tutuyorlar, insanlar hala döviz,altın alıyor.
daha kkm garabetinde olan paralar var, o sonlandığında oluşacak curcunayı siz düşünün.
Sık geçen başlıklar
gratis 6
ekşi profilibu kılıçdaroğlu nun varya yatacak yeri yok!
deniz baykal 1, bu kılıçdaroğlu 2!
hiç gereği yokken, gündem ekonomi olmalıyken geçmişte kalmış bir durumu açtı al buyur işte!
istifa et,bırak artık şu chp yi, düş yakamızdan yahu!
deniz baykal 1, bu kılıçdaroğlu 2!
hiç gereği yokken, gündem ekonomi olmalıyken geçmişte kalmış bir durumu açtı al buyur işte!
istifa et,bırak artık şu chp yi, düş yakamızdan yahu!
istanbul modern bir şehir değil. tıpkı anadolu veya ortadoğu yerleşkesi gibi göt göte yapılaşmalarla oluşmuş bir köykent. istanbul'da yaşayıp da anadolu şehirleri boklayan tipler olur ya heh işte bu görüntü (rezalet) bunlara yeter de artar.
1980 lerden sonra istanbul'da yaşamak bence amelelik.
1980 lerden sonra istanbul'da yaşamak bence amelelik.
şu ülkede tarikatlere,cemaatlere, derneklere,vakıflara yurt açtırmayacaksın amk!
edit: yazdığım entry de dinle ilgili hiç bir çıkarım yoktur.okuduğunu anlamayan cahiller lütfen mesaj atmasın.
he çıkarım yapanlar da tabi ki yapsın ama bu beni bağlamaz.
edit: yazdığım entry de dinle ilgili hiç bir çıkarım yoktur.okuduğunu anlamayan cahiller lütfen mesaj atmasın.
he çıkarım yapanlar da tabi ki yapsın ama bu beni bağlamaz.
bu gibi durumlarda aklıma alevi diye dışlanan ergenekoncu,balyozcu şucu bucu diyerek haksız yere suçlanan ve gururuna yediremeyip intihar eden yarbay ali tatar gelir. o yüzden gram üzülüyorsam ağzıma oluk oluk sıçsınlar.
şeyhinizi de şıhınızı da,tarikatlerinizi de...