ne saldırcaz be sana! ay bu da iyice.
kötü yönetiyorsun, başarısız buluyoruz onu söylüyoruz.
o da mı suç oldu?
yeter yahu! ülkeyi yönetmen için getirdi vatandaş seni oraya. aç bitap dolaşıyoruz bir de üstüne 7/24 trip yiyoruz. millet uygun fiyatta kiraya geçecek ev bulamazken, otele gidecek para bulamazken, kendi ülkesinde tatilin adını bile unutmuşken koskoca saraylarda oturuyorsun. yine suçlu biz oluyoruz.
oldu o zaman.
06.06.2022 · 6. sıra
aurora ve sahra
05.06.2022 16:12 ~ 16:17