1 dakika geç gelen bile alınmaması gerekiyor. adalet herkese lazım. sanki arkadaşlarıyla kadıköy'de buluşmaya gidiyor.
gerekiyorsa yarım saat önce git kapıda bekle, ulan ben işe bile geç kalmıyorum millet sınava geç kalıyor.
06.06.2022 · 12. sıra
uduli
05.06.2022 08:38 ~ 08:56