autotunelu sözüm ona rapçilerin şarkılarını duydukça kaçacak yer aradığımızdan göremiyorsunuz dediğim yanlış önermedir.
Sık geçen başlıklar
metalcilerin azalarak bitmesi 8
ekşi'de görsaman altından su yürütmekle meşgulüz
metalci dediğin topluluk zaten az sayıda kişiden oluşur. onlarda yaş olarak büyümüştür sokaklarda boş boş gezmiyordur. kaliteli gruplar gelmiyor yada yenileri çıkmıyordur ki zaten az olan insanları şöyle bir konser heyecanıyla göremiyorsundur.
sıkıntı yok yani o adam hala irom maiden, metallica dinliyor, arada açıp sırf zevk olsun diye eric johnson soloları dinliyor, gaza gelmek için malmsteen den bir blackstar patlatıyor..
sen boşver aleynalara leylalara devamke
sıkıntı yok yani o adam hala irom maiden, metallica dinliyor, arada açıp sırf zevk olsun diye eric johnson soloları dinliyor, gaza gelmek için malmsteen den bir blackstar patlatıyor..
sen boşver aleynalara leylalara devamke
bitmedik, kılık değiştirdik normal insanlar gibi sokaklarda yürüyoruz.
siz kulaklıkta demet akalın dinlediğimizi sanarken aslında kreator dinliyoruz.
artık kafamızı değil ayağımızı sallıyoruz
eve gidince postallarımıza bakıp bi sigara yakıyoruz
siz kulaklıkta demet akalın dinlediğimizi sanarken aslında kreator dinliyoruz.
artık kafamızı değil ayağımızı sallıyoruz
eve gidince postallarımıza bakıp bi sigara yakıyoruz
yerine suriyelileri çalıştırıyorlar artık.
not: ironi
not: ironi
1987'de ankara'da bir pasajda duymuş olduğum cümle. ne çokmuşuz, bitmedik bir türlü.
biz metalcileri susturamayacaksınız. ayasofya ibadete açılsın görürsünüz siz.
hiç de bitmedik. hâlâ buradayız.
metal müzik benim için hiçbir zaman bir kimlik kurma, kendini bulma, bir geçiş süreci olmamıştır. zira ben müziği tüketmem; dinlerim. dinlediğim müzikle bir olur, onu anlamaya çalışırım. tabii death metal, black metal gibi gerçekten yorucu ve müzik demeye dilimin varmadığı türler bu faaliyetimin sınırları içinden geçemez, orası ayrı konu (bazı grupların bazı şarkılarını tenzih ederim)
"bir süre sonra kafa kaldırmıyor" diyenler zaten gerçek anlamda bir metal müzik dinleyicisi olmamış, daha doğrusu "müzik dinleyicisi" olamamış ve metal müziği bahsettiğim süreçlerin bir parçası olarak kullanmış kişiler kanaatimce. "bitti" dedikleriniz işte bu "tüketici" kimseler.
metal müzik benim için hiçbir zaman bir kimlik kurma, kendini bulma, bir geçiş süreci olmamıştır. zira ben müziği tüketmem; dinlerim. dinlediğim müzikle bir olur, onu anlamaya çalışırım. tabii death metal, black metal gibi gerçekten yorucu ve müzik demeye dilimin varmadığı türler bu faaliyetimin sınırları içinden geçemez, orası ayrı konu (bazı grupların bazı şarkılarını tenzih ederim)
"bir süre sonra kafa kaldırmıyor" diyenler zaten gerçek anlamda bir metal müzik dinleyicisi olmamış, daha doğrusu "müzik dinleyicisi" olamamış ve metal müziği bahsettiğim süreçlerin bir parçası olarak kullanmış kişiler kanaatimce. "bitti" dedikleriniz işte bu "tüketici" kimseler.