Sık geçen başlıklar

mehmet ali erbil denince akla gelenler 5

ekşi'de gör
annem... bayılırdı bu herife. çarkıfelek'i dikkatlice izler, mali espri yaptığı zaman bana döner, espriyi tekrar eder, çok gülerdi rahmetli. ben de çok komikmiş gibi gülerdim. hatta kahkaha atmaya çalışırdım. ah anacım ahh...
yıl 99, ilk uçak yolculuğumu yaparak ilk meslek hayatıma başlayacağım budapeşte'ye gitmek için bindiğim uçakta fenerbahçe'nin ertesi gün mtk budapest ile avrupa maçı olduğu için fenerli ünlüler taraftarlar da vardı. bu da içlerindeydi.
yolculuk boyunca; arkadaşlar saatte nacar karıda macar diye uçak koridorunda şaklabanlık yapıp durmuştu.
çarkıfelek programında yarışmacıya harf tüyosu verip sanki birçok kutucuk dolacakmış gibi tepkiler yaptıktan sonra tek bir kutunun bile dolmaması. her seferinde kahkaha atıyorum. ayrıca bu olaya programda kimsenin gülmemesine de şaşırıyorum. resmen underrated bir espri.
trolllük. troll denen kavram yokken trolldü adam.