izlemeden önce fularlı sözlük yazarları ne diyor diye okuyayım dedim önce. saçmalamaları görünce de bu kadar da kötü olamaz dedim ve yine gayet güzel bir iş çıkardığını daha ilk bölümde anladım.
1942 doğumlu hocamla aramda 40 yaş olmasına rağmen jenerasyon farkı yok gibiydi de, merak ettiğim şu. sizin bu ülkeye ve dünyaya dair tarih ve genel kültür bilginiz doğum tarihinizden itibaren cereyan eden olaylardan mi ibaret?
kemal sunal'ı beğenmez gizli gizli izler güler, recep ivedik karakteriyle tanıdığı şahan gökbakar'ın memleket meseleleriyle dertlendiğini görünce şaşırır. nesiniz oğlum siz? finlandiya'dan mı katıldınız bu ülkeye?
ustalara saygı duruşunu her filminde az çok sergilemeye gayret eden, sırf bu yüzden bile saygıyı hak eden bir sanatçıdır cem yılmaz. ne varsa bizim nesilde var yine. emeklerine sağlık olsun. cidden politik duruşunu sevmem, pasifist bulurum o ayrı ama herşeyi eleştirme hastalığından müzdaripsiniz siz. acil şifalar dilerim.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
fransa'nın şarkısını özkan uğur yazmış gibi hissediyorum.
hala etrafımda alan var inanamıyorum. kayıplara cidden üzülmüştüm ama artık iyi oldu noktasına geldim. adam diyor ki 20 milyon coin aldım dip noktası. bekliyor ki 5 yıl sonra 1 dolara çıkacak o da 20 milyon dolar kazanacak. bunun gibi binlercesi var. biri de düşünmüyor mu benim gibi düşünen binlerce kişiye 20 milyon doları kim verecek? abd merkez bankası bunlar için dolar basacak galiba. adam ciddi ciddi 20 milyon dolar kazanacağını düşünüyor. aklı başında biri sanırdım.
ben bir kürdüm ve aday olmasını en çok istediğim kişi mansur yavaş'tır.
entry bu kadar.
entry bu kadar.
açık bir yobaz beyanı. sonra avrupa, amerika'ya gidip buralarda islamofobi var diye ağlarlar.
islam işte tam olarak budur. içinde bir tutam insanlık olanın korkması gerekir.
islam işte tam olarak budur. içinde bir tutam insanlık olanın korkması gerekir.
veto etmeliyiz. bu küstahlar tek başlarına uğraşsınlar putinle. benim askerim neden bu pezevenkler için ölsün ki? hem de bu pezevenkler pkkyı desteklerken? cumhurbaşkanı bu kararında devam eder umarım.
vatana ihanetin bilmem kaçıncı sahnelenmesi olayıdır.
en hazır ve ülkenin en güzel havaalanı sadece reis istiyor diye yıkılıyor!
edit : 2-3 sene evvel yanlış hatırlamıyorsam dünyanın en iyi havaalanlarından biri seçilmişti. ismi atatürk olmasaydı yıkılır mıydı?
en hazır ve ülkenin en güzel havaalanı sadece reis istiyor diye yıkılıyor!
edit : 2-3 sene evvel yanlış hatırlamıyorsam dünyanın en iyi havaalanlarından biri seçilmişti. ismi atatürk olmasaydı yıkılır mıydı?
(bkz: entry ve nick uyumu)
muhtemelen haftaya son maçını oynayacak olan, 3.lige düşerek mevcut finansal krizin içinden çıkma ihtimali kalmayan, muhtemel borçlardan kurtulmak için feshedilerek isim değişikliğine gidecek olan, akp li belediyecilerin eline bırakılarak bu hale düşmeyi sonuna kadar hakeden klüp.
çoğunlukla güzel ve doğru tespitler içeren rus kadını görüşleridir.
ben size peşinen türk kadının bu videoya cevabını söyleyeyim, 'hepiniz orospusunuz'.
ben size peşinen türk kadının bu videoya cevabını söyleyeyim, 'hepiniz orospusunuz'.
şu an beton m³ 1100
demir tonu 20bin tl
1m² evin yaklaşık maliyeti 4900-5000tl (arsa bedeli hariç)
110 m² konut maliyeti 550000tl (arsa bedeli hariç)
yüzde 40 arsa bedeli 770000
yüzde 25 müteahit karı 962000tl
yıllık resmi enflasyon yüzde 69 1626000tl
bence balon yok
paramız değersiz
edit. müteahit değil devlet memuruyum.
edit. v.1.1: m² maliyetini düşük tuttuğum güncel maliyetlerin 7000tl olduğuna dair bir çok öesaj aldım. yeni.girdiye göre hesabı siz yaparsınız.
demir tonu 20bin tl
1m² evin yaklaşık maliyeti 4900-5000tl (arsa bedeli hariç)
110 m² konut maliyeti 550000tl (arsa bedeli hariç)
yüzde 40 arsa bedeli 770000
yüzde 25 müteahit karı 962000tl
yıllık resmi enflasyon yüzde 69 1626000tl
bence balon yok
paramız değersiz
edit. müteahit değil devlet memuruyum.
edit. v.1.1: m² maliyetini düşük tuttuğum güncel maliyetlerin 7000tl olduğuna dair bir çok öesaj aldım. yeni.girdiye göre hesabı siz yaparsınız.
efe aydal yapsa müslüman sayısı daha da düşük çıkacak ankettir. jahrein takipçileri hele türk toplumunu temsil eden en ideal örneklem kümesi. evet türkiye'deki müslüman oranı %99 değildir, hiçbir zaman öyle de olmamıştır ancak %50 de değildir.
ben türk toplumunun sandığımdan çok çok daha farklı olduğunu yedek subay olarak askerlik yaparken anadolu'nun dört bir yanından gelen askerlerin sorumluluğunu üzerime aldığım gün fark etmiştim
üzgünüm ama bağcılar endüstri meslek lisesi mezunu, instagramda nargileli story atan apaçi genç bile türkiye ortalamasının yanında ordinaryus profesör kalır.
ben türk toplumunun sandığımdan çok çok daha farklı olduğunu yedek subay olarak askerlik yaparken anadolu'nun dört bir yanından gelen askerlerin sorumluluğunu üzerime aldığım gün fark etmiştim
üzgünüm ama bağcılar endüstri meslek lisesi mezunu, instagramda nargileli story atan apaçi genç bile türkiye ortalamasının yanında ordinaryus profesör kalır.
görsel
bugün evlendim be sözlük. çok mutluyum, öpüyorum hepinizi :)
bugün evlendim be sözlük. çok mutluyum, öpüyorum hepinizi :)
türk lirası değer kaybetmez umarım.
herkesin telefonu haber vermiş benim oruspu çocuğu ben ölünce verecekti galiba
rihanna serengil gibi bir şey olmuş
asıl kilit notayı herkesin kaçırdığı tören.
bugün rte rize'deydi ve malum kendisi bu tarz olaylara katılmayı pek sever. ama antalya maçından sonra seyirci öyle bir tepki koydu ki konuşmasına, bugün buraya gel(e)medi.
darısı ilgili şahsın fink attığı kulüplerin başına diyelim.
bugün rte rize'deydi ve malum kendisi bu tarz olaylara katılmayı pek sever. ama antalya maçından sonra seyirci öyle bir tepki koydu ki konuşmasına, bugün buraya gel(e)medi.
darısı ilgili şahsın fink attığı kulüplerin başına diyelim.
bisiklet turumuzun bir durağı montreaux şehrine vardık gece vakti. gecelik otel bakıyoruz, sorduğunuz yerler gülerek telefonu kapatıyor. yılda bir olan caz festivali varmış, hiç ama hiç boş yer yok. feci de yağmur yağıyor, yollar ırmak olmuş. tam ümidi kaybetmişken bir isviçreliyi durdurup ne yapabiliriz diye soruyorum. adam hayretle bakıp impossible diyor. bizim suratlar düşüyor tabii. biraz düşünüp gelin benle diyor. tam olarak anlamasak da bizi bir daireye götürüyor. içeri girince bize yatak odasını gösterip tekrar dışarı çıkıyor. bütün gece festivalde çalışacakmış, dairesini bize bırakıyor. şoktayız tabii. ama öyle yorgunuz ki direk uyuyoruz. sabah uyanınca rüya olmadığını anlıyoruz. tekrar mahcup oluyoruz. bakıyoruz ki adamcağız salonda yatıyor. birimiz sessizce alışveriş yapıp güzelce bir kahvaltı hazırlıyoruz. omlet, salam, croissant, meyveler, peynirler artık ne bulduysak. sonra da sessizce ayrılıyoruz. bu arada bu kadar düzenli bir daireyi daha önce görmemiştim. bana çok sihirli gelmişti herşey… su hayatta aslında ne güzel şeyler oluyor gazıyla herkesi öpüp sarılma isteği bir kaç gün sürmüştü.
ilginç bir durum. eğitim yok, kültür yok, hobi yok, spor yok; sadece youtube'den makyaj videoları izleyip, instagram'da filtreli fotoğraf paylaşıp influencer olma hayali kurmak var. buna rağmen erkekler tarafından tapılmak, şımartılmak, özel hissetirilmek beklentisindeler. erkek kendisi için deli olsun, gözü başka birşey görmesin istiyor.
avrupa ve doğu avrupa kadınlarını da tanımış birisi olarak çok ilginç diyorum. yalnız hanımlar, ülkemizde beğenmediğiniz türk erkeğinin yerini suriyeli, afgan ve paki erkekleri almaya başlıyor. ileride daha fazla hayal kırıklığı yaşabilirsiniz...
avrupa ve doğu avrupa kadınlarını da tanımış birisi olarak çok ilginç diyorum. yalnız hanımlar, ülkemizde beğenmediğiniz türk erkeğinin yerini suriyeli, afgan ve paki erkekleri almaya başlıyor. ileride daha fazla hayal kırıklığı yaşabilirsiniz...
tolga abi yatsın kalksın o dönemde internetin olmadığına dua etsin. internete düşen görüntüyü sildirsen bile günün birinde birinin arşivinden yeniden çıkar gün yüzüne…
kameralı cep telefonu yok ki hemen kayda alalım,
dekoderden geri al izle şansın da yok.
yayın kasedinin 1-2 kopyası var kanalda. o kasetleri al eline, bandına parmak at çek çıkar. görüntüleri tarihin tozlu sayfalarına gönderdin bile bu kadar basit.
ondan sonra çıkıp gönül rahatlığıyla, “görüntüleri çıkıp gösterene araba hediye edicem” dersin tabii…
kameralı cep telefonu yok ki hemen kayda alalım,
dekoderden geri al izle şansın da yok.
yayın kasedinin 1-2 kopyası var kanalda. o kasetleri al eline, bandına parmak at çek çıkar. görüntüleri tarihin tozlu sayfalarına gönderdin bile bu kadar basit.
ondan sonra çıkıp gönül rahatlığıyla, “görüntüleri çıkıp gösterene araba hediye edicem” dersin tabii…
doğrudan bir yazılım dilini zorunlu yapmak değil de algoritmanın arkasındaki mantığın, eleştiri kültürü, sorgulama bilincinin zorunlu olması gerekmektedir. sonuçta; diller değişir, syntax değişir ama logic kurabilme ve sorun çözme her daim varolacaktır.
en iyisi midir bilmiyorum ama beni çok etkileyen bir klip var. klipteki o sekansı yaşamıştım. arabadaki o kadının bakışları beni çok tedirgin ediyor.
(bkz: derniere danse)
(bkz: derniere danse)
bazı hamsi kafalılar anlamıyor sanırım. adam, tc toprak bütünlüğüne laf etmiş. adamın yunan olmasında bir sorun yok. "trabzon, pontus rumlara ait bir şehirdir" diyor.
ulan olimpiacos'un şampiyonluk gecesinde selanik'te mustafa yıldızdoğan vs gibi ülkücü adamlara şarkı söyletirler mi?
işte o pontus destekçisinin bir kaç fotoğrafı
edit : yazılanları gördükçe aklımı kaybedicem ülkenin 4 bir yanından hain fışkırıyor.
edit 2:türkiye'nin en büyük sorunu maalesef muhendisss0 yazar gibi liberal solculardır. omurgası yoktur, ilkesi yoktur. iki kemençe sesi için atatürk'e küfür eden 19 mayıs 1919 tarihini rum katliamı olarak anan adama taparlar, iki fazla kürt oyu için pkk ile masaya otururlar. göçmenleri entegre etmeye çalışırlar, fonlanırlar.
adam, " pontus'da katliam oldu türkler hristiyan yunanlıların kesti" yazmış. bu mühendis angutu da spora siyaset karıştırmayın, ırkçılık yapmayın diye ağlıyor.
ulan olimpiacos'un şampiyonluk gecesinde selanik'te mustafa yıldızdoğan vs gibi ülkücü adamlara şarkı söyletirler mi?
işte o pontus destekçisinin bir kaç fotoğrafı
edit : yazılanları gördükçe aklımı kaybedicem ülkenin 4 bir yanından hain fışkırıyor.
edit 2:türkiye'nin en büyük sorunu maalesef muhendisss0 yazar gibi liberal solculardır. omurgası yoktur, ilkesi yoktur. iki kemençe sesi için atatürk'e küfür eden 19 mayıs 1919 tarihini rum katliamı olarak anan adama taparlar, iki fazla kürt oyu için pkk ile masaya otururlar. göçmenleri entegre etmeye çalışırlar, fonlanırlar.
adam, " pontus'da katliam oldu türkler hristiyan yunanlıların kesti" yazmış. bu mühendis angutu da spora siyaset karıştırmayın, ırkçılık yapmayın diye ağlıyor.
eve yeni gelmişim her gün aynı tempo, bir tek yalnız kalabildiğim saatler bu saatler ve bitmesini hiç istemiyorum.
görsel
görsel
şu morlu arkadaşın zeka ayarlarıyla kim oynadı. bozulmuş bu.
rusya'nın başını küçükken ezmemesidir. en güçlü dönemindesin, dibinde süyüm bike önderliğindeki kazan hanlığı'nı vs. mahvederek büyüyen bir rusya var ve sen endonezya hindistan kovalıyorsun.
kaza üzücü ancak her seferinde sürüsü hariç yola, bariyere suç atılması daha üzücü.
evet bütün yolları, bariyerleri pamuklara saralım ki motorcular ölüm korkusu olmadan rahatça denyo gibi motorsiklet kullanabilsin.
evet bütün yolları, bariyerleri pamuklara saralım ki motorcular ölüm korkusu olmadan rahatça denyo gibi motorsiklet kullanabilsin.
ayrıca gövde üstünde baş, baş üstünde akıl kalmamıştır.
şu berkan tam bir hizmetkar yaver.atakanla anıl tartışıyor ve hemen yaver berkan olaya müdahale olup gevşek gevşek konuşuyor.
adamda karakter ve duruş sıfır.
adamda karakter ve duruş sıfır.
hemen her fırsatta kadınları aşağılayan tepki gösterince ama şaka yaptık alınmayın diyen ekşi erkeklerinin zoruna gitmiş başlıktır. desteklediğim olaydır hatta göndermeye önce sözlüktekilerden başlayalım *
ya senin suratının kirini sikeyim.
bunları masum gören de en az bunlar kadar yavşaktır.
bunları masum gören de en az bunlar kadar yavşaktır.
şu an -ülkedeki gazetelerle ancak göt silinir- şeklinde çok pis çaktılar.
nato'nun türkiye'den vazgeçme eşiği diye birşey yoktur. nato türkiye'den vazgeçemez. gerekirse türkiye'yi manüpüle eder yine de vazgeçemez. nato askeri bir birlik. düzgün ordusu olan kaç ülke var peki nato'da?
-abd
-türkiye
-fransa
-ingiltere
başka kim var? almanya'mı? almanya'nın yarım asırdır düzgün bir ordusu yok. red alert oynamıyoruz öyle bozuk para basar gibi tank, asker basamazsınız. peki bu ülkeler arasında aktif savaş deneyimi olan kaç ordu var?
-abd
-türkiye
-ingiltere
fransa en son nerede savaşmış?
kısacası türkiye çıkarsa nato dağılır. konu kaba kuvvetse, güçse türkiye askeri olarak önemli bir güçtür. nato içerisinde 2. veya 3. en büyük ordudur. bugün rahata alışmış avrupa topluluklarını topyekün savaşa bile sokamazsınız, adam askere gitmek istemez. enflasyon %6 oldu diye homurdandı millet ingiltere'de. anadolu'da millet mermiye kafa atıyor. *
-abd
-türkiye
-fransa
-ingiltere
başka kim var? almanya'mı? almanya'nın yarım asırdır düzgün bir ordusu yok. red alert oynamıyoruz öyle bozuk para basar gibi tank, asker basamazsınız. peki bu ülkeler arasında aktif savaş deneyimi olan kaç ordu var?
-abd
-türkiye
-ingiltere
fransa en son nerede savaşmış?
kısacası türkiye çıkarsa nato dağılır. konu kaba kuvvetse, güçse türkiye askeri olarak önemli bir güçtür. nato içerisinde 2. veya 3. en büyük ordudur. bugün rahata alışmış avrupa topluluklarını topyekün savaşa bile sokamazsınız, adam askere gitmek istemez. enflasyon %6 oldu diye homurdandı millet ingiltere'de. anadolu'da millet mermiye kafa atıyor. *
(bkz: gerekirse zorla)
uluslararası hukuk, hümanizm, ama savaş var sana yapsalar hoşuna gider mi vs hepsini geçin sadece şöyle bir kanun çıkarsanız: burada 10 yıl ve üzerinde kalanlar + vatandaşlık verilenler askerlik yapacak. bakın dakika durmazlar. askerlik bunların kırmızı çizgisi. adam ülkesinde askerlik yapmadan kaçmış, şimdi af çıktı ama dönersem askere alacaklar diye yine gitmiyor (kendi ülkesinde askerlik yapmayanların dedeleri çanakkale'de savaşmış(!))
burada ocaklara ateş düşerken başka yerde nargile tütmesinden rahatsız olmayanların kaygılarına bak sen.
uluslararası hukuk, hümanizm, ama savaş var sana yapsalar hoşuna gider mi vs hepsini geçin sadece şöyle bir kanun çıkarsanız: burada 10 yıl ve üzerinde kalanlar + vatandaşlık verilenler askerlik yapacak. bakın dakika durmazlar. askerlik bunların kırmızı çizgisi. adam ülkesinde askerlik yapmadan kaçmış, şimdi af çıktı ama dönersem askere alacaklar diye yine gitmiyor (kendi ülkesinde askerlik yapmayanların dedeleri çanakkale'de savaşmış(!))
burada ocaklara ateş düşerken başka yerde nargile tütmesinden rahatsız olmayanların kaygılarına bak sen.
kanunla sınırları çizilmiş bir kural kaide yok ki neye göre denetleyeceksin? hava civa.
millet hiç bir şeye itiraz etmesin ve üstüne üstlük içi de rahat etsin tadındaki ifade.
finlandiya'nın "valla biz yapmadık abi" diyerek kuzeni isveç'i satma açıklaması olmuş. önümüzdeki günlerde eğlenceli diyaloglar bizi bekliyor.
edit: imlâ
edit: imlâ
hala gerçek islam bu değil diye savunuluyor. bitmedi aynı embesillik internet icat edildiğinden beri tükenmedi aynı ilkokul çocuğu argümanı.
güzel kardeşim islam bu değil de müslüman bu?
dünyanın aşağı yukarı bütün müslüman ülkelerinde (bir avuç istisna hariç) böyle ortaçağ kafalı işler oluyor sürekli. islam'ı bırak müslümanın bu halini neyle açıklıyorsun onu açıkla bize?
güzel kardeşim islam bu değil de müslüman bu?
dünyanın aşağı yukarı bütün müslüman ülkelerinde (bir avuç istisna hariç) böyle ortaçağ kafalı işler oluyor sürekli. islam'ı bırak müslümanın bu halini neyle açıklıyorsun onu açıkla bize?
benimdir. 2 yıl once eşimin hastalığı tekrarlayınca annemlerin alt katına taşındık, kızım için. şimdi de annesiz kızımı büyütebilmek için mecburum.
yani herkesin bir sebebi vardır bence, çok da rahat sallamamak lazım.
yani herkesin bir sebebi vardır bence, çok da rahat sallamamak lazım.
uyanıp geri uyuyamamak.
yazın buz gibi iyi gidendir, hatta ondan iyisi şam'da kayısıdır.
yalniz cok komik twitterda elin ingiliz'i amerikalisi bizi savunuyor amk isvec ve finlandiya'ya karsi.
isvecli biri isvec ordusu turk ordusundan daha kaliteli diyor.
ingiliz siz agacta vitamin degilsiniz amk diyor turk ordusundan nasil iyi olacaksiniz o zaman kendi basiniza ruslarla kapisin diyor ahahahahah :d
https://twitter.com/…cuk/status/1525117029866516480
altindaki yorumlari okuyun
isvecli biri isvec ordusu turk ordusundan daha kaliteli diyor.
ingiliz siz agacta vitamin degilsiniz amk diyor turk ordusundan nasil iyi olacaksiniz o zaman kendi basiniza ruslarla kapisin diyor ahahahahah :d
https://twitter.com/…cuk/status/1525117029866516480
altindaki yorumlari okuyun
çok tatlı çıkmış geri zekalı
edebiyat dersinde çokça yaşanır. sebepleri:
1) çözümü sakin bir kafa isteyen uzun paragraf sorularının okul içinde her an stresli ve tetikte olan öğretmene çözdürülmek istenmesi. biraz zor bir soruysa mümkün değil odaklanıp çözemiyorsun; çünkü aklın orada değil, aklın "iki üç tane geri zekalı merdivenin orada şakalaşırken biri, diğerini merdiven boşluğundan atacak mı?" sorusunu çözmeye çalışıyor.
2) binlerce yazarın on binlerce eseri var. bunları hiç kimse ezberleyemez. ama öğrenci "bunu kim yazmış." diye gelip soruyor. ulan cevaba baksana... cevap kimse o yazmıştır işte.
1) çözümü sakin bir kafa isteyen uzun paragraf sorularının okul içinde her an stresli ve tetikte olan öğretmene çözdürülmek istenmesi. biraz zor bir soruysa mümkün değil odaklanıp çözemiyorsun; çünkü aklın orada değil, aklın "iki üç tane geri zekalı merdivenin orada şakalaşırken biri, diğerini merdiven boşluğundan atacak mı?" sorusunu çözmeye çalışıyor.
2) binlerce yazarın on binlerce eseri var. bunları hiç kimse ezberleyemez. ama öğrenci "bunu kim yazmış." diye gelip soruyor. ulan cevaba baksana... cevap kimse o yazmıştır işte.
emre aydın-belki bir gün özlersin
ne kadar zaman geçerse geçsin, bir şekilde sana dönüyorum.
ne kadar zaman geçerse geçsin, bir şekilde sana dönüyorum.
biliyorum herkes bıktı ve tiksindi artık ama gündemde kalması gerektiğini düşünüyorum. yoksa bazıları gibi bakışları başka tarafa yöneltmek çok kolay.
kadın çocuk demeden göstere göstere ve pervasızca video çeken pakistanlı başka bir onun bunun evladını içeren videolar serisidir.
kaynak için buraya.
video çektiği kadın ve çocukların tedirginliği, korkuları yüzlerinden okunuyor.
çünkü tekrar yazayım, göstere göstere ve pervasızca yapıyor.
durumun ne kadar trajikomik ve çaresiz olduğunu ise, çok değerli ve çok kıymetli aynı zamanda pek sayın içişleri bakanımız süleyman soylu'yu gene twitterda etiketleyen bir duyarlı vatandaş dikkatlere sunuyor.
hani;
"ya şimdi ben selfie çekiliyorum. kötü niyetli olsanız, selfie çekildiğim zaman arkamda bir kadın olsa, selfie'yi yayınlasa... 'ya bak bu kadını röntgenliyor.' ya böyle bir ahlaksızlık var mı ya? isterseniz bu meselelerdeki keraimlerimiz de var. hangi uyruktan ne kadar olduğunu kamuoyunun önüne koyalım. bu ayıp."
diyen çok sayın içişleri bakanımızı...
kadın çocuk demeden göstere göstere ve pervasızca video çeken pakistanlı başka bir onun bunun evladını içeren videolar serisidir.
kaynak için buraya.
video çektiği kadın ve çocukların tedirginliği, korkuları yüzlerinden okunuyor.
çünkü tekrar yazayım, göstere göstere ve pervasızca yapıyor.
durumun ne kadar trajikomik ve çaresiz olduğunu ise, çok değerli ve çok kıymetli aynı zamanda pek sayın içişleri bakanımız süleyman soylu'yu gene twitterda etiketleyen bir duyarlı vatandaş dikkatlere sunuyor.
hani;
"ya şimdi ben selfie çekiliyorum. kötü niyetli olsanız, selfie çekildiğim zaman arkamda bir kadın olsa, selfie'yi yayınlasa... 'ya bak bu kadını röntgenliyor.' ya böyle bir ahlaksızlık var mı ya? isterseniz bu meselelerdeki keraimlerimiz de var. hangi uyruktan ne kadar olduğunu kamuoyunun önüne koyalım. bu ayıp."
diyen çok sayın içişleri bakanımızı...
hayatta her şey dengede olmak üzerine kuruludur. dengenizi koruyun, dengeyi koruyun.
k-pop'tan hazzetmem ama niye dinliyorsunuz lan diye de dingil dingil konuşmam.
bu işin boku çıkıyor. buluttan nem kapan siyasal islam zihniyeti gittikçe ivmeleniyor.
bu işin boku çıkıyor. buluttan nem kapan siyasal islam zihniyeti gittikçe ivmeleniyor.