balon yok diyen arkadaşlar için bir şey demek istiyorum. bundan 4 sene önce ataşehirde aldığım evin parası ile amerikada 1+1 ev bile alamıyordum.
şuanda miami’de 3+1 rezidans dairesi alabiliyorum. tüm malı mülkü satıp amerikaya yerleşsem hayat standartımı yükseltmiş oluyorum.
amerika şuan türkiyeden daha ucuz. sizce bu mantıklı mı?
bir de inşaat maaliyeti konusuna değinmek istiyorum. adam gelmiş bi evin maaliyeti 100k dolar diyor. ulan 150 lira yevmiye ile suriyeliye yaptırdığın evin maaliyeti en fazla 50-60k dolardır. ev başına %100-%150 kâr marjı koyuyorsunuz bir de utanmadan ağlıyorsunuz.
16.05.2022 · 12. sıra
amrasamandil
15.05.2022 00:07