Sık geçen başlıklar
estağfurullah öyle birşey yok. biz osmanlıyı allah sananlara kızıyoruz sadece. bi hatasını söylediğimizde kendini torun ilan edenlere kızıyoruz. yoksa osmanlıya niye düşman olalım ne alakası var.