Sık geçen başlıklar
kimse hababam sınıfındaki karakterlerin iyi olduğunu iddia etmiyor zaten. ana fikir şu ki; ilgisiz öğretmen veya velilerin elini taşın altına koyarak "zorba, bundan bir bok olmaz" diye ötekileştirilen insanları hayata kazandırmak için çabalamak lazım mesajı veriyor. nitekim filmin sonunda sınıftaki sorunlu öğrenciler vicdanlarına dokunabiliyor.
ablacım bak kendin flörtöz erkekler demişsin. öve öve bitiremediğin latin erkeği senle yatıp sonra başka kadınla flört ederek götüne tekmeyi vurduğunda evlenecektim böhüüü diye ağlarsın ama. toksik diye belirttiğin kıskançlık (dozunda olan) sizi çok sevdiğimizden oluyor.