Sık geçen başlıklar

ailesiyle yaşayan 30 yaş üstü erkekler 4

ekşi'de gör
annemi kaybettikten sonra babamla beraber yaşıyorum. ablam da eşiyle sorunlar yaşadığı için onu da aldık yanımıza. sorun nedir?
benimdir. 2 yıl once eşimin hastalığı tekrarlayınca annemlerin alt katına taşındık, kızım için. şimdi de annesiz kızımı büyütebilmek için mecburum.
yani herkesin bir sebebi vardır bence, çok da rahat sallamamak lazım.
bunu komik ya da acınası bulan kadınlarla selamı sabahı kesin, uzaktan yakından alakanız olmasın. ilişkiniz varsa da bitirin. aile bağına saygı duymayan insanın merhamet damarlarından biri kopmuş demektir.