ölüsünü diriltip tekrar sikecekler gibi.
Sık geçen başlıklar
terra luna 6
ekşi'de görşapka satarak gecinen bir adamin yolu birgun bir ormana duşmuş. bi sure yurudukten sicaktan ve yorgunluktan bunalmiş, bir agacin altina oturmuş, şapkalarla dolu sepetini de yere koymuş, ve uykuya dalmiş. birkac saat sonra adam tuhaf sesler duyarak uyanmiş.bir de bakmiş ki yanindaki sepet bomboş, şapkalar gitmiş.
bir de kafasini kaldirip agaca bakmiş ki, agacin dallarinda bi suru maymun, her birinin kafasinda adamin şapkalari.
adam duşunmeye başlamiş:
"ben şimdi napicam, şapkalari bu maymunlardan nasil alicam?"
duşunceli bi şekilde kafasini kaşirken bi bakmiş maymunlarda adamin taklidini yapiyolar kafalarini kaşiyolar.adam ellerini havaya kaldirmiş , maymunlar da aynisini yapmişlar.derken adam napicagini bulmuş.kendi başindaki şapkasini cikartip yere atmiş, tabi maymunlar da kafalarindaki şapkalari hemen yere atmişlar.adam boylece butun şapkalari toplayip sepetine koymuş.
aradan 50 yil gecmiş. artik adamin bir torunu varmiş, o da dedesi gibi şapka saticisi olmuş.gunlerden birgun onun da yolu ayni ormana duşmuş. hava yine cok sicakmiş ve genc adam bir agacin altina oturmuş, şapkalarla dolu sepetini yanina koymuş ve uykuya dalmiş.bir saat sonra uyanmiş bir de bakmiş sepetin icinde şapkalar yok. derken tuhaf sesler duymuş bir de kafasini kaldirmiş ki agacin ustunde bi suru maymun, hepsinin kafasinda birer şapka.adam duşunmuş:
"dedem yillar once bana bir hikaye anlatmişti.napicagimi cok iyi biliyorum" demiş.
adam kafasini kaşimaya başlamış, maymunlar da aynisini yapmişlar. adam ellerini havaya kaldirmiş, maymunlar da ellerini kaldirmiş ve adam gulumseyerek kendi başindaki şapkayi cikarmiş yere firlatmiş. o anda maymunlardan biri agactan inmiş , adamin yere attigi şapkayi kapmiş, adama da bir tokat atmış.
"sadece senin mi deden var lan?" demiş.
bir de kafasini kaldirip agaca bakmiş ki, agacin dallarinda bi suru maymun, her birinin kafasinda adamin şapkalari.
adam duşunmeye başlamiş:
"ben şimdi napicam, şapkalari bu maymunlardan nasil alicam?"
duşunceli bi şekilde kafasini kaşirken bi bakmiş maymunlarda adamin taklidini yapiyolar kafalarini kaşiyolar.adam ellerini havaya kaldirmiş , maymunlar da aynisini yapmişlar.derken adam napicagini bulmuş.kendi başindaki şapkasini cikartip yere atmiş, tabi maymunlar da kafalarindaki şapkalari hemen yere atmişlar.adam boylece butun şapkalari toplayip sepetine koymuş.
aradan 50 yil gecmiş. artik adamin bir torunu varmiş, o da dedesi gibi şapka saticisi olmuş.gunlerden birgun onun da yolu ayni ormana duşmuş. hava yine cok sicakmiş ve genc adam bir agacin altina oturmuş, şapkalarla dolu sepetini yanina koymuş ve uykuya dalmiş.bir saat sonra uyanmiş bir de bakmiş sepetin icinde şapkalar yok. derken tuhaf sesler duymuş bir de kafasini kaldirmiş ki agacin ustunde bi suru maymun, hepsinin kafasinda birer şapka.adam duşunmuş:
"dedem yillar once bana bir hikaye anlatmişti.napicagimi cok iyi biliyorum" demiş.
adam kafasini kaşimaya başlamış, maymunlar da aynisini yapmişlar. adam ellerini havaya kaldirmiş, maymunlar da ellerini kaldirmiş ve adam gulumseyerek kendi başindaki şapkayi cikarmiş yere firlatmiş. o anda maymunlardan biri agactan inmiş , adamin yere attigi şapkayi kapmiş, adama da bir tokat atmış.
"sadece senin mi deden var lan?" demiş.
hala etrafımda alan var inanamıyorum. kayıplara cidden üzülmüştüm ama artık iyi oldu noktasına geldim. adam diyor ki 20 milyon coin aldım dip noktası. bekliyor ki 5 yıl sonra 1 dolara çıkacak o da 20 milyon dolar kazanacak. bunun gibi binlercesi var. biri de düşünmüyor mu benim gibi düşünen binlerce kişiye 20 milyon doları kim verecek? abd merkez bankası bunlar için dolar basacak galiba. adam ciddi ciddi 20 milyon dolar kazanacağını düşünüyor. aklı başında biri sanırdım.
20 gün önce, 128 milyar dolarınızı luna' ya bassanız şu an yaklaşık 50 bin dolarınız olurdu. an itibariyle 128 milyar doları sıfırlayamayan coin.
ben hiç panik yapmıyorum, kafam rahat. şu an keriz silkeleme yapılıyor bence. 1.5 dolar seviyelerinde birkaç gün dolaşıp tekrardan 150 dolar, ordan da 300 dolara kadar yolu var. grafik öyle görünüyor. grafik tasarım mezunuyum.
projesini çok sağlam bulduğum coin. yakaladığını sik projesi.