Sık geçen başlıklar

allaboutme 1

ekşi profili
benimdir. 2 yıl once eşimin hastalığı tekrarlayınca annemlerin alt katına taşındık, kızım için. şimdi de annesiz kızımı büyütebilmek için mecburum.
yani herkesin bir sebebi vardır bence, çok da rahat sallamamak lazım.