optimar, genar, sonar, asal, areda.
bu sirketler iktidara yakinliklarindan dolayi hicbir sartta kk'yı erdogan'dan yuksek bulmazlar..
anketlere, sokak roportajlarina takilmayin, muhalefet secmeni olarak sandiga gidin ve sandiga gitmeye ikna edin. whatsapp gruplarinizda, es dost ortamlarinda, twitter'da vs. ne kadar degisim isteyen ama sandiga gidip gitmemekte kararsiz tanidiginiz varsa onlari sandiga gitmeye ikna edin. bu konuda 3 haftaligina seferber olun.
muhalif secmenin katiliminin yuksek olmasi bu secimi kazandirir.
Sık geçen başlıklar
robert downey jr jr 10
ekşi profili2 sene sonra maasinizla sadece 2 kilo peynir alabiliyor olmak istiyorsaniz bos oy atabilirsiniz.
ben bir kürdüm ve aday olmasını en çok istediğim kişi mansur yavaş'tır.
entry bu kadar.
entry bu kadar.
bu toprakların çocuğuna, gencine, kadınına, erkeğine, çiftçisine, öğretmenine, öğrencisine, vekiline, askerine, işçisine, köylüsüne, şehirlisine, istisnasız her bireyine ayrı bir değer veren ve bu değerler üzerinden devasa bir ülke inşa eden, gelmiş geçmiş en büyük lider.
türkiye gibi bir ortadoğu ülkesinde, halkın yüzde 90'ından fazlasının olduğu ya da olmak istediği kişi.
partilerden bağımsız olarak söylüyorum. 6-7 yıldır piyasada çalışan bir mimarım. kamu ya da özel sektör hiç farketmeden bir işe girebilmek ya da mevcut işinde yükselebilmek için herkes yapabileceği bütün torpilleri yapıyor, araya kimi sokabiliyorsa sokuyor. yüksek bir mevkiyi geçtim, özel sektörden bir ofiste 3000 lira maaşla işe başlayabilmek için ofise cv göndermekle yetinmeyip araya kimleri koyuyorlar bi bilseniz.. bu olayı hiçbir partiyle bağdaştırmayın. akp'de zaten bu oran inanılmaz yüksek, chp'de gırla, mhp ve hdp'de de güçleri yettiğince kim kime torpil sağlayabiliyorsa sağlıyor.
çünkü burası bir ortadoğu ülkesi, torpil artık işe alımların hatta öz geçmişlerin vazgeçilmez bir parçası. herkes bir başkasının torpil yaptırdığını bildiği için ondan geri kalmamak adına kendi torpillerini devreye sokuyor. bunu yapmayan insan da ya mevcut işinde iyi kazanıyordur ve durumdan memnundur, ya da etik ve ahlaki değerleri inanılmaz güçlüdür ki bu da toplumda yüzde 1-2'lik kesime denk geliyor.
partilerden bağımsız olarak söylüyorum. 6-7 yıldır piyasada çalışan bir mimarım. kamu ya da özel sektör hiç farketmeden bir işe girebilmek ya da mevcut işinde yükselebilmek için herkes yapabileceği bütün torpilleri yapıyor, araya kimi sokabiliyorsa sokuyor. yüksek bir mevkiyi geçtim, özel sektörden bir ofiste 3000 lira maaşla işe başlayabilmek için ofise cv göndermekle yetinmeyip araya kimleri koyuyorlar bi bilseniz.. bu olayı hiçbir partiyle bağdaştırmayın. akp'de zaten bu oran inanılmaz yüksek, chp'de gırla, mhp ve hdp'de de güçleri yettiğince kim kime torpil sağlayabiliyorsa sağlıyor.
çünkü burası bir ortadoğu ülkesi, torpil artık işe alımların hatta öz geçmişlerin vazgeçilmez bir parçası. herkes bir başkasının torpil yaptırdığını bildiği için ondan geri kalmamak adına kendi torpillerini devreye sokuyor. bunu yapmayan insan da ya mevcut işinde iyi kazanıyordur ve durumdan memnundur, ya da etik ve ahlaki değerleri inanılmaz güçlüdür ki bu da toplumda yüzde 1-2'lik kesime denk geliyor.
ferrari ve maserati'nin de fiat grubuna ait olduğunu bilmeyen cahillerin ortaya attığı "vw grubuna yanaşamaz" iddiasından çok uzakta olan bir markaya ait araç.
birkaç gün önce esenboğa havaalanına 2-3 kez git-gel yapmam gerekti. gün içerisinde 200 km kadar yol yaptım.ilk defa bir gün içerisinde bu kadar yol yaptığımdan, yol boyunca sıkıntıdan gözlemledim.. aracımın dibine kadar yapışıp arkadan selektör yaparak geçmeye çalışan, makasa giren, virajda sollama yapmaya kalkan ne kadar araç varsa istisnasız hepsi bmw'ydi. ekseriyetle 320 ve 520 (birkaç tane 116'ya da denk geldim)
araçlar güzel onlara lafım yok da. marka, barzoluğun resmi sponsoru olmuş durumda.
edit : barzonun teki "altımızda 180 hp araç varken, clio'larınızla symbol'lerinizle sol şeridi işgal etmeyin" gibisinden bişeyler demiş. bizim de altımızda 0-100ü 7,7 saniye olan 170 hp araç var ama onun bunun götüne yapışıp motorize anal seks yapmaya çalışmıyoruz.
araçlar güzel onlara lafım yok da. marka, barzoluğun resmi sponsoru olmuş durumda.
edit : barzonun teki "altımızda 180 hp araç varken, clio'larınızla symbol'lerinizle sol şeridi işgal etmeyin" gibisinden bişeyler demiş. bizim de altımızda 0-100ü 7,7 saniye olan 170 hp araç var ama onun bunun götüne yapışıp motorize anal seks yapmaya çalışmıyoruz.
6 aylık erasmus sürecinde bu gözler beni ispanyol zannedip sevişmek isteyen, akabinde türk olduğumu öğrenince vazgeçen ne türk kızları gördü. o yüzden büyük ölçüde haklı bulduğum tespittir.
haklı bir açıklamadır. halkın yarısı işsiz olduğundan öğleden sonra uyanıyor zaten. yaz saati-kış saati ayrımı yapamıyorlar haliyle.