birçoğunun patenti camfrog sönmez'e aittir.
Sık geçen başlıklar
yine de donuyor 12
ekşi profiliilk "hello, world!" yazdığım günden beri internette ya da çevremde karşılaştığım soru bu. kimisi saçma bulur ancak saçma değildir, sadece eksiktir.
"bu proje için kullanabileceğimiz en iyi dil hangisi?"
"kariyerim için öğrenmem gereken en iyi dil hangisi?" şimdi saçma gelmedi değil mi?
ihtiyaç ve hedefler üzerine mantıklı cevaplar alırız.
"kullanıcıların ve geliştirici ekibin core'a erişmesini istemiyoruz sadece bizim onlara sağladığımız kadar özgür olsunlar bu yüzden embeding dili (wren, lua, vb.) kullanmalıyız."
"ben ekonometri okudum vba ve r dışında bir dili öğrenmek benim için anlamsız."
"ben unity'de oyun geliştireceğim, c# öğrenmem gerekiyor."
eğer soruları bu tarzda değil de başlıktaki tarzda sorarsak alacağımız cevap değersiz hâle gelir.
"c en iyi dildir çünkü 50 yılı aşkındır kullanılıyor."
"lua en iyi dildir çünkü çok az sayıda keyword içeriyor."
"python en iyi dildir çünkü data science alanında kullanılıyor."
"vba en iyi dildir çünkü excel bunu kullanıyor."
başlıktaki soruya bunlar gibi cevaplar alırız.
"bu proje için kullanabileceğimiz en iyi dil hangisi?"
"kariyerim için öğrenmem gereken en iyi dil hangisi?" şimdi saçma gelmedi değil mi?
ihtiyaç ve hedefler üzerine mantıklı cevaplar alırız.
"kullanıcıların ve geliştirici ekibin core'a erişmesini istemiyoruz sadece bizim onlara sağladığımız kadar özgür olsunlar bu yüzden embeding dili (wren, lua, vb.) kullanmalıyız."
"ben ekonometri okudum vba ve r dışında bir dili öğrenmek benim için anlamsız."
"ben unity'de oyun geliştireceğim, c# öğrenmem gerekiyor."
eğer soruları bu tarzda değil de başlıktaki tarzda sorarsak alacağımız cevap değersiz hâle gelir.
"c en iyi dildir çünkü 50 yılı aşkındır kullanılıyor."
"lua en iyi dildir çünkü çok az sayıda keyword içeriyor."
"python en iyi dildir çünkü data science alanında kullanılıyor."
"vba en iyi dildir çünkü excel bunu kullanıyor."
başlıktaki soruya bunlar gibi cevaplar alırız.
"bizim zamanımızda yoktu, alamazdık.", "biz gençliğimizi doya doya yaşayamadık siz de yaşamayın." kafasındaki kindar dinozorlar etti gençlerin ağzına.
o değilde van'daki esnaf neden iett zamlarından dert yanıyor onu anlamadım.
köpek çetesinin yakınından geçmek.
bir iran vatandaşının "ingiltere'de demokrasi yok." demesi.
ortalama bir tiktok kullanıcısının iq skoru bu entrydeki harf sayısı kadardır.
aşı olan iş arkadaşları tarafından dışlanmalıdır. aksi takdirde aptalca ve pişkince; "bana güven musun?", "küserim ama.", "covide inanmıyorum.", "aşı değil, deney sıvısı." gibi cümlelere maruz kalırsınız.