camiamıza bir magandayı kazandıran fatih terim'e teşekkür ederiz.
umarım arda galatasaray'dan da ayağını kaydırır.
bir de genç oyuncuları alıp oynatıcam diyordun haftalardır.
hey yavrum hey.
egoya bak.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
şehrin içinde yer alan uluslararası bir limanın göbeğinde hizbullahın füze ürettiğine inanmak...
kimse görmeden termobarik, nükleer, hidrojen bombalarının atıldığını öne sürmek...
kuşların drone olduğunu iddia etmek...
2014 raporuna göre patlayan liman, lübnan’ın deniz ticaret hacminin %90’ına yakını tek başına kaldırıyor. elleçlenen ürünlerin %26’sı mineral, %6’sı kimyasallardan oluşuyor ve ziyadesiyle dökme yük limanı olarak çalışıyor.
liman planlarına göre tehlikeli maddeler için ayrı bir alan yok. 15 dönüm genel kargo alanı var sadece.
dünya ticaret istatistiklerinde lübnan’ın abd ve rusya’dan yüklü miktarda gübre (amonyum nitrat) aldığını da görebilirsiniz.
buranın bir ortadoğu limanı olduğunu hesaba katarsak kaza risklerinin gözardı edildiğini rahatça söyleyebiliriz. havai fişekler ve gübreler yanyana koyulduysa gayet de gerçekleşebilecek bir patlamadır.
komplo teorilerine inananlar için önerim: (bkz: occam’ın usturası)
düzeltme: 5,000 metrekarelik bir tehlikeli madde deposu açılmış ve toplam 25,000 metrekarelik genel kargo sahası varmış.
kimse görmeden termobarik, nükleer, hidrojen bombalarının atıldığını öne sürmek...
kuşların drone olduğunu iddia etmek...
2014 raporuna göre patlayan liman, lübnan’ın deniz ticaret hacminin %90’ına yakını tek başına kaldırıyor. elleçlenen ürünlerin %26’sı mineral, %6’sı kimyasallardan oluşuyor ve ziyadesiyle dökme yük limanı olarak çalışıyor.
liman planlarına göre tehlikeli maddeler için ayrı bir alan yok. 15 dönüm genel kargo alanı var sadece.
dünya ticaret istatistiklerinde lübnan’ın abd ve rusya’dan yüklü miktarda gübre (amonyum nitrat) aldığını da görebilirsiniz.
buranın bir ortadoğu limanı olduğunu hesaba katarsak kaza risklerinin gözardı edildiğini rahatça söyleyebiliriz. havai fişekler ve gübreler yanyana koyulduysa gayet de gerçekleşebilecek bir patlamadır.
komplo teorilerine inananlar için önerim: (bkz: occam’ın usturası)
düzeltme: 5,000 metrekarelik bir tehlikeli madde deposu açılmış ve toplam 25,000 metrekarelik genel kargo sahası varmış.
"bu millet" sevmemiş olabilir. yüce türk milleti sevdi ve eserine sahip çıkacaktır.
"bu kardeşinize yetkiyi verin, bu faizle şunla bunla nasıl uğraşılır göreceksiniz" sözünün gerçek olması.
ve nihayet gördük.
edit:
şöyle bir tweet atılmış, yorumsuz:
https://mobile.twitter.com/…tus/1291027628519030784
ve nihayet gördük.
edit:
şöyle bir tweet atılmış, yorumsuz:
https://mobile.twitter.com/…tus/1291027628519030784
(bkz: trabzon)
(bkz: #bumilletatatürküsevmedi) bu millet beter olsun
martı’ların adını ‘koyun’ yapıp devam edeceklerini gösteren açıklama.
kendi bilinçaltındaki yükleri size aktaran, ön yargılı, kibirli, ukala, öfke kontrolü problemi olan, laf çakıp büyük bir şey yaptığını zannedenler. durumları çok acıklı.
trtspor şu an fener'in tek çıkış yolu bankalarla anlaşması diye propaganda yapıyorlar. inanılmaz bankayla anlaşan takım 5. yıl yüzde 80 faiz ödeyecek. buradaki amaç takımların arsalarına çökmek ve araplara takımları satmak.
bu adam bankalar birliği başkan https://twitter.com/…nyo/status/1290968912411217922
bu adam bankalar birliği başkan https://twitter.com/…nyo/status/1290968912411217922
bir muharrem ince 3 yıl içerisinde nasıl kendi kendini bitirebilir;
- kurultay olur, sanki 40 yıllık düşman parti genel başkanı gibi öyle sert ve acımasız eleştiriler dillendirir ki, rakipleri bunları seçim döneminde karşısına çıkartır.
- tüm bu eleştirilere rağmen cumhurbaşkanı adayı yapılır, kazanamaz, adam kazandı, diye mesaj atar gazeteciye. gece bir twit atmaya, bir açıklama yapmaya tenezzül etmez. hakkında türlü iddialar ortaya atılır, inananlara şizofren der.
- beni cumhurbaşkanı adayı yapan genel başkanın karşısında kurultayda aday çıkmam, der, seçimden sonra 81 ili dolaşacağım, der, 2-3 ilden sonrasını unutur, kurultay çağrısı yapar, imza toplamaya çalışır, sözünü yutar.
- hemen her tv programında chp'yi yönetenlere ince veya kalın dokundurmalar yapar. adına demokrasi der.
- şimdi de iktidarın en yıprandığı, muhalefetin en canlandığı günlerde yeni parti kurmak iddiasıyla ortaya çıkmaktadır. %1'in bile hayati önem arzettiği bu dönemlerde yeni toy bir siyasetçi gibi çıkışlar yapmayı marifet zannetmektedir kendileri.
- görünen o ki, derdi ülke falan değil, kesinlikle koltuktur. halbuki her şeyi oluruna bıraksa, çok değil 3-4 sene içerisinde genel başkan olabilecekken o kapıyı sonsuza kadar kapatmak üzeredir sevgili ince.
kendisine oy, destek ve gönül verenleri de ziyadesiyle üzmektedir.
- kurultay olur, sanki 40 yıllık düşman parti genel başkanı gibi öyle sert ve acımasız eleştiriler dillendirir ki, rakipleri bunları seçim döneminde karşısına çıkartır.
- tüm bu eleştirilere rağmen cumhurbaşkanı adayı yapılır, kazanamaz, adam kazandı, diye mesaj atar gazeteciye. gece bir twit atmaya, bir açıklama yapmaya tenezzül etmez. hakkında türlü iddialar ortaya atılır, inananlara şizofren der.
- beni cumhurbaşkanı adayı yapan genel başkanın karşısında kurultayda aday çıkmam, der, seçimden sonra 81 ili dolaşacağım, der, 2-3 ilden sonrasını unutur, kurultay çağrısı yapar, imza toplamaya çalışır, sözünü yutar.
- hemen her tv programında chp'yi yönetenlere ince veya kalın dokundurmalar yapar. adına demokrasi der.
- şimdi de iktidarın en yıprandığı, muhalefetin en canlandığı günlerde yeni parti kurmak iddiasıyla ortaya çıkmaktadır. %1'in bile hayati önem arzettiği bu dönemlerde yeni toy bir siyasetçi gibi çıkışlar yapmayı marifet zannetmektedir kendileri.
- görünen o ki, derdi ülke falan değil, kesinlikle koltuktur. halbuki her şeyi oluruna bıraksa, çok değil 3-4 sene içerisinde genel başkan olabilecekken o kapıyı sonsuza kadar kapatmak üzeredir sevgili ince.
kendisine oy, destek ve gönül verenleri de ziyadesiyle üzmektedir.
"ben aldım, artık düşer rahat olun" esprileri bin kere yapılmış olan meta. ve adamlar hala yapıyor.
yeter lan, komik değilsiniz. ilk kez yapıldığında bile komik değildi, bininci kere yapılınca iğrenç birşey oluyor.
yeter lan, komik değilsiniz. ilk kez yapıldığında bile komik değildi, bininci kere yapılınca iğrenç birşey oluyor.
bugün itibari ile aktif futbolculuk hayatını bitirdiğini ve emekli olduğunu ilan eden dünya futbol tarihinin en iyi kalecilerinden birine liseli ergenler gibi laf sokmak sureti ile teşekkür eden ve ülkemizi rezil eden tweet...
https://twitter.com/…tatus/1290727328310534145?s=21
(tepkiler üzerine utanıp silmişler, ekran görüntüsü jpeg ve video olarak altta.)
görsel
https://streamable.com/3pckcs
dünyanın her yerinde efsane sporcular emekli olduğunda diğer kulüpler kendilerini onore edecek video ve mesajlar paylaşırken biz kalkıp adama attığımız gollerden kolaj yapıp, kendisini mentionlıyoruz.
ulan bunu yapan kulübün bir de “efendi beşiktaş” diye manifestosu var.
koca kulübün iletişim departmanında bir tane aklı başında insan yok mu allah aşkına?
nasıl onay verdiniz bu saçmalığa?
https://twitter.com/…tatus/1290727328310534145?s=21
(tepkiler üzerine utanıp silmişler, ekran görüntüsü jpeg ve video olarak altta.)
görsel
https://streamable.com/3pckcs
dünyanın her yerinde efsane sporcular emekli olduğunda diğer kulüpler kendilerini onore edecek video ve mesajlar paylaşırken biz kalkıp adama attığımız gollerden kolaj yapıp, kendisini mentionlıyoruz.
ulan bunu yapan kulübün bir de “efendi beşiktaş” diye manifestosu var.
koca kulübün iletişim departmanında bir tane aklı başında insan yok mu allah aşkına?
nasıl onay verdiniz bu saçmalığa?
sevgili yazar arkadaşlar, ligden çekilmenin sonucunu biliyor musunuz da rahat rahat ligden çekiliriz seneye de şerefimizle gelir tekrar oynarız diyorsunuz? eğer bir takım ligden çekilme kararı alırsa bir sonraki sene bir alt ligden başlamıyor! en alt ligden başlamak mecburiyetinde, yani şu an amatör lig ise amatör ligden.
bir fenerbahçeli olarak gerçekçi bir yaklaşımla olabilecek şey şudur: bütün değerli oyuncuları satıp u-19 takımı ile maçlara çıkmak ve küme düşmek. olasılıklar arasındaki ligden çekilme opsiyonunun gerçek hayattaki karşılığı budur.
bir fenerbahçeli olarak gerçekçi bir yaklaşımla olabilecek şey şudur: bütün değerli oyuncuları satıp u-19 takımı ile maçlara çıkmak ve küme düşmek. olasılıklar arasındaki ligden çekilme opsiyonunun gerçek hayattaki karşılığı budur.
“balık burcu tarafından bir kez sevilen insan, ölünceye dek bu hissi arar.”
kısmen doğruluğu olan önerme. amazon o devasa kudretini bizim ülkede gösteremiyor, depoya koyduğu sınırlı stoklarla hizmet veriyor ama yetmiyor. ürün çeşitliliği yok abi, yok!
tokatlıyor denilen firmalar amazon'dan ziyade müşterisini tokatlıyor. sözlükteki başlıklarından görebilirsiniz. amazon'da bulamadığım ürünü diğerlerinden alırken "denize düşen yılana sarılır" gibi hissediyorum, inşallah bir sorun yaşamam diyorum.
edit: götçü bir çaylak arkadaş (kendisi verdiği her cevabın bir yerinde göt kelimesi kullanıyor, götünden uydurmak gibi) ısrarla kaynak istiyor, kaynak olarak amazon.com.tr başlığına sokup başlıkta ara kısmına girmesini, çeşitlilik, çeşitliliği, stok gibi anahtar kelimeleri girerek diğer yazarların da aynı şekilde izlenimlerini paylaştığını gösteriyorum ama kendisini ikna edemiyorum, daha sağlam bir verin varsa paylaş edit çekicem diyorum, yok ama sen çok emin konuşuyorsun diyor. 12 milyar dolarlık pazarı varmış da nasıl böyle kesin konuşurmuşum.
amk amazon kindle almak için bile n11.com'a bakıyoruz, daha nasıl bir kaynak vereyim bilmiyorum ki.
edit: ekleme
edit2: başlığa katılmıyorum, o yüzden "kısmen doğru" dedim bu arada. sadece entry kısmında katıldığım noktalar var, onları da anlattım zaten.
tokatlıyor denilen firmalar amazon'dan ziyade müşterisini tokatlıyor. sözlükteki başlıklarından görebilirsiniz. amazon'da bulamadığım ürünü diğerlerinden alırken "denize düşen yılana sarılır" gibi hissediyorum, inşallah bir sorun yaşamam diyorum.
edit: götçü bir çaylak arkadaş (kendisi verdiği her cevabın bir yerinde göt kelimesi kullanıyor, götünden uydurmak gibi) ısrarla kaynak istiyor, kaynak olarak amazon.com.tr başlığına sokup başlıkta ara kısmına girmesini, çeşitlilik, çeşitliliği, stok gibi anahtar kelimeleri girerek diğer yazarların da aynı şekilde izlenimlerini paylaştığını gösteriyorum ama kendisini ikna edemiyorum, daha sağlam bir verin varsa paylaş edit çekicem diyorum, yok ama sen çok emin konuşuyorsun diyor. 12 milyar dolarlık pazarı varmış da nasıl böyle kesin konuşurmuşum.
amk amazon kindle almak için bile n11.com'a bakıyoruz, daha nasıl bir kaynak vereyim bilmiyorum ki.
edit: ekleme
edit2: başlığa katılmıyorum, o yüzden "kısmen doğru" dedim bu arada. sadece entry kısmında katıldığım noktalar var, onları da anlattım zaten.
o değilde şu heinekein ve carlsberg reklamlarına hiç bişey yapılamaması .d
güzel anket.
şimdi, seçim gecesi ekrem imamoğlu'nun dakika dakika çıkıp nasıl hakkını savunduğunu tüm gözlerin sabaha kadar nasıl uykusuz ama umutlu şekilde ekrem imamoğlu'nu izlediğini, tüm çarpıtmalara, yalanlara, iktidarın kazandık açıklamalarına rağmen hakkı olanı nasıl söke söke aldığını bir hatırlayın.
bunu 2014'te mansur yavaş yapamadı.
akşam kazandığı seçimi sabah kaybetti dediler. olay kapandı.
bir de istanbul seçimi iptal olduğu gece imamoğlu'nun beylikdüzü konuşması nı hatırlayın.
demokrasi adına sönen umutlarını bağıra bağıra nasıl dirilttiğini, haklılığın gücü ile insanları nasıl birleştirdiğini hatırlayın.
herkes konuşacak dediğinde sanatçısından iş adamına, çoluk çocuk herkesin tweet attını, konuştuğunu, hakkına sahip çıktığını hatırlayın.
emin olun hepsi iyi.
mansur yavaş, zeydan karalar, muhittin böcek.. ve diğer başkanlar. emin olun hepsi de mükemmel çalışıyor
ve hepsinde de devlet adamı vasfı var. zeydan karalar mesela, tam istediğiniz ağır abi. peki neden mansur yavaş öne çıkarılıyor bunu düşünün.
iktidar, yavaş'a tek laf etmezken neden gece gündüz imamoğlu ile uğraşıyor bunu düşünün.
biz düşünmedikçe iktidar 100 yıl da geçse değişmez.
şimdi, seçim gecesi ekrem imamoğlu'nun dakika dakika çıkıp nasıl hakkını savunduğunu tüm gözlerin sabaha kadar nasıl uykusuz ama umutlu şekilde ekrem imamoğlu'nu izlediğini, tüm çarpıtmalara, yalanlara, iktidarın kazandık açıklamalarına rağmen hakkı olanı nasıl söke söke aldığını bir hatırlayın.
bunu 2014'te mansur yavaş yapamadı.
akşam kazandığı seçimi sabah kaybetti dediler. olay kapandı.
bir de istanbul seçimi iptal olduğu gece imamoğlu'nun beylikdüzü konuşması nı hatırlayın.
demokrasi adına sönen umutlarını bağıra bağıra nasıl dirilttiğini, haklılığın gücü ile insanları nasıl birleştirdiğini hatırlayın.
herkes konuşacak dediğinde sanatçısından iş adamına, çoluk çocuk herkesin tweet attını, konuştuğunu, hakkına sahip çıktığını hatırlayın.
emin olun hepsi iyi.
mansur yavaş, zeydan karalar, muhittin böcek.. ve diğer başkanlar. emin olun hepsi de mükemmel çalışıyor
ve hepsinde de devlet adamı vasfı var. zeydan karalar mesela, tam istediğiniz ağır abi. peki neden mansur yavaş öne çıkarılıyor bunu düşünün.
iktidar, yavaş'a tek laf etmezken neden gece gündüz imamoğlu ile uğraşıyor bunu düşünün.
biz düşünmedikçe iktidar 100 yıl da geçse değişmez.
çeyrek altının 800 tl'ye dayanması sonucu artık çeyrekliği kalmamıştır.
daha kuvvetli bir ismi hak etmektedir.
önerim; 15 temmuz demokrasi altını.
daha kuvvetli bir ismi hak etmektedir.
önerim; 15 temmuz demokrasi altını.
selin denilen kiz gecen sefer yere dusurdugu merdaneyle hamur acmaya devam etti bugun de koltuk altinda getirdigi tahtayla yemek yapmaya kalkti.
bu hatun evde yemek yaparken tencereye siciyodur soyleyim. hani tamam heyecan falan var da ablacim azcik dikkat et yarismadasin ve 50 tane kamera cekiyor farkli acilardan.
edit: simdi fragmanda gordum, hatun 3.bolumde de bisi yapmis yine sef biz bu yemegi tadamayiz yenisi yap diyo.. abla nabiyon sen
bu hatun evde yemek yaparken tencereye siciyodur soyleyim. hani tamam heyecan falan var da ablacim azcik dikkat et yarismadasin ve 50 tane kamera cekiyor farkli acilardan.
edit: simdi fragmanda gordum, hatun 3.bolumde de bisi yapmis yine sef biz bu yemegi tadamayiz yenisi yap diyo.. abla nabiyon sen
daha koronanın taksitlerini ödemedik
sagopa kajmer'in kuvvetmira ekibini toplayıp güzel bir yılbaşı konseri vermişti 2003 yılında. sonra ceza'nin tek başına yarım saate yakın performansı vardı.
hey gidi günler. bir 88'li olarak hayattan zevk almadığım gibi sevdiğim her şey kapanıyor tarih oluyor daha çok üzülüyorum. drogba'nin futbolu bırakmasından tut kral tv'nin kapanmasına şampiyonlar liginin star tv'ye veda etmesine kadar.
hey gidi günler. bir 88'li olarak hayattan zevk almadığım gibi sevdiğim her şey kapanıyor tarih oluyor daha çok üzülüyorum. drogba'nin futbolu bırakmasından tut kral tv'nin kapanmasına şampiyonlar liginin star tv'ye veda etmesine kadar.
burası mesela.
son birkaç gündür farkındaysanız gram altın uçuşa geçti, dolar yükselmeye başladı, euro tavan yaptı falan...
ben de diyorum ki neden oluyor bunlar.
meğer dış güçler çıldırıyormuş.
meğer ahlat'taki milletin köşkü tamamlanmış, o yüzden bizi kıskanan dış güçler, faiz lobisi falan yine saldırıya geçmişler.
ama ne yapsalar boş...
işte ahlat'ta yapımı tamamlanan cumhurbaşkanlığı köşkümüz.
görsel
görsel
bu köşkün tamamlanması ile birlikte ülke genelinde bolluk bereket artmaya başladı.
sanayi tesislerimizin makinaları daha bir şevkle çalışıyorlar artık.
işte bu saray var ya bu saray, tarımda ithalatı bitirecek, cari açığı kapatacak, turizm gelirlerini patlatacak...
dış güçlerin kudurması ve ekonomimize saldırması hep bu yüzden.
sanıyorlar ki bu saray tayyip'in sarayı.
hayır kardeşim, ne alakası var.
orası milletin, ümmetin sarayı.
sen seçil, git sen otur...
ama dur, bunlar daha başlangıç.
beştepe'deki sarayı yaptık, 15 temmuz'u yaptılar.
ahlat'taki sarayı yaptık ekonomimize saldırıyorlar.
eh, bir de marmaris okluk koyundaki saray biterse neler yaparlar bilemiyorum artık.
ben de diyorum ki neden oluyor bunlar.
meğer dış güçler çıldırıyormuş.
meğer ahlat'taki milletin köşkü tamamlanmış, o yüzden bizi kıskanan dış güçler, faiz lobisi falan yine saldırıya geçmişler.
ama ne yapsalar boş...
işte ahlat'ta yapımı tamamlanan cumhurbaşkanlığı köşkümüz.
görsel
görsel
bu köşkün tamamlanması ile birlikte ülke genelinde bolluk bereket artmaya başladı.
sanayi tesislerimizin makinaları daha bir şevkle çalışıyorlar artık.
işte bu saray var ya bu saray, tarımda ithalatı bitirecek, cari açığı kapatacak, turizm gelirlerini patlatacak...
dış güçlerin kudurması ve ekonomimize saldırması hep bu yüzden.
sanıyorlar ki bu saray tayyip'in sarayı.
hayır kardeşim, ne alakası var.
orası milletin, ümmetin sarayı.
sen seçil, git sen otur...
ama dur, bunlar daha başlangıç.
beştepe'deki sarayı yaptık, 15 temmuz'u yaptılar.
ahlat'taki sarayı yaptık ekonomimize saldırıyorlar.
eh, bir de marmaris okluk koyundaki saray biterse neler yaparlar bilemiyorum artık.
daha görüş bildirmiştir,yök uygulayacak mı bakalım ?
şaka şaka tamam vurmayın.
şaka şaka tamam vurmayın.
#sikibirliktetutacağız
(a)dam (k)azandı (p)artisi
adana’da sıkılan mermi yeni ulaşmış olmalı
edit: entry yürümüş, bugün birçok mesaj gelmiş. hepsine teşekkürler.
edit: entry yürümüş, bugün birçok mesaj gelmiş. hepsine teşekkürler.
biz kendisini yalovalı fizik dahisi hipertansiyon muharrem ince beyfendi olarak sevdik. ancak seçim gecesi “adam kazandı” söylemi ve bir gün sonra chp başkanlığı için açıklama yapması ile başlayan süreçte popülerliği aşağı doğru ilerlerdi ve bugünlerde yeni parti kuracağım çıkışı ve chp ve yönetimi için yaptığı açıklamalar ile “bi sus be allahın cezası adam” seviyesine (ne yazikki üzülerek söylüyorum ama) son sürat ilerliyor.
tff fenerbahçe'ye ayrı muamele yapıp hakkını yiyorsa galatasaraylı olarak önce ben karşı çıkarım. futbol taraftarı olarak tff'den aynı oranda tiksiniyoruz zaten.
ama fenerbahçe yönetiminin çıkıp bakın aslında şöyle hesaplanıyor normalde şu kadar harcama limitimiz olmasına rağmen bize ayrı muamele yaptıkları için harcama limitimiz düşük görünüyor diye belgelerle konuşması lazım. yok fenerbahçe yıkılmaz, ağır taştır altında kalırsınız vb. gibi boş konuşmalara gerek yok.
tanım: harcama limitlerinin nasıl hesaplandığını belirten açıklama.
ama fenerbahçe yönetiminin çıkıp bakın aslında şöyle hesaplanıyor normalde şu kadar harcama limitimiz olmasına rağmen bize ayrı muamele yaptıkları için harcama limitimiz düşük görünüyor diye belgelerle konuşması lazım. yok fenerbahçe yıkılmaz, ağır taştır altında kalırsınız vb. gibi boş konuşmalara gerek yok.
tanım: harcama limitlerinin nasıl hesaplandığını belirten açıklama.
işte bu gibi riskler sebebiyle kanal istanbul civarına konut inşaatı yapmak son derece tehlikeli. değil mi sayın bakan bey?
allah affetsin, sanıyorum bir 4 yıldır falan üst komşunun dört nala koşan çocuğu başlığını takip ediyorum, ne yazıldıysa okuyorum ve kim ne görüş bildirirse bildirsin şukuluyorum. hayır en azından son 4 yıldır dönen muhabbet de aynı, biri gelir gürültüden şikayet eder, "zaten suç çocukta değil yetiştiremeyen ebeveynde" der; üç beş ana baba bu entryden tetiklenir, "siz hiç çocuk olmadınız mı, anne/baba olun anlarsınız" diye karşı çemkiriye* geçer; peşine uzlaştırmacılar gelir, yalıtımın önemini, desibel ölçümünü, hukuki yolları anlatırlar; sonra hep beraber istiklal marşını okur saygı duruşunda bulunur konuyu kapatırlar. da ben bu işin neresindeyim, ne işim var benim bu başlıkta, allahım kopamıyorum.
kış zamanıydı, işten geldim yorgun argın, duş aldım vs açtım sözlüğü, bi baktım aman allahım 200 küsur entry yazılmış başlığa. evde de yalnızdım, mısır patlatıp bira açtım, şukulaya şukulaya okudum hepsini. hatta ilerleyen gecenin ve biranın etkisiyle birkaç yazara "çok haklısınız, şimdiki anne babalar çocuk yetiştirmeyi hiç beceremiyorlar" ve "çok haklısınız, insanlar nasıl da anlayışsız, sanki kendileri çocuk olmadılar" diye mesaj atmış bile olabilirim, allahım sen affet. sevgili yazarlar siz de affedin, umarım okumuyorsunuzdur :/
kış zamanıydı, işten geldim yorgun argın, duş aldım vs açtım sözlüğü, bi baktım aman allahım 200 küsur entry yazılmış başlığa. evde de yalnızdım, mısır patlatıp bira açtım, şukulaya şukulaya okudum hepsini. hatta ilerleyen gecenin ve biranın etkisiyle birkaç yazara "çok haklısınız, şimdiki anne babalar çocuk yetiştirmeyi hiç beceremiyorlar" ve "çok haklısınız, insanlar nasıl da anlayışsız, sanki kendileri çocuk olmadılar" diye mesaj atmış bile olabilirim, allahım sen affet. sevgili yazarlar siz de affedin, umarım okumuyorsunuzdur :/
sözelciler bilmez diye düşünen bir köy mühendisinin sadece sayısalcıların bildiğini sandığı fakat nitelikli üniversitelerde aslında “analiz ve yorum gücü” gerektiren sözel derslerde mutlaka başvurulan tekniktir.
böyle haberler görünce aklıma gelen ilk şey; dostoyevski'nin suç ve ceza romanındaki şu meşhur sözü oluyor;
“önce biraz ağladılar ama alıştılar şimdi. aşağılık insanoğlu her şeye alışır”
“önce biraz ağladılar ama alıştılar şimdi. aşağılık insanoğlu her şeye alışır”
istanbul anadolu yakası için sıralamam:
1. ıcon (kazasker) türkiye'nin en iyi dondurmacısı diyebilirim.
diğerleri:
2. yaşar usta (bostancı) diğer şubeleri oğullarına ait endüstriel yani çakmaymış bilginize.
3. figo gelato (erenköy)
4. cremeria milano (caddebostan)
5. mua gelatieri d'ıtalia (caddebostan)
1. ıcon (kazasker) türkiye'nin en iyi dondurmacısı diyebilirim.
diğerleri:
2. yaşar usta (bostancı) diğer şubeleri oğullarına ait endüstriel yani çakmaymış bilginize.
3. figo gelato (erenköy)
4. cremeria milano (caddebostan)
5. mua gelatieri d'ıtalia (caddebostan)
(bkz: evet)
tamam hadi diyelim günde 4 saat uyuduk toplamda hayatımızda kendimize ayıracak 10 yıl kazandık. iyi de hayat mükemmel değil ki daha fazla uyanık kalıp hayat denen şeye daha fazla maruz kalalım? uyumayarak geçirdiğimiz zamanda dünyayı kurtarsak, uzaya çıksak, dünya barışını sağlasak, açlığı yok etsek tamam diyeceğim ama hayır, sadece uykusuz kaldığımız için daha da mutsuz olacağız.
hele de türkiye gibi bir ülkede yaşıyorsan asıl daha fazla uyuman gerekir akıl sağlığını ve mutluluğunu koruman için.
edit: yahu ne çok depresif varmış. selam olsun sadece ölmekten korktuğu için yaşamaya devam eden herkese.
hele de türkiye gibi bir ülkede yaşıyorsan asıl daha fazla uyuman gerekir akıl sağlığını ve mutluluğunu koruman için.
edit: yahu ne çok depresif varmış. selam olsun sadece ölmekten korktuğu için yaşamaya devam eden herkese.
chp'nin yaptığı yanlıştan daha büyük değildir. ulan ülkeyi dünyanın en beceriksiz adamları yönetiyor, dolar fırlamış, işsizlik başını alıp gitmiş, bu şartlarda iktidar bölüneceğine muhalefet bölünüyor. böyle muhalefetin içine tüküreyim ben zaten.
"oyuncuların geçmişine değil geleceğine yatırım yapacağız" diyen fatih terim'in galatasaray'a döşediği son boru.
sabır testi falan değildir. öyle herhangi bir psikolojik test yapacak ne bilgi, ne birikim, ne de gusto ülkemizdeki insan kaynakları departmanlarında bulunmaz.
o küt saçlı şıllıklar bahçede sigara-kahve ile dedikodu yapıyorlar, siz de bitsin diye bekliyorsunuz.
- ahmet hülya'ya kaymış
- hülya cenk'e burun kıvırmış
- ee ama cenk de ilk postadan sonra dönüp götünü uyuyormuş... a-aa o neymiş öyle ayol?
- necla'nın evliliği pek iyi gitmiyormuş
- yeliz'in kukusu örümcek ağı bağlamış, yeter artık birisini bulsunmuş
- şu işe başlayan yeni çocuk ne kadar da şapşalmış
- patron da iyice bokunu çıkarmış
o küt saçlı şıllıklar bahçede sigara-kahve ile dedikodu yapıyorlar, siz de bitsin diye bekliyorsunuz.
- ahmet hülya'ya kaymış
- hülya cenk'e burun kıvırmış
- ee ama cenk de ilk postadan sonra dönüp götünü uyuyormuş... a-aa o neymiş öyle ayol?
- necla'nın evliliği pek iyi gitmiyormuş
- yeliz'in kukusu örümcek ağı bağlamış, yeter artık birisini bulsunmuş
- şu işe başlayan yeni çocuk ne kadar da şapşalmış
- patron da iyice bokunu çıkarmış
akıllara lise yıllarını getirmiştir. arama yapılmadan önce sınıflara haber giderdi sigara/telefon gibi yasak şeyleri saklardık. yarın da muhtemelen ilgili kafeler/plajlar bu duyuruya göre aynı taktiği uygulayacaktır.
çalışılmayan pozisyon: mimar
maaş: 0 tl
ankara’da mimarım. sketchup, rhinoceros, enscape, lumion, photoshop, illustrator gibi programlara tamamen hakimim.
grasshopper iyi derecede biliyorum. v-ray ve revit üzerinde çalışıyorum. şu an ortadan biraz daha iyi durumdayım.
günlük ve profesyonel ingilizceye tamamen hakimim.
mimar arayan sözlük severler mesaj atarlar ise portfolyo ve özgeçmiş gönderebilirim.
edit: bu entryden sonra çokça güzel mesaj aldım. hatta cv ve portfolyo isteyenler de oldu sözlükten. nasıl dua ettiniz bilmiyorum ama entryi girdikten 12 saat sonra çok hoş bir firma iş görüşmesine de çağırdı. pek umutlu değilim ama güzel dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim.
maaş: 0 tl
ankara’da mimarım. sketchup, rhinoceros, enscape, lumion, photoshop, illustrator gibi programlara tamamen hakimim.
grasshopper iyi derecede biliyorum. v-ray ve revit üzerinde çalışıyorum. şu an ortadan biraz daha iyi durumdayım.
günlük ve profesyonel ingilizceye tamamen hakimim.
mimar arayan sözlük severler mesaj atarlar ise portfolyo ve özgeçmiş gönderebilirim.
edit: bu entryden sonra çokça güzel mesaj aldım. hatta cv ve portfolyo isteyenler de oldu sözlükten. nasıl dua ettiniz bilmiyorum ama entryi girdikten 12 saat sonra çok hoş bir firma iş görüşmesine de çağırdı. pek umutlu değilim ama güzel dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim.
müzik. sadece müzik.
üzmeyen, aksine sevindiren bir haberdir. %80'lere yakın akp'ye oy veren iller düşünsün.
afyon'un haşhaş geçimi için abd'ye kafa tutan ecevit nerde, samanı bile ithal eden iktidar nerde?..
afyon'un haşhaş geçimi için abd'ye kafa tutan ecevit nerde, samanı bile ithal eden iktidar nerde?..
dertleşecek veritabanını çiftleşecek veritabanı olarak kullanmaya çalışanları gördüğümüz başlık.
(bkz: büyük ortadoğu projesi)
her ülkenin şartları ve sosyolojisi farklı, dolayısıyla o ülkelere uygulanacak yıkım projesi de her ülke için özel olmalı.
mesela geçtiğimiz on yıllarda sovyetler birliği, yugoslavya, çekoslovakya, ırak, suriye, sudan, yemen, libya gibi ülkeler resmi ya da gayri resmi olarak bölündü, darmadağın oldu.
ancak hepsinin dağılma süreçleri birbirinden farklıydı ve kendine özgüydü.
türkiye gibi büyük ve halkın milliyetçi duyguları yoğun bir ülkeyi işgal edemezsiniz. en uygunu ve temizi sovyetler birliğine yapılan gibi mihail gorbaçov tarzı bir liderle işi bitirmektir.
mevcut rejimden nefret eden ve onu yıkmak için can atan bir adam bulur, yetiştirir ve ülkenin başına oturtursunuz.
sonra tek kurşun atmadan ülkenin yıkılmasını adım adım elinizde viski kadehi ile izlersiniz.
oldukça düşük maliyetli bir yöntem.
(bkz: bop eşbaşkanı)
her ülkenin şartları ve sosyolojisi farklı, dolayısıyla o ülkelere uygulanacak yıkım projesi de her ülke için özel olmalı.
mesela geçtiğimiz on yıllarda sovyetler birliği, yugoslavya, çekoslovakya, ırak, suriye, sudan, yemen, libya gibi ülkeler resmi ya da gayri resmi olarak bölündü, darmadağın oldu.
ancak hepsinin dağılma süreçleri birbirinden farklıydı ve kendine özgüydü.
türkiye gibi büyük ve halkın milliyetçi duyguları yoğun bir ülkeyi işgal edemezsiniz. en uygunu ve temizi sovyetler birliğine yapılan gibi mihail gorbaçov tarzı bir liderle işi bitirmektir.
mevcut rejimden nefret eden ve onu yıkmak için can atan bir adam bulur, yetiştirir ve ülkenin başına oturtursunuz.
sonra tek kurşun atmadan ülkenin yıkılmasını adım adım elinizde viski kadehi ile izlersiniz.
oldukça düşük maliyetli bir yöntem.
(bkz: bop eşbaşkanı)
saçları kafasına ağır gelmiştir
ses kaydı doğrudur yalandır bilemem ama gerizekalı sözünü üstüne alınmak neymiş ya?
yok mu gerçekten gerizekalı bu insanların arasında?
maskeye mesafeye dikkat etmeyen aklını beynini siktiklerim kim o zaman?
yok mu gerçekten gerizekalı bu insanların arasında?
maskeye mesafeye dikkat etmeyen aklını beynini siktiklerim kim o zaman?
insanları aptal yerine koymaktan vazgeçmediği verilerdir. dün covidden hayatını kaybeden dayımın ölüm raporunda zatürre ve koah yazıyor. aynı pandemi servisinden 4 kişi daha ölüyor ancak sayı hep aynı. yeter artık, onurunuzla iş yapamıyorsanız onurunuzla istifa edin.
versus olaylarına yazmayı saçma bulurum ama birisi bach'a vivaldi'ye göre sade besteler yapan düşük profilli besteci deyip üstüne favorileri toplayınca dayanamadım ahah. bach dediğin adam müzik tarihinde kimsenin yapamayacağı en karmaşık besteleri doğaçlama yapabilen (bkz: #104509443), neredeyse tüm bestecilerin taptığı (atonal bestecilerden tut cazcılara kadar), her enstrumana hakim, konservatuvarlarda bile en merkeze yerleştirilmiş bir adam. yani müzik teorisi, tarihi ve armoni bilen biri için -popüler müzik armonisi/teorisi değil:)- cevap tartışmasız sorgusuz sualsiz 1+1=2 netliğinde bellidir (bkz: johann sebastian bach)
popçu, rocker ve film müziğini klasik müzik sanan tayfa vivaldi'yi en büyük bestecilerden sanmaya devam edebilir. vivaldi öyle kötü falan demiyorum ama yanlış adamla mukayese ediyorsunuz. vivaldi bugün biliniyorsa o bile bach sayesinde. evet bach onun eserlerini incelediği için bugün vivaldi diye birini tanıyorsunuz, yoksa tamamen silinip gitmiş kimsenin kaale almadığı bir besteciydi. müzikloglar bakmış bach bir sürü besteci üzerinde çalışmış bunlardan biri de vivaldi diye bir adam, vivaldi'ye de öyle derin saygı duyduğundan değil kendi zamanının italyan stilini öğrenmek için popüler bestecileri bakıyor, neyse sırf bach el atmış diye kimdir bu vivaldi diyerek bakmışlar araştırmışlar, o sırada dünya savaşı çıkıp orkestralar da küçülünce de vivaldi küçük çaplı basit besteler yaptığı için şansı yaver gidip oradan yürümüş. yani bach'ın göz ucuyla baktığı adam bile müzikologların, müzisyenlerin deli gibi araştırma sebebi oluyor.
anlaşılan klasik müziğe çok yabancısınız vivaldi'ciler, şimdi yüzlerce bach eseri verip anlatmak zor o yüzden bach'ı küçümsemenizden ötürü kenan doğulu'dan rütbeni bileceksin şarkısını adıyorum sizlere.
popçu, rocker ve film müziğini klasik müzik sanan tayfa vivaldi'yi en büyük bestecilerden sanmaya devam edebilir. vivaldi öyle kötü falan demiyorum ama yanlış adamla mukayese ediyorsunuz. vivaldi bugün biliniyorsa o bile bach sayesinde. evet bach onun eserlerini incelediği için bugün vivaldi diye birini tanıyorsunuz, yoksa tamamen silinip gitmiş kimsenin kaale almadığı bir besteciydi. müzikloglar bakmış bach bir sürü besteci üzerinde çalışmış bunlardan biri de vivaldi diye bir adam, vivaldi'ye de öyle derin saygı duyduğundan değil kendi zamanının italyan stilini öğrenmek için popüler bestecileri bakıyor, neyse sırf bach el atmış diye kimdir bu vivaldi diyerek bakmışlar araştırmışlar, o sırada dünya savaşı çıkıp orkestralar da küçülünce de vivaldi küçük çaplı basit besteler yaptığı için şansı yaver gidip oradan yürümüş. yani bach'ın göz ucuyla baktığı adam bile müzikologların, müzisyenlerin deli gibi araştırma sebebi oluyor.
anlaşılan klasik müziğe çok yabancısınız vivaldi'ciler, şimdi yüzlerce bach eseri verip anlatmak zor o yüzden bach'ı küçümsemenizden ötürü kenan doğulu'dan rütbeni bileceksin şarkısını adıyorum sizlere.