detayları öğrenmeden kesinlikle söyleyebilirim, başka bir afgan tarafından yapılmıştır. kafa kesme, çöl farelerinin işidir. kimse bunu türk vatandaşına yıkmaya kalkmasın.
edit: başlık "...afgan genç" şeklindeydi o yüzden başka bir afgan şeklinde yazmıştım. pakistanlıymış ama bu korkunç işi yapanların yine aynı coğrafyadan olduğu gerçeğini değiştirmiyor. ve münevver karabulut gibi birkaç vaka genel kaideyi bozmuyor. duyar kasan mesajlarınızı da alıp ortadoğuya göçebilirsiniz.
Sık geçen başlıklar
udemoforever 41
ekşi profili(bkz: yaşamak)
video, önündekini 'sağlamaya' çalışırken sağındaki araca bakmayan, umursamayan, sonra da kaçıp giden bir adet zengin orrospu evladı içerir.
ses kaydı doğrudur yalandır bilemem ama gerizekalı sözünü üstüne alınmak neymiş ya?
yok mu gerçekten gerizekalı bu insanların arasında?
maskeye mesafeye dikkat etmeyen aklını beynini siktiklerim kim o zaman?
yok mu gerçekten gerizekalı bu insanların arasında?
maskeye mesafeye dikkat etmeyen aklını beynini siktiklerim kim o zaman?
hayatta askere gitmiş olmaktan -o da mecburen- başka vasfı olmayan, döndükten sonra otuz yıl sikik anılarını anlatıp kafa ütüleyen tiplere dert olur.
edit: hiç bir konu tam siyah ya da tam beyaz değil elbette bu hayatta. yukarıda yazdıklarım da bazı ahmak kişiler için geçerli. silah eğitimi almamış kişileri erkekten saymayacak kadar saygısız akıl fukaraları için geçerli. yoksa askerlik elbette kutsal bir görev.
edit: hiç bir konu tam siyah ya da tam beyaz değil elbette bu hayatta. yukarıda yazdıklarım da bazı ahmak kişiler için geçerli. silah eğitimi almamış kişileri erkekten saymayacak kadar saygısız akıl fukaraları için geçerli. yoksa askerlik elbette kutsal bir görev.
çoğunlukla m logolu ürünlerden alırsanız, artık migros bimden ucuz.
aynı adlı instagram hesabından gördüğüm kadarıyla epeyce kitap ve kırtasiye yardımı yapmaya olanak vermiş sosyal sorumluluk projesinin sloganı. tebrikler.
ya nihat, gençliğimizde leman'da okurken biraz aykırı, sonraları tv'de izlerken muhalif filan geliyordun ya yaşlandıkça kafayı kırdın sen aga. git varsa torun filan sev artık.
o zaman suriyeli, afganlı yığılması yoktu istanbul'da. şimdi bir de onlar var. allah muhafaza.
cips/çerez yerine elma.
kola yerine ayran.
mayonez yerine yoğurt.
tatlı yerine hiç bir şey.
not: yatırım tavsiyesi değildir. hayat tavsiyesidir.
kola yerine ayran.
mayonez yerine yoğurt.
tatlı yerine hiç bir şey.
not: yatırım tavsiyesi değildir. hayat tavsiyesidir.
riskli fikirdir.
bir 'oy kullanma hakkı yasası'na bakar.
siker atarlar medeniyeti.
bir 'oy kullanma hakkı yasası'na bakar.
siker atarlar medeniyeti.
bunların ikisi de eninde sonunda bir facebook annesinin gelini olacaktır.
başka hiç bir sözlükte yazmadım. okumadım da.
99'dan beri ekşisiz geçen günüm yok.
iki kere uçuruldum. çok küçük ve teknik sebeplerden. (şimdi o sebeplerle atılan yok)
yazmamın tek amacı anonimliği. (gerçi tanıdığım iki kişi tahmin yolu ile öğrendi ama yapacak bir şey yok artık)
popüler olma sevdası yeni nesle ait bir hastalık.
biz burda mutluyuz kardeş.
99'dan beri ekşisiz geçen günüm yok.
iki kere uçuruldum. çok küçük ve teknik sebeplerden. (şimdi o sebeplerle atılan yok)
yazmamın tek amacı anonimliği. (gerçi tanıdığım iki kişi tahmin yolu ile öğrendi ama yapacak bir şey yok artık)
popüler olma sevdası yeni nesle ait bir hastalık.
biz burda mutluyuz kardeş.
akp'li erkeklerden kesinlikle oy almayacağına kalıbımı basarım.
mhp'nin yarısını banko alır.
chp'li kadınlardan ve kılıçdar küskünlerinden alır.
ama akp'li kadınlar... işte orası tam sürpriz at.
2019 seçimlerini akp kadınları belirleyecek bence. at fava bekle.
mhp'nin yarısını banko alır.
chp'li kadınlardan ve kılıçdar küskünlerinden alır.
ama akp'li kadınlar... işte orası tam sürpriz at.
2019 seçimlerini akp kadınları belirleyecek bence. at fava bekle.
ya ben bu kaçak güreşmelerinden, sağ eli götünden dolandırıp sol kulağı gösterip durmalarından çok sıkıldım artık. kırk küsür yaşındayım, en az otuz yıldır bunlar hep böyle. her seferinde farklı, küçük bir konudan girerek, aslı söylenmek istenenin gizlenip durmasından gına geldi.
açıkça yazsanıza olm. şeriat devleti istiyorsunuz işte.
bugün voalybol takımı, yarın başka bir konu gezinip durunca ne elde ediyorsunuz? kurbağa deneyi meselesi mi bu?
yeter da. deyiverin gari.
biz şeriat devleti istiyoruz deyin.
bir sefer olsun delikanlı olun amk.
açıkça yazsanıza olm. şeriat devleti istiyorsunuz işte.
bugün voalybol takımı, yarın başka bir konu gezinip durunca ne elde ediyorsunuz? kurbağa deneyi meselesi mi bu?
yeter da. deyiverin gari.
biz şeriat devleti istiyoruz deyin.
bir sefer olsun delikanlı olun amk.
gençken herkesin güzel olduğu gerçeğiyle kesişir.
destekliyorum yalnız yazar arkadaşa dikkatli ve seri olmasını tavsiye ederim.
rahmetli levent kırca çıtayı çok yüksek bir yere koydu çünkü *
rahmetli levent kırca çıtayı çok yüksek bir yere koydu çünkü *
(bkz: izlerken bacakları kapatmak)